2013. június 3., hétfő

Az ellentétek vonzásában 2. rész "Tom Kaulitz egy seggfej!"

Sziasztok kedves olvasók, nagy hírrel jöttem. Múltkor már egy páran kérdeztétek hogy mi van az Ellentétek vonzásában című történetemmel.. nagy örömmel közlöm veletek, elhoztam végre a második részt. Bevallom nagyon neheze sikerült  összehoznom, de sikerült végül. Szóval csak bátran a kommentekkel, kíváncsi vagyok a véleményekre ;) Igen, kicsit rövid lett, nem, nem szándékosan ;)
Nemsokára hozom a Vakáció extrákkal következő részét is, amivel kapcsolatban csaltam egy picit mint észrevettétek... bocsánat, de nem hagyhattam ki...
Ja és ne feledjétek.. NOVELLAÍRÓ VERSENY!!!! JÚNIUS 21- IG JELENTKEZHETTEK, A FELTÉTELEKET, ÉS A VERSENY MENETÉT MEGTALÁLHATJÁTOK BAL OLDALON, A NOVELLAÍRÓ VERSENY CÍMŰ KÉP ALATT.. Szóval csak bátran :)
Minden jót, sziasztok :)

Az ellentétek vonzásában

2. rész

"Tom Kaulitz egy seggfej!"

"A bűnösnek, ha érzi, hogy az egész szerencsétlenségnek ő az oka, rosszabb, mint az ártatlannak"

-Mi az? Mit nézel annyira? - nézett rám Evie kíváncsian
-Láttad a címlapot?  - fordítottam felé az újságot
-Igen. - kezdett csillogni a szeme - Tom Kaulitz egy gonoszan szexy szívtipró.
Elképedve néztem rá.
-Evie, ennyire nem lehet rossz az ízlésed. Ez az alak egy pöcsfej. - az újsággal a kezemben felálltam
-Miért mondasz ilyeneket? Nem is ismered. - akadt ki hirtelen 
Felnevettem.
-Reggel nem tűnt  valami kedvesnek. - indultam el a folyosón
Evie földbe gyökerezett lábakkal meredt utánam, mire megfordultam
-Mi az? Nem jössz?  -  kérdeztem
-Abigail Freegard!  -  indult el felém idegesen  -  Te találkoztál azzal a pasival és meg sem említetted? 
-Az túlzás hogy találkoztam. Az a seggfej provokált engem, majdnem széttörtem a méregdrága Audiját mert megállt az autókijáratunk előtt. - magyaráztam
Evie szemei golflabda méretűre nőttek. Mégis mi baja lehet?
-Most mi van? Miért nézel így rám? - kérdeztem
-Te tudod egyáltalán ki az a Tom Kaulitz? - nézett rám furcsa tekintettel
-Honnan tudjam, most hallottam róla először. Különben sem  érdekelnek az ilyen celebek. Balhésak, neveletlenek, isznak és drogoznak. Olyanok mint a tinédzserek, miközben elvileg példát kellene mutatniuk a fiatalabb generációnak, a rajongóiknak. Aki ilyen mint ez a Tom, hogy az istenben lett sztár?  - kérdeztem
-Nagyon tehetséges. - szólalt meg Evie
-Minden bizonnyal. - forgattam a szemeimet
-Ugyan már Abigail... nem is hallottad még a zenéjüket, honnan tudnád hogy milyen?  - nézett rám mérgesen Evie
-Tudom és kész. Tom Kaulitz egy seggfej!

***

-Tom, te akkora egy seggfej vagy! Mégis mit képzelsz?  - indult el bátyja után Bill, az aznapi újsággal a kezében
-Hagyjál már. - mondta testvérére sem pillantva Tom - Fáj a fejem.
-Miért léptél le? Miért nem vártál meg? Ha én nem teszem le az óvadékot, még mindig ott lennél. - vágta a fejéhez idegesen a fiatalabbik
 -Ó, nagyon köszönöm Bill, tényleg. - mondta gúnyosan a gitáros 
Bill felsóhajtott, majd bátyja kezébe nyomta az újságot.
-Gratulálok. Ahhoz képest hogy David eltusolta az ügyedet, elég szépen virít a fejed ezen a képen. - szűrte a fogai között az énekes
Tom elmosolyodott.
-Ez nem is rossz kép. Szerinted kaphatok másolatot? - nézett öccsére vigyorogva
Bill kivette a kezéből az újságot, majd idegesen összetépte.
-Mondd, te nem fogod fel a helyzet súlyosságát? Tönkre teszed magadat, sőt nem is csak magadat, hanem minket is.. a bandát, anyáékat, engem.. Téged ez nem érdekel? - kérdezte dühösen a fiatalabbik
-Miért? - nézett gúnyosan öccsére  - Téged igen?
-Tom ne szórakozz velem, a rohadt életbe. Még egy ilyen és lecsuknak, felfogtad? Nincs több segítség, nincs több óvadék, érted? - magyarázta idegesen az énekes
-Miért? Éljem inkább a te unalmas és visszafogott életedet?   -  kérdezte gúnyosan öccsére pillantva, mire Bill megragadta Tom kabátját és rántott rajta egyet.
-Mondd, mi lett belőled?  -  szűrte a fogai között
-Az, aki te soha se lehetsz. - mondta halkan az idősebbik, majd kitépte magát öccse szorításából és elindult az ajtó felé, ám mielőtt   kilépett volna, egy pillanatra visszafordult és megszólalt.
-Köszönöm hogy védeni próbálsz, de már nem vagyunk gyerekek. Már nincs akkora szükségem rád, mint azelőtt. - mondta, majd jól becsapva maga mögött az ajtót, elment.
Bill tétlenül nézett bátyja hűlt helyére, nem bírta felfogni hogy idáig jutottak.
-Sajnálom hogy így gondolod. - suttogta a semmibe, abban reménykedve hogy Tom megérzi mennyire megbántotta ezzel ikertestvérét, de legfőképpen hogy kit veszítene el..



8 megjegyzés:

  1. Ez a Tom tényleg egy seggfej! :D Szegény Bill. :/ Elküldhetnéd hozzám, szívesen megvigasztalnám. :D ♥
    Jaaaj, nem fogom kibírni amúgy a kövi részig! :D Siess! ;) xoxo♥

    VálaszTörlés
  2. Woaaa végreeeeeee !!! :D
    Imàdom a seggfej Tomot :D de Billt sajnàlom :( remélem Tom bocsànatot kér Billtől.
    Siess a kövivel :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is imádom a seggfej Tomot.. olyan Tomos :) <3 Ígérem sietek :)

      Törlés
  3. Nah, de Tom! Ez az alak nem normális... Szegény Bill meg csak segíteni akar neki és így viszonozza, ejnye!
    Mikor lesz kövi?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Gina, ígérem sietek vala. Hamarosan hozom a folytatást :) <3

      Törlés