2014. december 7., vasárnap

Vakáció extrákkal 45. rész Titok

Sziasztok! Eltelt egy kis idő, tudom, és nme igazán kaptam visszajelzéseket, illetve Dianetől és Ginától igen, ezt szeretném megköszönni nekik :)
Ami azt illeti, örülök hogy hamarosan befejezem a történetet, és kíváncsi vagyok, Ti, mit fogtok szólni hozzá. Addig is jól olvasást, és kellemes hétvégét kívánok Nektek! Puszi




Sam dühös volt magára. Magára, mert tudta nagyon jól, hogy mennyire önfejű, makacs és néha kiállhatatlan.
De az sem nyugtatta meg igazán, amit Bill tett, a fenébe is, mikor teszi túl magát rajta?
Amint a bejárati ajtóhoz lépett, látta, hogy az résnyire nyitva van.
Kinyitotta, és meglepetten nézte, hogy Rory fekszik a nappali közepén eszméletlenül.
- Jézusom, mi a fene.. -  ijedten odaszaladt hozzá, majd a fejét az ölébe vette
Eszméletlen volt, és bűzlött az alkoholtól.
- Ne már, Rory.. – motyogta – Legalább te ne csináld ezt.
Rory csendesen szuszogott, észre sem vette, hogy Sam ott van.
- Mit csináljak veled? Hogy vigyelek be a szobába?  - nézett körbe, majd felsóhajtott
- Sam!  - hallotta az ismerős hangot a háta mögül – Segítek!
Georg elindult feléjük, majd mikor Sam felállt, Georg könnyedén felemelte Roryt  a földről, és elindult a szobája felé.
- Köszi.  – motyogta
Rory motyogni kezdett, majd mikor Georg lerakta az ágyra, és betakarta, még utoljára morgott valamit, majd álomba merült.
- Köszi hogy segítettél. -  motyogta Sam, mikor kijött a szobából
- Nincs mit, igazából beszélni szerettem volna vele, de ahogy látom ez most reménytelen. – sóhajtott, majd leült az egyik bárszékre
- Ugye nem akarsz piálni?  - nézett rá kérdőn Sam
- Nem, nem igazán. -  mosolyodott el – Nem tudom hogy fogok tudni elszámolni a lelkiismeretemmel.
- Hm.. egész jól tudsz témát váltani, látszik hogy pasiból vagy.  – Sam leült a mellette álló bárszékre, majd elővett egy poharat, és félig töltötte whiskyvel
Georg elismerően bólintott, majd a könyökét a pultra támasztotta, és kifújta  a levegőt.
Sam elmosolyodott.
- Min vesztetek össze?
Georg felnevetett.
- Csúnya sztori. -  lehajtotta a fejét
- Nagyon sok időm van. – megvonta a vállát, majd újra belekortyolt a poharába
Georg felhúzta a szemöldökét, majd zavartan mosolyogni kezdett.
- Van egy majdnem menyasszonyom.

***

Reggel arra lettem figyelmes, hogy valaki a hajamat simogatja. Hallottam Tom halk lélegzetvételeit, és hirtelen eszembe jutottak a tegnap este történtek. Elmosolyodtam, majd kinyitottam a szememet.
- Jó reggelt!  - átkarolt a kezével, és közelebb húzott magához
A fejem a mellkasához nyomtam, és hallgatni kezdtem egyre gyorsuló  szívverését.
- Csak nem engem figyeltél? – motyogtam
- De, a világ legszebb teremtményét figyeltem, ahogy alszik.  – kezdte simogatni  a hátamat
Felnevettem, majd felemeltem a fejemet, és egy apró csókot adtam neki. Tom megdermedt, majd halk nyögést hallatott.
- Ugye tudod, hogy ezek után minden reggel veled akarok ébredni?  - suttogta
- Mi után?  - mosolyogtam
Tom nevetni kezdett, majd beletúrt a hajamba.
- Na, így is kócos vagyok. – szóltam rá
- Hát igen, ne akard tudni, hogy milyen látványt nyújtasz itt  nekem. – mondta tettetett komolysággal a hangjában
- Igen, gondolom. -  felültem az ágyon, majd a ruháimat kezdtem kerseni
Szanaszét voltak a szobában.
Az ajkamba haraptam.
- Hm.. – Tom felült, majd egy gyors mozdulattal felpattant az ágyról, ezzel felfedve gyönyörű pucér testét
Ó..
Éreztem, ahogy az arcom égni kezd a forróságtól. Basszus, soha életemben nem ébredtem még ennél gyönyörűbb férfival.. Egyáltalán megérdemlem Őt?
Eszembe jutottak az éjjel történtek, és zavartan az ajkamba haraptam.
- Ann!  - Tom mosolyogva megállt előttem
- Ne haragudj. 
- Mégis mi miatt? – nézett rám értetlenül
- Én nem is tudom.. – zavaromban felnevettem, majd magam köré tekertem a takarót, és felálltam
- Zavarba hoztalak. – mosolygott
Végig néztem pucér testén, majd égő tekintettel felnéztem barna szemeibe, és az ajkamba haraptam.
- Ezt soha nem fogom tudni megszokni. – mondtam
- Mit? Azt, hogy szeretlek? – ahogy kimondta a szeretlek szót, a gyomrom görcsberándult
Hogy tud ilyen reakciókat kihozni belőlem?
- Nem, azt, hogy itt vagy velem, így. -  mondtam
- Így?  - mosolygott
- Igen, így. – nevettem fel
Tett felém egy apró lépést, majd kezeivel körülölelt, és magához húzott.
- Mindent megteszek érted, mert szeretlek.  Nem szeretném, ha zavarban éreznéd magadat, mert gyönyörű vagy!  - mondta
- Én nem erre céloztam, vagyis többek között. -  nevettem zavartan -  Tudod, hogy milyen vagyok.
- Igen, tudom hogy milyen vagy.
- Valamit el kell mondanom neked. – mondtam – Erről még soha nem beszéltem senkinek, csak Samnek és Rorynak.
Tom komolyan nézett rám, majd kurtán bólintott, és leült az ágyra, magával húzva engem az ölébe.
- Hallgatlak.
- Én.. nekem eddig csak egyszer volt barátom, mármint előtted. – vágtam rá -  Tizenkilenc éves koromban találkoztam egy elbűvölő sráccal, idősebb volt nálam 4 évvel. Fiatal voltam, és szinte rögtön szerelmes lettem. Annyira elbűvölt, egyszerűen mindent imádtam rajta, mindig is vonzottak az erős, és magas fiúk. – nevettem fel – Úgyhogy nem igazán vettem észre, hogy milyen is volt, vagyis hogy mit akart valójában.  – itt élesen beszívtam a levegőt, majd egy kis szünet után folytattam – Talán két hete járhattunk, mikor egy este felmentem hozzá.. Mozi után felajánlotta, hogy menjünk hozzá, én persze magamon kívül voltam a boldogságtól, nagyon szerettem vele lenni. Szóval aznap este lefeküdtem vele, bár ő nem tudta, hogy még szűz voltam.
Bármit megtettem volna érte, simán belementem, hiszen azt hittem, hogy szeret, én kis naiv. Aztán mikor reggel felkeltem, csak azt láttam, hogy mellettem fekszik, és éppen telefonon beszélget valakivel. Arról mesélt éppen, hogy milyen volt az éjszaka, és hogy sikerült megdöntenie a szűz kiscsajt, úgy hogy ő nyerte a fogadást, és kéri  a  nyereményét, ezer eurót..
Mondanom sem kell, nem hittem a fülemnek. Miután kapkodva felöltöztem, ő csak ennyit mondott nekem: „Bocsi, de jobb, ha sietsz, mindjárt itt van a barátnőm!”
Szóval ezért nem tudtam megbízni senkiben.. És sajnálom.
Tom egész végig hallgatott, néha élesen beszívta a levegőt, és megszorította a kezemet.
- Sajnálom, Ann. -  suttogta  - Én nem tudom hogy mit mondjak… Annyi biztos, hogy én nagyon szeretlek, és megesküszöm neked, hogy ez így is marad. Soha nem akarnék fájdalmat okozni neked.
- Azért mondtam el, mert nem akartam, hogy azt hidd, csak egy zakkant liba vagyok.
- Örülök hogy elmondtad. Én a te helyedben jól elvertem volna  a csávót. Elég nagy hülye lehetett, hogy nem látta, mit veszített el. 

4 megjegyzés:

  1. Ann, nagyon várom a következő részt, és nem akarom, hogy vége legyen :D Basszus ♥ Nagyon jóóó :) xoxo ♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, nemsokára jön a folytatás :)

      Törlés
  2. Sajnos most már teljesen elvesztettem a fonalat és fogalmam sincs, hogy mégis mit tudsz ebből kihozni a végére. Korábban voltak ötleteim.. de most.. jézusom :D Mindenesetre én nagyon várom a folytatást, siess vele :3 ♥♥

    VálaszTörlés