2013. április 19., péntek

Életjel

Örömmel jelentem kedves olvasók hogy valami miatt nem tudlak titeket cserben hagyni. Az írás a szenvedélyem és nem fogja senki sem elvenni tőle a kedvemet, így hát úgy döntöttem hogy holnap, ismétlem HOLNAP  felrakom a  Novellám utolsó két részét, utána pedig hozom majd a Vakáció extrákkalt is.
Egyébként több oka is volt hogy nem jártam valami sűrűn az oldalon,  - személyi jellegű, idén ha minden jól megy megkapom a szakács végzettségem, emiatt tanulok amennyit bírok, -  de csalódott is voltam, mert úgy éreztem hiába való a munkám..
Hogy szánalmas lennék? Lehet... De mondja ezt az, aki  ugyan abban a cipőben jár mint én, ír, és számít a véleményekre. Természetesen vannak rendszeres olvasók is, akik általában mindig megosztják a véleményüket amiért nagyon hálás vagyok, de többen vannak azok akik úgy mennek el az oldalról hogy nem hagynak maguk után "nyomot".
Nem áll szándékomban ismételni magam, - nem oldalakról és prédikációkról beszélünk! - csak ha tovább folytatom, örülnék ha többen kommentelnétek..
Viszont nem fogok könyörögni, odáig nem fogok lesüllyedni. ;)
Na de addig is...
Holnap hozom a frisst! Drága barátnőm előrukkolt egy tökéletes befejezéssel :)
Mindenkinek szép estét!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése