2012. október 28., vasárnap

Mindenkinek szép napot! :)

Előszöris azzal kezdeném hogy köszönetet mondjak a két legjobb barátnőmnek Ginának és Dijjusnak hogy segítettek ennek a blognak az elkészítésében, csinosításában.
 Már régóta készülök arra hogy én is közzéteszem az irományaimat a neten hogy meghallgassam mások véleményét, kritikáit elimeréseit. Már több mint négy éve írok hobbiszerűen, persze az elején nem ment minden simán... Első próbálkozásaim mai szemmel nézve siralmasak lettek...de mégis büszke vagyok rájuk, elvégre valahol el kell kezdeni nem igaz? ;)
A mostani legfrissebb történetemmel és néhány kisebb novellával szeretném majd kezdeni a sort és kiváncsian várom a reakciókat. Pontos időt nem tudok mondani hogy mikorra leszek kész mert majdnem egy hét múlva vizsgám lesz de azért igyekezni fogok :) köszönöm a figyelmet, mindenkinek szép napot :D

2 megjegyzés:

  1. Édes drága Ann baba! :) Nagyon büszke vagyok Rád, és bár én már olvastam minden írásod, azért kíváncsian várom őket itt is! ;) ♥

    VálaszTörlés