2013. május 9., csütörtök

Kritika

Nemrég kértem egy kritikát hogy tudjam, egy külső szemlélő milyen véleményen van az oldalról. Szerintem ahhoz képest hogy kezdő vagyok blogolás szempontjából annyira nem lett negatív jellegű a kritika. Szerintetek?
Köszönöm Szilvi a véleményed, igyekszem orvosolni a hibáimat :)

Történet: Mivel nagyon sok bejegyzésed van így csak beleolvasgattam.  Nagyon örülök hogy a Tokio Hoteles srácokról írsz, kevés ilyennel találkozom, mostanság :) Nekem tetszik ahogy fogalmazol, helyesírási hibáid sincsenek. Nekem annyi a zavaró hogy ennyi történetet egy blogra raktál, ha nem is szeded külön nyiss, neki új lapot és oda töltsd fel a külön történeteket.
Kinézet: Nos láttam az ez előtti fejléced és az sokkal jobb volt mint ez, remélem nem sértődsz meg, de én visszacserélném arra. nekem az egész blog túl nagy, sokkal kisebbre venném. A színek sem nagyon tetszenek. Szerintem a fiúról nem kell ennyi kép, nekem már túl zsúfolt így a kinézet. Egy modulsávot csinálnék, elég lenne annyi is, és a bejegyzéseknek is nagyobb helye lenne. Karakterek: Minden rendben Összesen: 10/7 Ha változtatsz a kinézeten 10 lesz :) puszii

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése