2013. június 28., péntek

Közérdekű közlemény





Sziasztok! Sajnos rossz hírrel jöttem. Elvileg ma kellett volna hoznom frisst a Nyomtalanul - ból, de sajnos nem sikerült, sajnálom. nem tudom mennyi időm lesz hétvégén, de próbálok sietni.
Jut eszembe..  remélem a  Novellaíró versenyre jelentkezők nem felejtették el, hogy július 6 - ig van a leadási határidő.. eddig csak egy novellát kaptam, szóval nagyon remélem hogy hamarosan megkapom a többit is :) Én is izgulok, elvégre ez az első versenyem. Szóval ne felejtsétek el!
Addig is mindenkinek kívánok kellemes hétvégét! :D
Csók, puszi:
                       Ann

2 megjegyzés:

  1. Sziiaa :)
    Én nem felejtettem el, csak azt hiszem nagy fába vágtam a fejszémet szóval kell egy kis idő, míg tökéletesre megírom a történetet. Az ihlet meg az összes többi meg van.. csak ezt meg is kellene valósítani. De ne izgulj meg lesz!! :)) ♥♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ennek örülök Alicia. Már én is izgulok, kíváncsi leszek milyen novellák lesznek :) <3 Sok sikert! :)

      Törlés