2013. június 10., hétfő

További információk



Sziasztok, újra itt! Azzal a hírrel érkeztem  -  ugyanis már kérdezte valaki hogy el lehet e küldeni a műveket  - így arra jutottam hogy június 21. után    KETTŐ, azaz 2 hetetek lesz megírni és elküldeni a novellákat, ez azt jelenti hogy JÚLIUS 5- ÉN, ÉJFÉLIG EL KELL KÜLDENETEK A MEGADOTT E-MAIL CÍMRE.
Az előző posztban azért nem említettem mert gondoltam, illetve tudtam hogy jó páran vagytok, akik most fognak vizsgázni így nem nagyon lenne időtök a versennyel foglalkozni. Mindazonáltal, akik már esetleg készen vannak a novellával, már most, hamarabb elküldhetik E-mailben, így nekik már lenn van a gond erről. Nagyon köszönöm a figyelmet, és ne haragudjatok, de én is most fogok szóbelizni, pontosabban JÖVŐ HÉTEN, szóval tanulnom kell ezerrel.
A most vizsgázóknak sok sikert és kitartást kívánok, hamarosan találkozunk :)
Minden jót, sziasztok :) <3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése