2013. augusztus 2., péntek

Vakáció extrákkal 33. rész A várva várt pillanat

Helló szia! Meghoztam az új részt, remélem örültök neki.



A tarkómnál fogva szorított magához, a csókja mégis puha, gyengéd, édes, nem utolsó sorban szexy volt. Abban a pillanatban csak ez jutott eszembe, a többi szó, érzés már nem keringett csalfa fejemben, a kétkedést  és az önsajnálatot felváltotta a vágy és a bátorság, valamint  a hirtelen fellobbanó szenvedély.
Az tény, hogy mindig volt valami amiért haragudtam rá, ellenséges voltam vele, megvetettem bármit is csinált vagy mondott.. mindez abban a pillanatban szerte foszlott.
Igazából erre már azóta vártam, mióta először megláttam. Hiába a sok elutasítás, ellenségeskedés, végül mégis beigazolódott hogy szerelmes vagyok belé.
Tom mint ha félt volna hogy eltaszítom magamtól, a keze a tarkómról a kezemre tévedt, gondosan ügyelve arra, hogy ne tudjam ellökni magamtól. Eszem ágában sem volt.
Szorosan a falnak döntött, két kezemet lefogta a fejem mellett, miközben ajkai finoman simogatták az enyémet.
Bár a folyosón voltunk, különösnek tűnt  hogy eddig senkit sem láttunk erre felé jönni.
Vagy lehet hogy a veszekedésünk miatt inkább elkerültek bennünket? Mindegy, ezen nem akartam gondolkodni.
Mikor Tom hirtelen elhúzódott tőlem, gyengén kinyitottam a szememet. Nem akartam hogy elengedjen.
-Szóval igaz. -  mosolyogva nekidöntötte a homlokát az enyémnek, majd megnyalta az ajkát
-Mi igaz?  - suttogtam
-A csók a legjobb módja egy nő elhallgattatására.   - egy apró csókot nyomott a számra
Egyre többet és többet akartam belőle, nem bírtam betelni a titokzatosságával, férfiasságával, egyszerűen mindenével. Fantasztikus volt.
Kicsit engedett a szorításából, majd a szemembe nézett.
-Most már tudod. -  lépett el tőlem
-És te is. - leengedtem a kezemet, majd meglepetésszerűen nekiugrottam, egyenesen kemény mellkasához szorítva vágytól felhevült testemet.
Felnéztem hatalmas szemeibe, mire elmosolyodott. Annyira elkápráztatott, nem is.. inkább elbűvölt, megbabonázott azzal az észveszejtően édes és szexy vigyorával, a kacér tekintetével, a csábító ajkaival, perzselő érintéseivel. Megőrültem érte.
Átkaroltam a nyakát, majd az ajkába suttogtam.
-Akkor is utállak. - egy apró, nedves csókot adtam a szájára
Éreztem ahogy a szívverése felgyorsul, és hirtelen eszembe jutott,  hogy még akkor sem dobogott ilyen hevesen, mikor 290 m magasról ugrottunk fejest.
Akkor én vagyok rá ilyen hatással?
-Boszorkány. - mosolyodott el
Szorosan átfogta a derekamat, majd óvatosan megcsókolt.
Tompán hallottam hogy nyílik a lift ajtaja, majd Georg és Bill, mély torokhangon idétlenül köhögni kezdenek.
Hirtelen elváltak ajkaink, és  mindketten a hang felé fordultunk.
-Ejnye, fiatalok. Még a végén valaki rátok szól.  -  mondta idióta torokhangon Bill
Felnevettünk.
-Megtört  a jég, fiúk - lányok?  -  mosolygott Georg  - Ideje volt már!
Mikor odaértek mellénk, Bill újra megszólalt.
-És a randikommandó?  - kérdezte
-Gondolom a lakosztályban. - mondtam
-Áh, köszi.- mosolygott Bill, majd az ajtóhoz lépett  - Jössz már, Georg?  -  nézett vissza
-Igen, megyek.-   mondta, majd sunyin Tomra nézett  - Mindent bele, haver!  -  vállon veregette, majd Bill után ment, egyenesen a 729 - es lakosztályba
Tom felnevetett.
-Hülyék!  - nézett rám mosolyogva
-Hogy értette azt hogy hajrá? - haraptam az ajkamba
-Fogalmam sincs. - még szélesebben elmosolyodott,  majd megfogta a kezemet és kicsit távolabb lépett, hogy alaposan végig mérjen.
Megnyalta az ajkát, majd rám kacsintott.
-Perverz!  - löktem meg mosolyogva
-Igazi szemre való teremtés. - kacérkodott  -Azt hiszem nagyon kell rád vigyáznom!  Gyönyörű vagy. - simított végig a kezemen
Elmosolyodtam.
-Te meg akkor is perverz vagy!  - haraptam az ajkamba
Szinte felfalt a tekintetével, éreztem, mintha perzselte volna a bőrömet, a nyakamat, az ajkamat.
-Csak néha!  - suttogta bele az ajkamba, majd egy vigyorral az arcán, szinte éhes vadként újra birtokba vette az ajkaimat.

***

-Sziasztok!  - jött ki vigyorogva a fürdőből Rory 
Sam, Bill és Georg az ajtó előtt terpeszkedtek, próbálták kihallgatni Tom és Ann mámoros pillanatait
-Ti meg mit csináltok?  - nézett rájuk furcsán Rory
-Css, nem halljuk!  - suttogta Bill
-Mit nem hallotok?  - kérdezte értetlenül Rory
-Szerintem elmentek .  - mondta Georg
-Ilyen hamar?  - nevetett fel Bill
-Hülye!  - lökte oldalba Sam
-Ti meg mi a fenéről beszéltek? És mégis mit csináltok az ajtó előtt?  -    húzta fel a szemöldökét Rory
-Hát csak.. ajj, tényleg elmentek. -    nyögött fel Bill, majd feltápászkodott
-Tom és Ann  összejöttek .  állt fel Samantha is
-Mi van?  - értetlenkedett Rory 
-Igen.  - állt fel Georg is  -  Bár valami gikszer lehetett, mert Ann dühösen caflatott fel, Tom épphogy utolérte a folyosón. Nem tudom mi történt, de úgy tűnik sikerült kiengesztelnie. -  mosolygott Georg
-Le vagyok maradva.  - ült le Rory a kanapéra
-Ne aggódj, én is!   -  ült le vigyorogva Sam is   -   Ha Billék nem jönnek, ki tudja mikor tudjuk meg. Lehet hogy Ann csak reggel jön vissza.
-Lehet hogy őket hallottam kiabálni?   -   kérdezte Rory
-Nos, lehet. -  vigyorgott Bill  -  Majd kiderül mi lesz.  Addig is, támadt egy óriási ötletem. 
Georg forgatni kezdte a szemét.
-Mit szólnátok ha elmennénk valahova?  Körbenézünk, megnézzük, hátha van valami jó kis buli a környéken. -   mosolygott Bill
-Szerintem ez egy nagyon jó ötlet. -  nézett rá vigyorogva Sam
-Az!  - válaszolt Rory - Adjatok 20 percet, és mehetünk!

***

-Mit szólnál, ha ma este fenn vacsoráznánk?  -  ült le mosolyogva Tom
Előtte álltam, szinte mozdulatlanul, nem tudtam mi lesz a következő lépés, egyre izgatottabb lettem.
Nevetni kezdtem.
-A tegnap estét a medence mellett töltöttük. - mondtam vigyorogva
-Ann?  - szólalt meg - Gyere ide!  -  emelte fel a kezét
Igazából nem kezdtem el gondolkodni hogy mit tegyek, még sem mozdultam. Lehet hogy túl régóta vagyok egyedül, és kijöttem a gyakorlatból? Rég kerültem közelebbi kapcsolatba egy ilyen férfival. Sőt, hozzá hasonlóval még soha.. eltekintve attól, amit ezelőtt mondtam. 
-Ann?  - szólalt meg újra
Zavartan elmosolyodtam, majd elindultam felé.
-Mi a baj?  - oldalra tűrte a hajamat és a tekintetemet fürkészte
-Öhm, ne haragudj  ha  valami hülyeséget csinálok!  -   mondtam
Tom felhúzta  a szemöldökét.
-Mit akarsz ezzel mondani?


5 megjegyzés:

  1. WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOW!!! *-* Végre... Már nagyon vártam ezt a pillanatot! MÉG! MÉG! MÉG! Itt nem hagyhatod abba! Folytasd! *-*

    VálaszTörlés
  2. Owwááá :DD ez olyan szokatlan és mégis annyira jóóóó! Végre véégre összejöttek és áá .. úgy örülök, hogy azt szavakba sem tudom önteni :DD Csak remélni tudom h a következő részek vidáman szerelmesen és jó hangulatban fognak telni... bár azt a néhány elhintett előzetes részletet nem tudom kiverni a fejemből :D Kíváncsi vagyok mire akarsz kilyukadni ezzel a TOM+ANN+GREG háromszöggel.. Úgyhogy siess a folytatással :DD♥♥

    VálaszTörlés
  3. Jaj, nagyon köszönöm a kedves szavakat.. :) Amúgy Alicia, ami a szerelmes hangulatot illeti.. khm.. igen, lesz majd, de előtte valami más fog történni.. :D Nem árulhatok el semmi konkrétat :P <3

    VálaszTörlés
  4. na végre eljött ez is!
    ne haragudj, de most semmi értelmes nem jut az eszembe, úgyhogy ez a vélemény nem túl hosszú.
    siess a következő résszel, i can't wait. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök hogy ilyen hatással van rád, Dalmus. :) <3

      Törlés