2013. március 31., vasárnap

Kedvcsináló / Az ellentétek vonzásában

Úgy gondoltam gonosz leszek. Bár még csak egy rész került fel az új történetből, én mégis úgy döntöttem még nem hozom a másodikat, hanem egy picit ugrunk az időben és kaptok egy apró szösszenetet a történetből amikor már bőven folynak az események.
Mindenesetre aki NEM SZERETI A SPOILERT AZ NE OLVASSON TOVÁBB, bár azért nem fogok alapvető "poénokat" lelőni, de akkor is :)



-Na? Tuti hogy nem jössz? - kérdezte 
-Nem hiszem. - suttogtam  - Már így is hallgathattam anyámat a múltkori után.. - mondtam
Tom felnevetett.
-Az semmi nem volt. Szerintem az lenne a legjobb, ha beszélnék anyukáddal. - mosolyodott el
-Ja, persze.. hogyne. Amint meglátna egy életre eltiltana attól is hogy kimenjek az utcára. - nevettem fel
Tom megfogta a kezemet, majd felemelte a fejemet hogy a szemébe nézzek.
-Ennyire rossz fiúnak nézek ki?  - kérdezte olyan ártatlansággal a szemében, hogy egy pillanatra elfeledkeztem arról hogy kiről beszél.
Az ajkamba haraptam, majd elmosolyodtam.
-Nem tudsz átverni. - mosolyodtam el
-Ki? Én? Átverni téged? Dehoogy. - mondta
-Már abból is baj lenne ha hazavinnél. Anyám mindig az ablakban várja hogy mikor megyek haza, vagyis megyünk haza. - mondtam
-Te és ki? 
-A tesóim. - mondtam
Tom elmosolyodott.
-Szóval vannak testvéreid. Eddig még nem jöttek szóba..  - mondta
Felsóhajtottam.
-A nővérem egy kibírhatatlan idióta, aki imádja azt, hogy megkeserítheti az életemet. - mondtam
-Hát, ez így elég durván hangzik. - nevetett fel 
-Na kösz. - ellöktem magamtól
-Most mi van? - nevetett még mindig - Ez tipikus testvéri szeretet.
-Ja, biztos. Én nem nevezném szeretetnek. - forgattam a szememet
-Ugyan már. - újra megfogta a kezemet, majd magához húzott  - Hány éves a nővéred?
-22. - ilyenkor mindig elhagy a józan gondolkodásom..
Mikor hozzám ér, vagy rám néz.. ilyesmit még soha életemben nem éreztem, a térdeim remegni kezdenek, a szívem majd kiugrik a helyéről.. Az illata megrészegít, a csábos mosolya elgyengít, az érintésétől szabadjára engedem titkos fantáziámat. Egyszerre gyönyörű, szexis és veszélyes.
Tom a hátamat simogatta, majd a hajamat oldalra tűrte.
-Van még egy tesód.. - kezdett bele halkan
Forgatni kezdtem a szememet.. Pedig olyan romantikus volt ez a pillanat, erre eszembe juttatta hogy van két idegesítő testvérem akikkel nap mint nap harcolunk az életben maradásért anyánkkal és egymással szemben.
-Húgom. Ő fél évvel fiatalabb nálam. - mondtam
Tom elmosolyodott.
-Szeretném megismerni őket!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése