2013. április 12., péntek

Vélemény?

Sziasztok, itt vagyok újra, bár nem frissen, de ez van.Hoszúznom kellet, és kész vagyok teljesen, lehet hogy azért írok baromságokat. Na szóval.. úgy vettem észre hogy nagy ívben sz*rtok a fejemre, vagyis a blogra, így úgy döntöttem én is ezt fogom tenni! Nos, mivel látom hogy a nézettség folyamatosan nő, de nem látom nyomát soha hogy valaki olvasta volna a bejegyzéseimet..- tisztelet a kivételnek, amit nagyon köszönök  - egy gombot nem vagytok képesek megnyomni, arra nem tudok mást mondani csak azt hogy rohadtul lusták vagytok. És bocsi ha valakit ezzel megbántottam vagy akármi, szarul esik neki, -  bár kétlem - de ez az igazság. Más blogokon mindig tele van a cset vagy a részek vége véleményekkel, - ismétlem nem oldalakról van szó! - mert azért ha benézek egy - két oldalra, látom hogy bőven akadnak vélemények, kritikák az adott témával vagy résszel kapcsolatban.. de nálam.. akkor biztos vagyok benne hogy én csinálok valamit rosszul, így kitettem egy szavazást, akinek nem esik nehezére kattintson már egyet, leköteleznétek.
Addig is mindent köszönök.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése