2015. július 26., vasárnap

Vakáció extrákkal Bevezető 2. évad

Íme, meghoztam a második évad bevezetőjét, igaz nem sok, de nem is ez a lényeg.
Hamarosan hozom az első részt, addig sajnos be kell érnetek ennyivel. Sajnálom, igyekezni fogok. 


- Lassan olyan leszel, mint egy begubózott bogár. – fogalmam sem volt, hogy Sam mióta állt a szobám ajtajában, de a hangjából ítélve már vagy tíz perce biztosan figyelte az elgémberedett testemet
Öt hét telt el, mióta haza utaztam a szigetről, és egy életre lemondtam a bizalomról, és az arra épülő szerelemről. Hogy miért? Mert újra csúnyán beleszerettem egy olyan emberbe, aki kihasznált, hülyének nézett, nem érdekelte hogy mit érzek, és mint utólag kiderült, egy irdatlan nagy seggfej.
Nem akartam róla hallani, a közelébe sem akartam lenni, már azon is gondolkoztam, hogy elköltözök egy másik országba, vagy városba, csakhogy ne kelljen vele egy levegőt szívnom.
Rory és Sam teljesen kiakadtak a viselkedésemen, szerintük nem kéne ennyire felfújnom, mert az köztudott, hogy az összes pasi egy szemétláda, és nem én vagyok az egyedüli nő, akit ocsmányul pofára ejtettek, de meg voltam  győződve arról, hogy a büdös életben nem lesz egyetlen pasihoz sem közöm.
Hogy eltúlzom?
Nem, mert nagyon is tudta, hogy milyen vagyok, nagyon is tudta, hogy szerelmes vagyok belé, és tudta, hogy megbíztam benne, de akkor meg miért?
- Ann, nem maradhatsz itt életed végéig. – sóhajtott fel egy idő után Sam
- Miért nem?  - kérdeztem
- Mert ez nem egészséges. – elrugaszkodott az ajtófélfától, és odasétált mellém – Szedd össze magad, kérlek!
- Sam, elegem van, miért kell folyton ezzel piszkálnotok? Hagy dolgozzam már fel a magam módján ezt az egészet!
- Jó, de figyelj. – sóhajtott fel
Annyira unta már ezt az egészet, láttam rajta. Ő is keresztül ment ezen, csak mint utólag kiderült, Bill komolyan vette a szavait, és nem hagyta a levegőben lógni amit mondott, Sam pedig időt hagyott neki a bizonyításra. Hogy egyáltalán mi lesz ebből az egészből? Azt még ő sem tudja, annyi biztos, hogy hetente kétszer találkoznak, és próbálják helyrehozni azt a kapcsolatot, ami nem is volt igazi kapcsolat.
Mindegy, ezt még nekem is bonyolult volt átgondolni.
Na és mi van Roryval és Georggal?
Nos, róluk nem igazán tudtam meg többet, ugyanis szinte alig látom Roryt, ha meg otthon van, akkor is csak arról tudunk beszélni, hogy mi a fenéért nem tudom túltenni magam rajta, meg hogy mozduljak ki otthonról, és hogy ne mondjak le a szerelemről stb. stb…
Állandóan Georggal van, és én még azt hittem, hogy soha többet nem beszél vele, erre tessék.  Szó sincs róla, én nagyon örültem, hogy összejöttek, meg hogy dúl a láv és a többi mézes – mázos dolog, de az azért bosszantott, hogy velem meg alig beszélt, ha meg beszéltünk is, akkor.. mindegy.
Mint utólag megtudtam, Georg személyesen is szakított a barátnőjével, elküldte a lakásából a cuccaival együtt, és közölte vele, hogy a büdös életben nem akarja látni.
Az egyetlen, aki nem szekíroz a hülye lelkizős dolgokkal, az Greg, vele ugyanis azóta nem beszéltem, mióta haza jöttem, és hogy őszinte legyek, hálás is voltam ezért neki.

Szóval csak ennyi történt a legendás hajmeresztően elképesztő felejthetetlen nyaralásunk óta, ami durva extrákkal lett megspékelve.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése