2013. február 13., szerda

Vakáció extrákkal 13. rész Megdöbbentő tett

Heló mindenkii! Mi újság van veletek? Jól vagytok? :) Tudom, pár napja hogy nem jártam itt, de most kiengesztelésként elhoztam nektek a Vakáció extrákkal 13.! részét. Bizony :) Remélem örültök neki, már kezdek belelendülni a cselekményekbe :) Mit szóltok hozzá? ;)

UI: tudom, kicsit rövid rész lett, de majd bepótolom. Puszi :)









Vakáció extrákkal

13. rész

Megdöbbentő tett

"Csalódni kell, hogy boldogok lehessünk,
Gyűlölni tudni, hogy újból szeressünk."



Bár még nem sok  időt töltöttem a szobámban, de felismertem volna. Be kellett látnom hogy nem a 729- es lakosztályban voltam, hanem valahol máshol.
De hol?
Homályosnak tűnt az este.
Hülyén hangzott volna ha azt mondtam volna hogy elvesztem, de mikor megfordultam, pontosan tudtam hol vagyok.
-Tom!- kiáltottam, mikor megláttam hogy mellettem szuszog meztelen felsőtesttel.
Meztelen felsőtesttel, én pedig meztelenül. A többit nem mertem megnézni...
Lassan vigyorogva kinyitotta a szemeit, majd a fejét oldalra döntötte és alaposan végigmért.
-Szia.- mondta
-Mit keresek én itt?- kezdtem bele idegesen
Magam köré tekertem egy lepedőt és dühösen felálltam.
-Ezt most miért kérdezed?- tette a kezeit a feje alá
-Hogy miért? Nézz rám...- mutattam magamra kétségbeesetten
Tom még mindig vigyorgott... lassan felült és a kezét nyújtotta.
-Mit akarsz?- kérdeztem remegő hanggal
-Ann..- kapta el a kezemet és óvatosan leültetett az ágyra
A hajamat oldalra tűrte és megsimogatta az arcomat.
Nyeltem egyet.
-Mi bajod van magaddal? -kérdezte- Gyönyörű vagy.
-Tom, hagyd ezt abba!- álltam fel dühösen az öléből- Történt valami este?
-Mire emlékszel?- kérdezte
-Nem tudom, talán arra hogy..felhoztál a szobádba?- kérdeztem dühösen
-Muszáj volt.
-Mi az hogy muszáj volt? Ne idegesíts!
Tom nevetni kezdett.
-Most miért vagy mérges?
-Még kérded? Ez nem történhetett neg..- csuklott el a hangom
Az önbecsülésem egyenlő lett a nullával. Hitetlenül álltam ott egy szál lepedőben várva hogy megnyíljon alattam a föld.
Tom szüntelenül vigyorgott.
Annyira önelégültnek tűnt, hogy legszívesebben felképeltem volna. "Én megmondtam" arcot vágott.
Hányingerem lett.
Körbenéztem a ruháimat keresve, de nem láttam őket sehol.
Ez nem lehet igaz..
Megalázó volt, ahogy ott álltam kiszolgáltatva. Úgy éreztem ennél mélyebbre már nem süllyedhetek. Sarkon fordultam és a könnyeimet visszafojtva kiléptem a szobából.
Hirtelen Billel találtam szemben magam.
-Ann?- mért végig meglepődötten
Könnyes szemekkel megráztam a fejemet, majd az ajtó felé indultam.
-Várj! Mi történt?- állt föl
Ekkor Tom kilépett a szobából és lazán neki dőlt az ajtófélfának.
-Ann, ne menj el!- szólt utánam, mire kirántottam az ajtót és jól becsaptam magam mögött.
Végig szaladtam a folyosón, és mikor odaértem az ajtónkhoz, remegő kezekkel próbáltam bejutni, de nem ment. Háttal végigcsúsztam a falon és zokogni kezdtem.
Léptek zaját hallottam, majd azt hogy nyílik az ajtó.
-Ann. Ann?- Rory lehajolt és megfogta a kezemet- Atya ég. Ann, mi történt veled?- oldalra tűrte a hajamat- Sam! Gyere gyorsan!- kiabált be
Rory próbált a lábamra állítani, de nem járt sikerrel.
-Mi történt veled?- fogta meg óvatosan a fejemet- Hol voltál? Bántott valaki? Ann?- próbált szóval tartani
Hirtelen megjelent Sam az ajtóban.
-Úristen, mi történt?- hajolt le
-Segíts felemelni.- mondta Rory és megfogta a vállamat, majd Sammel együtt bevittek a nappaliba és lefektettek a kanapéra
Alig éreztem a végtagjaimat, súlytalannak és láthatatlannak éreztem a testemet.
-Mi történt drágám?- simogatta meg a fejemet Sam
-Nem tudtuk hol vagy...- kezdett bele Rory
-Lefeküdtem vele...újra kihasználtak- suttogtam
-Miről beszélsz? Ki?- kérdezte Sam
-Sokat ittam..lefeküdtem vele..- mondtam
-Kivel voltál?- kérdezte Rory
-Tom azt mondta hogy van egy meglepetése..- kezdtem bele
-Tommal voltál?- hitetlenkedett Rory
-Szégyellem magam. Nagyon.- a fejemet a párnákba temettem
Sam és Rory felsóhajtottak.
-És mi van a ruháiddal?
-Nem tudom, én nem tudom hogy történhetett. Egy ribanc vagyok.- mondtam elkeseredetten
Úgy is éreztem magam.
-Dehogy vagy ribanc!- szólt rám Rory- Ezt azonnal hagyd abba!
-De nem..-ültem föl dühösen- Olyan embernek adtam magam akit nem is ismerek. Hogy lehetek ennyire közönséges?
-Ugyan már! Ez még nem a világvége, az hogy ittál és lefeküdtél vele..- kezdett bele Sam, mire félbeszakítottam
-Mindenki ujjal fog mutogatni rám.- mondtam elkeseredetten
-Ne mondj ilyet!- szólt rám Rory
Megráztam a fejemet és szorosan magam köré tekertem a lepedőt.
-Ezt még nagyon meg fogja bánni. - suttogtam
*Ann

*Tom* 

-Már megint mit csináltál te állat?- kérdezte Bill, mikor ikertestvére kijött a fürdőszobából
-Semmi olyasmit amit megbántam volna.- kapott fel egy almát a pultról
-Most boldog vagy?- kérdezte Bill
-Nagyon is.-Tom vigyorogva lehuppant a kanapéra



3 megjegyzés:

  1. Fuhuhu! Tom te állat! -.-

    Nagyon jó lett Ann! Folytatást! Folytatást! Folytatást! :D

    VálaszTörlés
  2. :) Köszi Gina. Szerintem csak hétvégén rakok részt...ha egyáltalán lesz időm :/ puszii

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. OMG *-* Tom egy hülye barom! Nagyon kell a folytatááás! :)♥
      xoxo

      Törlés