2014. november 6., csütörtök

Vakáció extrákkal 43. rész A valóság

Sziasztok. El is készültem a folytatással, remélem tetszeni fog!  Köszönöm a kommenteket amiket írtatok, nagyon jólesett ennyi idő után olvasni. :)
Puszi, további szép estét!

































- Soha, de komolyan mondom, soha nem hittem volna, hogy egyszer ilyesmibe keveredünk bele.  – mondtam dühösen, mikor beléptem a lakosztályunk ajtaján
Nagyon ideges voltam, pár héttel ezelőtt még egy hétköznapi – talán még unalmas is – ember voltam, mindennapi rutinnal, nyugalmas élettel, erre tessék…
Tudtam, hogy nem az ikrek hibája, de ez az egész helyzet annyira leterhelte kipihent agyamat, hogy elfáradtam. Fogalmam sem volt, hogy mi lesz… A sajtó már tudja, ergó, az egész világ a pofozkodó esküvőszervezőről beszél.
- Sam, mégis mi  a  jó fenét csinálsz?  - fordultam a kanapé felé, mikor meghallottam a hangos csörömpölést
A dohányzóasztalunk darabokra hullott, mikor Sam hozzávágta az egyik hatalmas vázát a pultról. Jó nagyot szólt…
- Átrendezem a lakosztályt.  – mondta halálos nyugodtsággal, majd újfent megtaposta a darabkákat
- Te eszednél vagy? Tudod mennyibe kerül egy ilyen?  -  szólalt meg Rory
- Nem. -  megvonta a vállát, majd végig mászva a szilánkokon, a kanapéra ült, és  bekapcsolta a tévét
Nyugodt volt… túl nyugodt, ez nála soha nem jelentett jót.
- Sam. – felsóhajtottam, majd elindultam felé
- Nem, nem érdekel mit akarsz mondani. Oda van a karrierem, ez  a hülye liba mindent tönkre tett. Tök fölösleges volt minden, mindent elveszítek, a semmiért.  – mondta
- Miért mondasz ilyeneket? – Rory felháborodottan állt szembe vele   - Nem hiszem hogy pont neked kellene rosszul érezned magad.
- Mégis mi a fenét csináljak? Ha holnap megérkezik ez  a David vagy kicsoda, biztos vagyok benne, hogy végem lesz. A bátyja, értitek?  - nevetett fel keserűen
- Az egy dolog, biztos vagyok benne, hogy ismeri annyira a húgát, hogy ne higgye el egy szavát se. Ráadásul nem hiszem hogy tud róla hogy egyáltalán ide jön. -  magyarázta Rory
Sam elgondolkodva meredt maga elé, majd egy kis idő múlva megszólalt.
- Mi lenne ha lelépnénk? Mondjuk ma este?  - kérdezte
- Mi? Nem, az kizárt dolog. -  kezdett mentegetőzni Rory  - Nem menekülhetsz el  a bajok elől, hidd el, az nem lenne megoldás.
- Akkor mégis mi a fenét csináljak?
- Figyelj, Sam! Ha elmennél innen, az újságírók úgyis megtalálnának még Los Angelesben is. Amilyen rohadt okosak azok az emberek, még a telefonszámodat is lenyomozták. Ezek után nem hinném hogy bárhova elmehetnél nélkülük. Hacsak nem tisztázod a nevedet. – mondtam
- Ezzel csak az az egy baj van, hogy tényleg megütöttem… de basszus, nem úgy, ahogyan ő állítja. Az egész története hazugság.
- Ezt mindannyian tudjuk, de szerintem ha a fiúk menedzsere idejön, úgyis elsimítja a dolgot valahogy. Nem hiszem, hogy Tom felhívta volna, ha tudná, hogy ellenük fog játszani ez ügyben. – mondta Rory
- Gondolom kitalál ő is valami kamu sztorit.  – morogta Samantha
- Szerintem csak kicsit fényesre mossa. – mondtam

***

- Hát, haver, én mindig mondtam, hogy a nőkkel csak a baj van. -  vigyorgott Georg
- Ez most egyáltalán nem vicces. -  állt fel morogva Bill
- Nyugodj le öcsi, David elintézi az ügyet.  – kezdte nyugtatgatni Tom
- Tudod mi lesz ebből? Ha sikerül is elintéznie, Katie vagy milliókat fog követelni, vagy a büdös életbe nem fog leszállni rólam.
- Akkor fel lesz jelentve zaklatásért.  – vonta meg a vállát Georg – Emlékszel? Anno megmondtam, hogy ez a csaj nem százas.
- Most nagyon okosnak képzeled magad, mi?
- Nem igazán, de én akkor is megmondtam. – mosolygott Georg
- Ja, a dögös csajok, mi? Azért te sem panaszkodhatsz, Georg! Egyáltalán elmondtad Rorynak hogy van barátnőd, akinek megakartad kérni a kezét, de mivel láttad, hogy egy másik pasival szexel, egy szó nélkül leléptél, úgy, hogy ő azóta sem tud rólad?  -  kérdezte Tom
Georgnak egy pillanat alatt lefagyott a vigyor az arcáról.
- Az teljesen más dolog.  – kezdett védekezni
- Nem, ha már a rossz választásnál tartunk.  – mondta Tom nemes egyszerűséggel – Amúgy mit tervezel, mikor vissza megyünk? Együtt maradtok? Egyáltalán elmondod, hogy van barátnőd, akivel szakítani akarsz, de nem bírsz a szemébe nézni?
- Tom, elég legyen már!  - szólt rá Georg
- Mi van, öreg? Nem ez az igazság?
- Fogalmam sincs, mikor beszélek vele, és arról sem, hogy mikor akarom megmondani Rorynak, hogy valójában van egy majdnem menyasszonyom.  – állt fel kiabálva Georg
Ekkor az ajtó becsukódott, Rory pedig megkövülten állt a bejárat előtt.
- Nyitva volt az ajtó.  – suttogta
Georg felkapta a fejét, majd sietve megszólalt.
- Én nem..
Rory hitetlenül bámult hol rá, hol az ikrekre.
- Mégis mi ez az egész?  - suttogta
- Nem, én esküszöm hogy elakartam mondani! – elindult Rory felé, aki hátrálni kezdett
- Neked menyasszonyod van?  - kérdezte – És mikor akartad ezt közölni velem?
- Nem, teljesen félreértesz.. -  kezdett makogni Georg -  Én csak…. mielőtt idejöttem, volt egy barátnőm, vagyis még most is van, de nem voltam képes szakítani vele… én.. gyűrűt vettem neki, meg akartam kérni a kezét, de mikor felmentem a lakására, egy másik férfival láttam… megcsalt, én pedig képes lettem volna eljegyezni. Annyira sem voltam képes, hogy szakítsak vele, fogtam magam, összeszedtem pár ruhát, és fel is szálltam az első gépre, ami ide hozott. Nem voltam rá képes, én…  nagyot csalódtam…  - hadarta Georg
- De hazudtál nekem. -  mondta Rory könnyes szemekkel
 - Igen, vagyis nem, de kérlek hagy magyarázzam meg. – nyúlt volna Rory kezeiért, de ő elkapta onnan, majd megszólalt
- Kérlek, hagyj békén. Tudtam, hogy nem kellett volna.  – az ajkába harapott, majd megfordult, hogy kinyissa az ajtót, ám Georg keze megállította
Jobb kezével megfogta az ajtót, majd egy mozdulattal be is csukta.
- Ne menj el! -  mondta  - Most már tudod, de kérlek ne menj el!
- Mit vársz tőlem?  - fordult felé -  Van nálad egy gyűrű, amit a barátnődnek akartál adni, el akartad jegyezni. Szeretted, és nem vagyok olyan ostoba, hogy elhiggyem, már nem érzel iránta semmit.
- Pedig ez így van.
- Sajnálom, de nem hiszem el. -  suttogta maga elé Rory, majd félre rántva Georg kezét, kinyitotta az ajtót,  majd hangosan becsapta maga mögött



4 megjegyzés:

  1. Húú, Georg nagyon elcseszte ezt az egészet... igaza van Rorynak, el kellett volna mondania az elején. :( Kíváncsi leszek, mi lesz, ha megérkezik David :D Csak így tovább, várom a következőt! Nagyon! :D <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Diane! :) Igyekszem, hamarosan jön az utolsó rész.. :)

      Törlés
  2. Nah ebből lesz a nagy kalamajka! Georg egy barom, Bill teszetosza,Tom az egyetlen aki használja a fejét... A lányok reakciója meg jogos,,,
    Hinnye! Itt abbahagyni! Siess kérlek folytatással!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát igen, van benne valami :) Köszönöm Gina, igyekszem :)

      Törlés