2013. június 21., péntek

Vakáció extrákkal 24. rész "Kössünk fegyverszünetet!"

Sziasztok. Újra itt, méghozzá a Vakáció extrákkal 24. részével. Tudom, az előző részben elég sok kérdést hagytam magam után, de megígérem hogy most kárpótollak benneteket. Remélem elnyeri a tetszéseteket, és nem fogtok csalódni.
És még valami... Ma éjfélig még le lehet adni a jelentkezéseteket a versenyre! Szóval még nem késtetek el semmivel. :)
Továbbá szeretnék kellemes, szórakoztató és vidám nyarat kívánni, a vizsgázóknak pedig gratulálni! Remélem boldogan kezdődik az idei, 2013-as nyaratok.
Csók, puszi:
                        Ann


Vakáció extrákkal

24. rész

"Kössünk fegyverszünetet!"

"A harmónia a mindenség mélyén lapuló állandó melódia."

Tom nem bírta levenni a szemét a lányról, csak bámulta. Még ő maga is kellemetlenül érezte magát emiatt, hiszen eddig még nem került ilyen, sőt még hasonló helyzetbe sem, most pedig ott állt földbe gyökerzett
lábakkal, azon gondolkodva hogy mihez kezdjen. Ann totál természetesen elmosolyodott, mintha minden rendben lenne, Tom meg is jegyezte magában, hogy nem fogja megköszönni amit a lánytól kapni fog ha mindez kiderül. Aztán az is eszébe jutott hogy nem feltétlenül... ha nem mondja meg neki...
Nem, nem tesz ilyet, soha többet, soha, főleg nem vele.
Mi az isten történik? 
Megrázta a fejét, majd felkapott egy pokrócot a kanpéról és a lány vállára terítette.
-Figyelj, inkább jobb lenne ha felvennéd a száraz ruhát amit.. - ekkor a földre pillantott, ahol a póló és a boxer feküdt a földön  -.. azonnal idehozok.  - lehajolt, majd felvette és a lány kezébe nyomta
-De nem akarok felöltözni. - kezdett makacskodni Ann
-Pucér vagy, és hidd el, ha reggel veszed észre az nem éppen.. -   nevetett fel Tom, mire a lány a fiú felé fordult és komoly hangnemben megszólalt.
-Még messze a reggel, addig..  - Ann suttogva nézett a gitáros szemeibe, aki kezdte azt hinni hogy valami furcsa szürreális álomba keveredett.
Annyira gyönyörű volt, és törékeny, finom és nőies, szenvedélyes.. annyira vágyakozott utána, megakarta csókolni ahol csak éri, de tudta, ha most enged a csábításnak és kihasználja ezt a lányt -  aki alaphelyzetben teljes mértékben visszautasítaná -   biztosan megbánná, hiszen tudta, ha komoly szándékai vannak, akkor türelmesnek kell lennie, és nem rögtön az első adandó alkalommal ágyba bújni vele, főleg úgy, hogy a lány nem is emlékezne rá.
Ezt nem akarta elrontani.
-Gyere.-   óvatosan átfogta  a lány derekát, majd  a szobájába vezette, ahol Ann könnyedén ledobta magáról a takarót, és bebújt az ágyba
Tom felsóhajtott.
Odamerjen feküdni mellé úgy, hogy tudatában van annak hogy Ő ott fekszik karnyújtásnyira tőle,  ráadásul meztelenül..
-Tom? Nem jössz ide mellém?   -  dünnyögte Ann csukott szemekkel 
A gitáros levette a nadrágját, majd egy szál alsónadrágban óvatosan befeküdt az ágyába, gondosan ügyelve arra, hogy ne érjen hozzá a lányhoz.
A legtöbben akik így látnák, valószínűleg kinevetnék, elvégre Tom életében most először bújik ágyba egy lánnyal úgy hogy nem szeretkezik vele.
Szeretkezik.. ez egy kicsit túlzás, egyszer sem feküdte le lánnyal úgy hogy érzett volna valamit is iránta a fizikai vonzalmon kívül.
-Tom? -   szólalt meg a lány
-Hm?   -  nézett rá a fiú
-Köszönöm, tényleg jó volt az este.. - mondta, majd egy halvány mosollyal az arcán átfordult a másik oldalára
Tom  is elmosolyodott, és a kezét a feje alá téve a plafont kezdte bámulni, majd egy idő után arra lett figyelmes, hogy a lány csendesen szuszogni kezdett mellette. Elmosolyodott, majd nem sokkal ezután őt is elnyomta az álom.

*Tom*

*Ann*

Elgondolkodva merengtem magam elé, és próbáltam megemészteni amit Tom mondott.
-Na most mi van? Csalódtál? -   elmosolyodott
-Hát nem is tudom. Sztriptíz a nappali közepén? -  kérdeztem 
-Meleged volt.
-Minden bizonnyal. -   mondtam
-De nem  történt semmi olyasmi amit nem akartál. Nem feküdtünk le, és nagy meglepődésedre igazán jól szórakoztunk.
Komoly arccal méregetett engem, majd elmosolyodott.
-Most meg mi van?   - kérdeztem
-Semmi. -  vont vállat vigyorogva   -  Csak most, hogy újra felelevenítem a tegnap este történteket, annyira más voltál spiccesen.
-Persze hogy más voltam. Soha nem iszok. 
-Ja, vettem észre.
-Jaj, kérlek Tom .. -  becsuktam a szememet - Mi lenne ha nem hoznád fel azt a szót hogy..
-Szex? -  kérdezte
-Nem.-  mondtam
-Na jó.. - felnevetett -   Én nem szeretnék veled haragban lenni, és most, hogy végre tisztáztuk a félreértéseket, mi lenne ha újra kezdenénk ezt az egész ismerkedős dolgot? 
-Hát hogyne. Még egyszer megismerni? Nem, elég volt egyszer. - mondtam
Tom sértődötten lebiggyesztette az ajkát, majd játékosan oldalba vágott.
-Ez nem volt vicces. - mondta egy félmosollyal az arcán
-Nekem tetszett.. - mondtam vigyorogva, majd felsóhajtottam 
Be kellett látnom, hogy nem éri meg ha folyton gyűlölködve beszélek vele, azt mutatom felé hogy ki nem állhatom, mert legbelül tudtam hogy én sem szeretném ha végül a viselkedésem miatt megutáltatnám magam vele.
-Fegyverszünet? - lökött oldalba
-Jó, legyen. - forgattam a szememet vigyorogva
Tom felnevetett, majd felállt és a kezét nyújtotta.
-Gyere szépségem. A többiek már várnak. - mosolyogva felemelt a földről, mire játékosan löktem rajta egyet 
Átkaroltam a vállát, és közel húztam magamhoz.


Ja, egyébként ez a 100. bejegyzés a blogban :) <3 Köszönöm :)




8 megjegyzés:

  1. Sziiiaa ^^.
    Úristen már alig bírom kivárni azt a részt amikor végre összejönnek :D most egyenlőre megelégszem azzal hogy fegyverszünetet kötnek, de tudom hogy előbb vagy utóbb megtörik a jég :D
    Oowwááá kikészít ez a pasi O.O) annyira uuuuuffffhhh :DD jópasi ♥♥♥
    Na szóval nagyonnagyon várom a következő részt éés siess!!!! ♥♥

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó lett! Végre béke! Nem az a legjobb? :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De, van benne valami. Na majd a Bungee jumping.. :P <3

      Törlés
  3. Pedig azthittem volt valami.... :DDDD nagyon jó rész lett és mostmàr igazàn összejöhetnének ! :DD
    Siess a kövivel !! :))♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Majd idővel Anikó.. majd idővel :) :* <3 Ki tudja mi lesz még.. ;)

      Törlés
  4. Imádtam! :D Mint mindig :))
    xoxo ♥

    VálaszTörlés