2014. július 22., kedd

Észrevétel

Sziasztok.
 Mikor feljöttem az oldalra, eléggé meglepődtem... Elolvastam, amit Dózi írt, és meg kell hogy mondjam, eléggé kellemetlenül érzem magam emiatt. Valószínűleg én vagyok a hibás, nem néztem át rendesen a novellát, bocsánatot szeretnék kérni emiatt. Amint tudom, javítom a hibákat, de eléggé rosszul esik hogy ha úgy vesszük, azzal lettem "megvádolva", hogy bunda a verseny, mert direkt belepiszkáltam a novellába. Még egyszer hangsúlyozom, hogy ez egy durva hiba tőlem, és amint tudom, kijavítom. Most nem vagyok otthon, legközelebb vasárnap tudok majd felmenni az oldalra, kérném szíves türelmeteket.
Viszont úgy döntöttem, ha lezajlik a verseny, és minden passzolni fog, bezárom az oldalt.
A legközelebbi bejegyzésben kifejtem miért, legyen elég annyi, hogy már nem vagyok olyan mint azelőtt, és a dolgok mostanában nem nagyon akarnak összejönni.
Köszönöm a figyelmet, hamarosan jelentkezem.
Kellemes nyarat! :)

1 megjegyzés: