2013. március 29., péntek

Vakáció extrákkal 19. rész Ismerős..

Sziasztok Drágáim. Újra itt vagyok egy új, kiadós résszel a Vakáció extrákkal- ból. A kommenteket olvasva sikerült meglepni titeket, hát még a mostani résszel. Kíváncsi vagyok mit szóltok hozzá, úgy hogy továbbra is várom a véleményeket.
Addig is minden jót, pihenjetek és ne gondoljatok a sulira vagy a munkára :D









Vakáció extrákkal

19. rész

Ismerős..

"Az álom néha igazságot rejt."


Mi történt?
Hol van Tom?
És hol vagyok én?
Álmodtam?
Hirtelen oldalra tekintettem, az ágyam üres volt.
Na ne..
Idegesen beletúrtam a hajamba, majd újra oldalra tekintettem. Egyre jobban pánikba estem..
Nem lehet..
-Ugye biztos hogy álmodtam? - kérdeztem magamtól hangosan, majd nyeltem egyet - Te jó ég.
A tény hogy mindez csak a sajátos agyszüleményem, megnyugtatóbb volt mint az, hogy felfedjem magam előtte, mert igenis szerelmes vagyok belé.

*Ann*

*Tom*

-Tom, nyisd már ki az ajtót, légyszives. - kiabált ki Bill a fürdőszobából, mire bátyja összeszedve minden erejét, nagy nehezen feltápászkodott az ágyáról és elindult az ajtó felé
-Vársz valakit Bill? - kérdezte, majd felkapta a kanapéról az ingét és felvette
-Lehet hogy Sam az. - mondta Bill
Tom elmosolyodott, majd kinyitotta az ajtót, ahol egy váratlan vendég álldogált.
-Csáó!  - köszönt hangosan
-Georg, hát te?  - Tom meglepődötten mérte végig legjobb barátját, aki egy bőrönddel a kezében várta, hogy Tom  betessékelje
-Hát én. Beszélnem kell veled. - mondta komolyan
-Valami baj van? Gyere beljebb. - állt félre Tom, majd mikor Georg belépett, becsukta az ajtót
-Bill hol van? - kérdezte
-A fürdőben. - mondta, majd a kezét nyújtotta Georgnak
-Ja, bocs. - kezet fogott vele, majd megölelte
-Szóval mi a baj? Hogy hogy itt vagy?
-Elég nagy gáz van Tom, különben nem jöttem volna el idáig hogy beszélhessünk... és ez nem telefontéma. - mondta Georg, mire Bill kilépett a fürdőből
-Ki az? Georg?! Csá haver. - indult el a basszeros felé, majd kezet fogott vele - Mi járatban? Hogy hogy itt vagy? Valami baj van?
-Pont most próbálja elmondani. - ült le Tom a kanapéra - Szóval?
-Hát.. - Georg hangosan felsóhajtott, majd ő is leült -  A helyzet az, hogy fogalmam sincs mit csináljak. A napokban egyre többet nézegettem az ékszerüzletek kirakatait és... - Georg épphogy csak belekezdett, Tom máris félbeszakította
-Hogy micsoda? Megakarod kérni a kezét?
Csak akartam... - kezdett bele újra Georg, de Tom megint közbe vágott
-Rossz ötlet, hidd el.. nem telne bele fél évbe és már a válási papírokat intéznéd. Cassie nem jó ember, és ezt most ne vedd sértésnek. Mindig azt mondtad hogy őszintén mondjam meg neked a véleményemet, úgyhogy..
-Igen, tudom. De most már eszemben sincs megkérni a kezét.
-Igen? Mitől gondoltad meg magad?
-Csak nem megcsalt? - szólalt meg Bill aki eddig csendben hallgatta a beszélgetést
Georg zavartan rápillantott, majd Tomra és a plafonra szegezte a tekintetét.
-Megcsalt? - kérdeztek rá egyszerre az ikrek             

Georg bólintott, majd lehajtotta a fejét.
-Kivel? Ismerjük? -  kérdezte Bill meglepődötten
-Nem, még én sem ismerem.
Tom furcsán nézett.
-Szóval rajtakaptad őket akkor.... éppen mikor... érted.... akkor? - kérdezte Tom
-Nehezedre esik kimondani? - kérdezte Georg
-Szóval dugás közben?!  - kérdezte újra Tom
-Igen, rajta kaptam őket dugás közben, most boldog vagy? - kelt ki magából Georg
-Hey, hey, nyugi haver, tudod hogy nem úgy gondoltam. Csak tudod, az hogy képes volt felvinni egy vadidegent a közös lakásotokra.. tudtam hogy gusztustalan az a csaj, de hogy ennyire.. - húzta a száját Tom
-Jól van, tudom. Ne haragudj. - mondta Georg
-Ráadásul szerintem számított is arra hogy esetleg betoppansz... - mondta Bill
Georg furcsán nézett rá.
-Most hogy így mondod...nem volt nagyon meglepődött mikor meglátott az ajtóban... te jó ég, hogy lehettem ekkora idióta!?
-Ugyan már, nem tehetsz róla. Szerelmes voltál és vak. - mondta Bill
-Ilyet csak is te mondhatsz. - mondta Tom, mire öccse felmutatta a középső ujját
-A lényeg az, hogy végre rájöttél hogy egy szemétláda és nem érdemel meg téged. - mondta Tom
-Ilyet meg csak is te mondhatsz. - szólalt meg Bill
-Kussolj öcsi. - intette le Tom
-De tudjátok mi idegesít a legjobban? Hogy mindez a szemem előtt történt, csak nem voltam képes észrevenni. Folyton úton voltunk, volt hogy hetekig, hónapokig nem láttam, elhanyagoltam. - mondta Georg - Részben az én hibám is.
-Nehogy már magadat kezdd el hibáztatni. Ha szeretett volna, nem csalt volna meg. Bill, hogy is szoktad mondani.. - fordult öccse felé Tom
-A szerelem nem ismer határokat. - mondta Bill
-Valahogy így, de ez most túl nyálas volt, a lényeg viszont az, hogy ha tényleg igazán szeretett volna, akkor egyáltalán nem számított volna a távolság, vagy az hogy csak kevés időt tudtok együtt tölteni. - mondta Tom  -  A másik meg.. szerintem nála csak is a szexre alapult a kapcsolatotok.
-Ezt meg honnan veszed?
-Amiket meséltél..
-Ja, igen. Hát az nem volt semmi. De az csak a kapcsolatunk elején volt, utána már nem nagyon. Régebben volt hogy naponta ötször is szeretkeztünk az egész lakásban. Az utóbbi időben viszont nem is voltunk együtt.
-Vagyis már hónapok óta szeretőt tart. - mondta Bill
-Minden bizonnyal. Viszont nem értem hogy miért mondtad azt hogy nem tudod mit csinálj.. Egyértelmű, nem?
-Ezt hogy érted?
-Úgy, hogy ezen nincs mit gondolkodni. Rakd ki a szűrét és felejtsd el örökre. - mondta Tom
-Nem hiszem hogy nagyon meghatná, de igazad van!
-Mit mondtál neki mielőtt eljöttél? - kérdezte Bill
-Semmit. Nem mondtam semmit. Fogtam a cuccaimat és az első repülővel idejöttem. - mondta Georg
-És azóta hívott? - kérdezte Tom
-Nem.
-Hát akkor tényleg nem érdekli hogy mi lesz kettőtökkel. Szerintem minél hamarabb zárd le ezt az ügyet. - mondta Tom
-Úgy lesz. - sóhajtott egy nagyot Georg, majd a két kezét össze kulcsolta a tarkóján és a plafonra meredt
-De ugye itt maradsz?  - kérdezte Bill
Georg egy pillanatra elgondolkodott, majd megszólalt.
-Pár napig biztosan, már ki is vettem egy lakosztályt. Hogy utána mi lesz... most viszont minél távolabb akarok lenni tőle.

-Ez a beszéd haver. - mondta Tom
-Köszi srácok hogy segítetek Tudom hogy rátok mindig számíthatok.
-Ahogy mindig is. - helyeselt Bill
-Így igaz. Na de hagyjuk is ezt.. mi újság van veletek Hogy telik a szabadság? Elkaptatok már  pár jó csajt?
Bill és Tom összenéztek, majd a fiatalabbik megszólalt.
-Ez egy nagyon hosszú történet.
-Igen? Még csak egy napja vagytok a szigeten, de máris egy regényt írtatok? Mi történt? - mosolyodott el Georg
-Ez így elég abszurd, de ha megismered őket, érteni fogod. - vigyorgott Tom
-Hányan vannak?  - kérdezte Georg
-Hárman. - válaszolták az ikrek

*Tom*

6 megjegyzés:

  1. GEORG!!! *.* Folytatást! Eszméletlen lett amúgy! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát igen, mostantól már ő is szerepelni fog :) Am köszi Gina <3 :D

      Törlés
  2. Naaa ez csaláás!! Tudtam hogy van benne valami csavar .. bár jobban belegondolva így túl egyszerű lett volna :'DD a másik meg Geooorgoo!! ♥♥ kibővült a csapat :D hmm dejóóó :P Nagyoonnagyyoon jó rész lett ♥
    Kíváncsian várom mi lesz a folytatásban .. és igen a könnyes összeborulásra is nagyon kíváncsi vagyok már .. ugyanis sztem nem sokáig tudják már vissza fojtani az érzelmeiket :D
    Szóval nagyon siess ^^.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Alicia. Nos, igen.. :) Azért igyekszem majd :) <3

      Törlés
  3. Mikor lesz új rész? :D Jééééézus, de bepörögtem. :D Nagyon jóóó lett :)
    xoxo♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ennek naagyon örülök. Ha minden jól megy, még a hétvégén hozom a frisst :) <3

      Törlés