2013. március 19., kedd

Új történet / Az ellentétek vonzásában


 
Heló mindenki. Na, lenne itt valami nektek.... Jó pár nappal ezelőtt kitettem egy szavazást, hogy szeretnétek e új történetet olvasni az oldalon. Bár még van 10 nap a szavazás lezárásáig, eddig 4 voks jött arra, hogy kreáljak egy új sztorit. Na most, ha tényleg ezt akarjátok, csak annyi lenne a dolgotok hogy néha, egy két szóval vagy gombnyomással megosztjátok velem a véleményeteket. Van egy két olyan ember, akiknek ez nem esik nehezére - ezért köszönet nekik <3 - de mivel látom, hogy a nézettség folyamatosan növekszik, így tudom hogy többen olvassátok, ezáltal több véleménynek is kellene lennie. Szóval csak bátran ;)
Csak ennyi lenne a személyes monológom...

Tehát, a történetet egy film ihlette, amit életemben most láttam először és elnyerte a tetszésemet.

A Sztori:     -      Adott egy világ, vagyis két különböző világ. Az egyik egy mindennapos, már már unalmasnak tűnő, mindenkinek megfelelek alcímmel ellátott világ tökéletes szülőkkel, magániskolákkal, gazdagsággal és kétszínű barátokkal. Ide született Abigail Freegard, a 17 éves visszafogott, amolyan anyuci kedvence aki mindenkinek meg akar felelni, és messziről kerüli a balhékat na meg persze a balhés fiúkat. Mindenesetre ha az ember kerüli a bajt, általában a baj talál rá, ebben az esetben a híres világsztár, a 24 éves Tom Kaulitz képében, aki a hajnalig tartó bulik és az egy éjszakás kalandok híve, nála nem létezik lehetetlen ha a vad dolgokról van szó.
A két világ, két különböző ember, két különböző személyiség - akik kiegészítik egymást. A két fiatal rögös úton egymásra találnak, de nem is sejtik mekkora lavinát indítanak el, és hogy mennyire megváltozik körülöttük minden amit eddig ismertek. Váratlan események követik minden egyes mozdulatukat, mindenki tudni akar róluk mindent, vadabbnál vadabb dolgokba keverednek, de vissza vonhatatlanul egymásba szeretnek. Ám de egy végzetes baleset folytán minden megváltozik. Vajon a két fiatal újra egymásra talál, vagy veszni hagyják azt, amiért eddig küzdöttek - a Másikat.

Már azt is kitaláltam hogy ki játszaná Abigailt : Jennifer Lawrence Mit szólnátok hozzá?


Tomot meg ugye Tom, a most kifejezetten gonoszan szexy és veszélyesen erotikus külsejével hódító Adoniszom, akit a DSDS első élő adásában láttam először ennyire másnak, nagyon is jó értelemben. Szóval még illene is rá ez a karakter :





Alap hogy Billt pedig Bill fogja játszani akinek igencsak fontos szerepe lesz akárcsak ikrének ( de ez majd kiderül ) :




Úgyhogy ennyi lenne. Mit szóltok hozzá? Megállná a helyét a másik történetem mellett? Esetleg szerintetek változtassak a címen?!
Várom észrevételeiteket, és valószínűleg kiteszek egy szavazást is ezzel kapcsolatban, és úgy tűnik Véletlen nem létezik című történetemet egy ideig szüneteltetni fogom, mert eleve nem akarok 3 történettel bajlódni, mert tuti hogy elveszíteném a fonalat, bár gondolom nem csak én, hanem ti is ;), a másik meg, úgy vettem észre hogy nem nagyon érdeklődtök felőle, úgyhogy egy ideig pihentetem a sztorit.
És végezetül még valami.... Lenne ötletetek hogy melyik filmet vettem alapul? ;)



2 megjegyzés:

  1. Szia :) én rendszeresen olvasom a történeteidet és nagyon megörültem mikor làttam , hogy új sztori lesz :DDD és eléggé jónak tűnik.... :DDDDDD nagyon vàrom :)!
    Ja, ihyekszem gyakrabban kommentet írni :DD

    VálaszTörlés
  2. Szia :) Nagyon köszönöm, igazán jólesnek a szavaid :) Igyekszem továbbra is hozni a formámat, na meg persze a részeket :) Még egyszer nagyon köszönöm :)

    VálaszTörlés