2013. április 2., kedd

Novella/ Barátok Part 1.

Sziasztok. :) Megvan az 5000 látogató, ami igen csak feldobta a kedvemet, tudniillik ez az első blogom, és nem hittem volna hogy ilyen hamar (?) összegyűlnek az 1000- es fordulók, szóval nagyon sok köszönet érte mindnyájatoknak. <3 Erre a különleges alkalomra írtam egy Novellát, amely több részes lesz, ugyan is teljesen elvagyok maradva  a két történettel, kb. 3 rész van már csak leírva füzetben a Vakáció extrákkalból, az Ellentétek vonzásában pedig még nehezebben akar össze jönni, így gondoltam írok egy több részes novellát. Úgy vettem észre, mintha több ihletem lenne a rövid történetekhez....
Ti mit gondoltok? Milyen lett az első része?






Barátok 

"A barátság gyakran végződik szerelemmel, de a szerelem barátsággal - soha."

Szereplők:
 
Beckie Hulbert (Amber Heard)


Tom Kaulitz

Bill Kaulitz

Barátok

Part 1. 

-Szóval hova megyünk ma este? - huppantam le könnyedén a kanapéra, majd a fejemet hátra hajtottam
-Hm.. nyílt most valami új klub a belvárosban.. - vigyorodott el Tom, majd játékosan ráütött a combomra - Elmehetnénk oda. Na mit szólsz?
Tom és Bill Kaulitz 13 éves korom óta a legjobb barátaim voltak, szinte minden egyes balhéban mellettük voltam, tőlem nem kellett kétszer kérni hogy álljak ki mellettük. Én is mindig számíthattam rájuk és ők is tudták hogy bármikor kiállok értük akár igazuk van, akár nem.. Ezt szerettük is kihasználni...
De annak már 9 éve..
-Hol van már megint Bill? -  kérdeztem
-A stúdióban. - válaszolta Tom
-Folyton dolgozik..
-Muszáj, nem sokára kijön az új album, és nagyon jól tudod hogy Bill abszolút maximalista. Folyton lehurrog mindenért, ideges és feszült.  - mondta Tom
Elmosolyodtam.
-Van erre egy tökéletes ellenszer.. - mondtam, mire Tom oldalba vágott
-Jogos, Beckie... különben is, mi van azzal a pasival, hogy is hívják... - kezdett bele Tom
-Steve? Egy seggfej.. betörtem az orrát. - nevettem fel, mire Tom is röhögni kezdett
-Igen? És mit csinált hogy ezt kiérdemelte? - kérdezte, és a lábamat az ölébe rakta
-Megcsalt egy rohadt ringyóval. - mondtam
-Értem. Ismered?
-Nem, de ha megtalálom, az ő orrát is betöröm. - mondtam 
-Ajjaj.. hát hallod, nem szívesen lennék haragban veled. Még mindig megmaradt bennem, amikor másodikban összevesztünk, te pedig elég szépen elintézted az arcszerkezetemet... - nevetett fel
-Amiatt a mai napig nem tudok eléggé sajnálkozni.  - ültem fel és megöleltem - Jaj, Tom, az a gyönyörű kis arcocskád.... - nevettem fel
-Na kösz.. - szorosabban ölelt magától - De igazad van, a gyönyörű arcocskám... - nevetett, mire ellöktem magamtól, majd felálltam
-Egoista! - mondtam
-Bunkó. - hülyéskedett
-Seggfej. - vágtam vissza
-Barom. - áll fel és elindult felém
-Ha közelebb mersz jönni, esküszöm... - kezdtem nevetni, mire Tom egy hirtelen mozdulattal felkapott és pörögni kezdett velem
Sikítani kezdtem, de továbbra sem engedett, mire a vállát kezdtem ütögetni, de ő csak nevetett.
-Na? Most ki az erősebb kicsim? -  nevetett fel, majd egy puszit adott a fejemre és gyorsan lerakott a földre
