2014. augusztus 17., vasárnap

A Novellaversenyről - A Díjak!

Sziasztok! Na szóval...

A minap kaptam egy üzenetet Eva Kaulitztól, hogy kilép a versenyből. Nos hát, mival eddig 4 jelentkező volt, az most lecsökkent 3-ra, ami azt jelenti hogy a díjazás elég érdekes lesz..
Arra gondoltam, hogy nem dobogós helyezések lesznek, hanem a novella stílusától, vagy hangulatától függ majd, hogy ki milyen díjat kap. Szerintem ez így fair, nagyon remélem hogy nektek is megfelel.
Már eldöntöttem, és ha lejjebb görgettek, megtaláljátok az okleveleket...
Bármi panasz, észrevétel vagy bármiféle óhaj esetén megtaláltok a csetben, vagy a kommentek között.
Még egyszer köszönöm azoknak, akik jelentkeztek, és elnézést a késlekedésért!


Alicia

Dózi

Lana



És hát akkor ennyi lenne. A novellákról csak annyit, hogy nagyon jók lettek, és ezt nem csak azért mondom, mert elvárjátok, hanem mert így van :) Most először fordult elő, hogy több Billes novella érkezett be, mint Tomos. :)
Tetszettek, remélem nektek is. További szép estét! 


2 megjegyzés:

  1. Szia! :)
    Nagyon-nagyon szépen köszönöm az oklevelet! :)♥♥
    Ha bármikor szeretnél újabb novellaíró versenyt rendezni, akkor csak hajrá, én biztos, hogy a jelentkezők között lennék!! :)♥

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Nagyon köszönöm! :D Kicsit későn írtam, mert elfelejtettem :D
    Lana xx.

    VálaszTörlés