2014. július 9., szerda

Egy - két infó :)

Sziasztok. Remélem nem felejtették el azok az olvasók, akik jelentkeztek a versenyre, hogy július 17 - ig küldhetik el nekem a műveiket, eddig egyetlen novellát sem kaptam meg, remélem ez azért fog változni egy hét alatt.
A másik.... a folytatások. Elkezdtem írni az Ellentétek vonzásában következő részét, ha sikerül, még ma felteszem.
A vakáció extrákkal folytatása még egy kicsit várat magára, de ígérem, hamarosan itt lesz, és olvashatjátok.
Köszönöm szépen mindenkinek, aki látogatja az oldalt, és nyomot hagy maga után.
Puszi nektek, és további szép nyarat :)


6 megjegyzés:

  1. Szia!
    Én már rég elküldtem biztos nem kaptad meg? Leírnád mégegyszer az emailed, lehet elírtam.
    Lana xx

    VálaszTörlés
  2. Sziasziaa én ezerrel dolgozom rajta és szerintem még a határidő legutolsó másodpercéig is javítgatni fogom :D a lényeg h tuti el fogom küldeni :)))♥

    VálaszTörlés
  3. Még én is dolgozom rajta, de el fogom küldeni időben :)

    VálaszTörlés