Összeszűkült szenekkel néztem rá, majd megszólaltam.
-Most én jövök. - abban a pillanatban nekiugrottam és letepertem a földre, majd a kezeit a feje fölött lefogtam
Diadalittasan néztem rá.
-Én győztem. - suttogtam az ajkaiba, mire elmosolyodott
-Imádlak. - egy puszit nyomott a számra, majd fordított a helyzeten és fölém került
Lefogta a kezeimet és az arcomat kezdte méregetni.
-Most mi lesz? - kérdezte
-Nehéz vagy. - mondtam
-Tömör izom. - mosolygott
-Az a sok szteroid... - kezdtem bele
-Ez nem volt vicces. - nyújtotta ki a nyelvét, majd leszállt rólam
-Nem bizony! - álltam fel, majd elindultam a bárpult felé.
Bíztam benne hogy az ikrek tartanak otthon valami erősebb italt mint a sör, mert nekem most pont arra volt szükségem.
Kinyitottam a szekrényt és a kezembe vettem a jó öreg Jack Danielses üveget.
-Hmm... - nyaltam meg az ajkamat, majd  elővettem egy poharat és teletöltöttem
-Mit csinálsz? -  lépett mögém Tom
-Bemelegítek. De tudod mit? - fordultam felé - Mi lenne ha otthon maradnánk? Úgyis rég csináltunk már ilyen otthon ülős ivós estét. - mondtam
Tom elvigyorodott.
-Ez egy nagyon jó ötlet. - mondta, majd ő is felkapott egy poharat
-Rendeljünk pizzát.-  töltötte tele a poharát, majd rám nézett.
-Éhen halok. - vigyorogtam, majd elővettem a mobilomat és tárcsázni kezdtem a közelben lévő pizzéria számát. Rendeltem egy óriási baconos pizzát, mellé pedig egy kisebb sonkásat, majd Tom a fülembe suttogta:
-Desszertnek csokis fánkot. - mondta, mire elmosolyodtam
Leadtam a rendelést, majd leraktam a telefont.
-20 perc és itt van. - mondtam és újra töltöttem egy pohárral
-Na az jó, addig is.. - vigyorogva rám kacsintott, majd letette a poharát - Játszunk egy kicsit.
-És mégis mit? - kérdeztem
-Felelsz vagy mersz?
-Dedós vagy Tom?  - kérdeztem
-Bagoly mondja verébnek. - mondta
Égnek emeltem a tekintetemet.
-Jó, legyen. - mondtam
Tom felnevetett, majd kivette a kezemből a poharat.
-Ezt most itt hagyjuk. - rakta le a pultra, majd megfogta a kezemet és a kanapéhoz vezetett, leültetett, ő pedig a földre ült pontosan velem szemben.
-És most mit akarsz? - kérdeztem
Tom elmosolyodott.
-Felelsz vagy mersz? - kérdezte
-Ehez még nem vagyok elég részeg. - mondtam - Add ide az üveget. - mutattam a pult felé
-Jacket akarod? Akkor figyelj.  - mosolygott  - Felelsz vagy mersz?
Hunyorítani kezdtem. 
-Nem vagy tisztességes, Tom. - mondtam - Felelek.
Elmosolyodott.
-Lefeküdnél velem?  - kérdezte
Na, erre nem számítottam. Lehet hogy már a fejébe szállt az a pár pohár Daniels? Na jó, elvégre ez csak egy buta játék amit egyáltalán nem kell komolyan venni.
-Nem. - mondtam 
-Hazudsz. 
-Már miért hazudnék? -  kérdeztem
-Vetkőzz! - mondta
-Nem, nem hazudtam, nem vetkőzök. - mondtam
-Vetkőzz, vagy én vetkőztetlek. - mondta határozottan, és a pólóm alá nyúlt
Te jó ég, mi van vele? Ha én még nem érzem az alkohol hatását, ő mégis miért akar levetkőztetni engem? 
Felhúztam a pólómat, majd levettem és elhajítottam.
-Most már jó? - kérdeztem
Tom kajánul végig mért, majd elmosolyodott.
-Egyre jobb. - mondta - Te jössz!
-Ez akkora baromság.. - kezdtem bele
-Kérdezz!  - szólt rám
-Jól van. -  forgatni kezdtem a szememet - Ha választanod kéne Bill és én köztem..
-Te!  - mondta, majd lekapta a pólóját
Szó szerint megijedtem. Mégis mi van vele? A cél az, hogy minél több ruha lekerüljön rólunk? 
-Tom, én nem egészen.. - kezdtem bele, mire az ujját az ajkamra rakta
-Css... - és egy apró puszit nyomott a nyakamra, majd közelebb húzott magához
-Tom..- kezdtem bele sóhajtozva, majd hirtelen észbe kaptam és felálltam
-Mit csinálsz?  - kérdeztem 
-Beckie?  - fordult felém  - Gyere ide.
-Nem. - vágtam rá, majd újra felkaptam immár az üveget és egy jó nagyot kortyoltam belőle.
Tom felállt, majd elindult felém és megragadott, majd egy szempillantás alatt felültetett a bárpultra.
Megragadta az államat és vadul szájon csókolt. Fogalmam sincs miért, de hagytam magam, jól esett ahogy egyszerre durván, mégis szenvedélyesen csinálta. Ahhoz képest hogy kb. egy perccel később még lehurrogtam mert leakart vetkőztetni, most nem bírtam kivárni  míg leráncigálja a sortomat.
Mohón csókolt, úgy éreztem mintha nem tudna betelni velem, eszembe sem jutott hogy megállítsam, inkább hergelni kezdtem. Végig simítottam tökéletes és izmos hátán, majd a lábamat a dereka köré kulcsoltam. Tom kapkodva vette a levegőt, majd mikor egy pillanatra elhúzódott, a szemembe nézett és kajánul rám mosolygott.
-Ebben jók vagyunk. - mondta
-Most már tudjuk.  - mohón az ajkai után kaptam és szorosan magamhoz húztam
Tom egy szempillantás alatt felkapott és a kanapé felé vette az irányt, majd ledöntött és újra fölém hajolt.
***
 Kb. 20 perccel később izzadt és fáradt testével legördült rólam, majd egy puszit nyomott a kulcs csontomra.
Elmélázva néztem magam elé, mire Tom nevetve megszólalt.
-Mi az? -  kérdezte és egy apró csókot nyomott a számra
-Hihetetlenek vagyunk . - mondtam
-Naná. - ült fel mosolyogva - jó kis párost alkotunk. 
Vágyakozva tekintettem utána, mire Tom kacéran felnevetett.
-Mindjárt jövök, de ahogy hallottam csengettek. Meghozták a pizzánkat. - mondta, majd gyorsan felkapta a boxerét és a tárcáját, majd kinyitotta az ajtót, ahol a pizzafutár állt, kezében a rendelésünkkel.
Miután Tom kifizette, elégedetten jött vissza mellém az óriási pizzás dobozzal.
-És most.. nincs is jobb mint egy jó szex után egy jót enni. - kinyitotta a dobozt, majd kivett egy szeletet.
Nyeltem egyet.
-Te nem kérsz? -  kérdezte, majd újra harapott egyet
-Belőled? DE.. - hajoltam az ajkai felé, mire Tom elmosolyodott 
-Azonnal. - elhajította a szelet pizzát, majd újra nekem esett
***
Fogalmam sincs mennyi idő telhetett el mikor ajtócsapódást hallottam, majd Bill kiabálását
-Uram isten. - szólalt meg kiabálva, és leejtette a kezében lévő táskát
Felkaptam a fejemet.
-Bill..-  kezdtem bele, majd gyorsan felültem
-Ti meg mit csináltok itt? -  nézett végig rajtunk
-Öhm.. - kezdtem bele
-Na végre, te is haza jöttél? -  szólalt meg mellőlem Tom csukott szemekkel, majd átkarolt
Bill kérdőn nézett rá.
-Tom. Mit műveltetek?  - kérdezte idegesen Bill
-Nem látod? -  ült föl, majd egy puszit nyomott a számra és felkapta a boxerét
-Lefeküdtetek? -  kérdezte
Tom felnevetett.
-Hol voltál Bill? Hajnali fél 3 van. - szólalt meg az órájára pillantva Tom
-Dolgoztam. - vágta rá Bill
Gyorsan keresni kezdtem a ruháimat, és mikor megláttam a sortomat a bárszekrény tetején, felhúztam a szemöldökömet.
-Tom.. - kezdtem bele mosolyogva
-Igen? -  fordult felém vigyorogva
-Odaadnád a... - követte a tekintetemet, majd elvigyorodott
-Nem.
-Tom.. - kezdtem bele, mire kajánul elmosolyodott és lekapta a sortomat a bárszekrényről, majd vigyorogva  a kezembe nyomta
-Köszönöm. - mondtam 
-Legközelebb... - megnyalta az ajkát
Gyorsan felöltöztem, majd a táskámat kezdtem keresgélni..
-Beckie.. - kezdett bele Bill - MI ez az egész? Jártok?
-Nem. - vágtuk rá egyszerre Tommal
Bill furcsán nézett ránk.
-Akkor nem értem... - kezdett bele, mire Tom felém fordult
-Most elmész?  - kérdezte
-Igen.. - mosolyodtam el, majd megragadtam a kezét és az ajtó felé kezdtem húzni
Tom oldalra tűrte az arcába hulló kósza tincset, majd elmosolyodott. Imádtam mikor a haját babrálta.
Az ajkamba haraptam.
Mikor kiléptünk a házból, Tom elkapta derekamat.
-Mikor látlak újra?  - kérdezte és az ajkamat kezdte piszkálni a hüvelykujjával
-Mikor szeretnél?  - kérdeztem 
-Ezek után? Minden nap? - mohón ajkaim felé kapott és megcsókolt
Szóval egy ferde este után simán csak szexpartnerek lennénk?
-Holnap átjövök hozzád. - szólalt meg, mikor elváltak ajkaink
-Jó.. - suttogtam  - És Tom.... 
-Igen? 
-Akkor ez az egész...
-Barátok vagyunk, minden kötelezettség nélkül.. - kezdett bele
Felsóhajtottam.
-Igen, én is így gondoltam.. - mosolyodtam el, majd elengedtem a kezét és elindultam a kocsim felé
Vissza néztem és láttam Tomot amint épp belép a házba, én pedig felsóhajtottam.
A pillanat hevében lefeküdtem az egyik legjobb barátommal akivel megbeszéltem hogy a későbbiekben is szívesen állok rendelkezésére ha szexpartnert keres....
Ennyi belefér a barátságba... vagy mégsem?


6 megjegyzés:

  1. asdsadadadasdasda! Ez eszméletlen jó lett! Leesett az állat! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :DD Igyekszem, örülök hogy tetszett :* :)

      Törlés
  2. Aztarohadtéletbe *-* Ez kib*szottul jó lett! Még, még, még! :DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :DD aztaaa :) nahát, tényleg örülök hogy tetszik :) Köszönöm :) <3

      Törlés
  3. *--* OMFG!! ♥♥ I can't believe it!! Ez nagyon jóó lett .. nem nem jó egyenesen szenzációs *--*
    És Tom .. [◉﹃◉] ufffh .. kikészültem..kész ennyi :D
    Remélem nagyon hamar jön a többi mert .. áá nem is mondok semmit :PP
    Egyébként nekem is van egy ehhez hasonló novellám csak még nem gondolkoztam azon h azt is publikálnom kéne.. túlságosan kkhmm.. :S :DD
    De ha gondolod :PP ♥♥
    Sieees!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pedig jól tennéd ah felraknád az oldalra :D én nagyon is kíváncsi lennék rá :) Am örülök hogy tetszett, elég sokat bajlódtam vele mire sikerült az 1. részét megírnom. hamarosan jön a folytatás <3 :D

      Törlés