2013. augusztus 19., hétfő

Vakáció extrákkal 34. rész A homár tasi

Sziasztok, mint ígértem, itt van a következő rész is.  Annyit elárulhatok, hogy abban a bizonyos buliban. egy . két kellemetlen dolog fog történni, de nem szeretném előre lelőni a poént, csak annyit hogy igazán izgalmas lesz , már alig várom hogy mit szóltok hozzá :)   De addig is jó olvasást! :) Szívesen fogadnék pár kommentet!





Zavartan felnevettem.
-Én csak .. -  éreztem hogy elönt a forróság  - Azt hiszem  hozzád képest nagyon tapasztalatlan vagyok.
Tom egy ideig szótlanul nézett rám, majd hirtelen jó kedvű nevetésbe kezdett.
-Most kinevetsz?  -  kérdeztem halkan
-Ne haragudj kicsim, de olyan, nem is tudom.. Azt hiszem másodszor is beléd szerettem. - vigyorogva egy csókot adott a számra
Értetlenül csókoltam vissza, majd az ajkamba haraptam.
-Nevetséges vagyok, igaz?  -  kérdeztem 
-Dehogy!  -   gyengéden két keze közé vette a fejemet, majd hüvelyk ujjával megcirógatta az arcomat.
Elmosolyodtam.
-Olyan gyönyörű vagy!  -  suttogta
-Gyönyörű, de szerencsétlen. Ezt akartad mondani, igaz?  -  kérdeztem
-Nem, csak az előbbit. -  a tekintete az ajkamra tévedt
-Hm..-  hunyorítani kezdtem, majd közelebb hajoltam hozzá, és a szájába suttogtam
-Hazudós!  
-Nem igaz!  - vigyorogva magához húzott, majd az ölébe ültetett pontosan vele szembe
Egy vigyorral az arcán kényelmesen hátra dőlt, kezeit a tarkóján össze kulcsolta, majd rám kacsintott.
-Ne nézz így rám!  - mondtam
-Hogy?
-Így!
-Hogy így?  -  kérdezte
Nagyon is élvezte a helyzetet.
Egy kacér vigyor jelent meg  tökéletes, borostás arcán, majd megnyalta az ajkát.
-Meg kell hogy mondjam hölgyem, Ön rendesen megdolgoztatott! 
Oldalra döntöttem a fejem, majd gondolkodó arccal megszólaltam.
.Várja csak ki a végét, Uram!  -   a kezemet a pólója alá csúsztattam, gondosan ügyelve arra, hogy csak épphogy hozzá érjek kidolgozott mellkasához.
Gyengéden simogattam  felsőtestének minden szegletét, éreztem hogy a vágytól felhevült teste libabőrös lesz.
-Szóval tapasztalatlan vagy, mi?  -   kérdezte remegve
-Hm... -  mosolyodtam el -  Vegyük úgy, hogy vannak titkos gondolataim. 
-Titkos gondolataid?  Mármint perverz gondolataid?   - a keze a derekamhoz tévedt, majd magához rántott
-Nem vagyok perverz, veled ellentétben. -  mondtam 
-Csak ugyan?  -  mosolyogva az ajkaimhoz hajolt, majd pimaszul csak ennyit mondott:
-Majd meglátjuk!

***

-Teljes harci díszben!   - Bill kitárt karokkal állt Samantha elé
-Nem is öltöztél át!  -  húzta fel a szemöldökét a lány
-Arra nem volt szükség, de nem veszel észre valami mást?  
Sam alaposan végig mérte a a fiút, de semmi változást nem vélt felfedezni. Talán egyre rosszabb a látása?
-Passz, nem tudom, Bill!  --    mondta
Bill kétségbeesett arccal nézett rá, majd csípőre tette a kezét.
-Te, mint nő....  tudnod kéne. -  mondta
-Fogalmam sincs mire akarsz kilyukadni, Bill! -  Sam egyre kellemetlenebbül érezte magát
-A hajam. -  szólalt meg kétségbeesetten a fiú
-Á, tényleg!  -  vigyorodott el kínosan, majd jobban szemügyre véve, megállapította, hogy semmi változás nincs Bill parti séróján
-Már látom. -  mondta a lány, majd egy kínos vigyorral az arcán megfordult, és   sürgősen a szobájába vette az irányt.
Eközben Rory már elégedetten állt a  tükör elé, alaposan végig mérve magát.
Egy lenge, fekete miniruhát vett fel, hozzá kényelmes sarut választott, majd halványan kihúzta a szemét fekete szemceruzával. 
Meg volt elégedve a végeredménnyel, így magabiztosan kilépett a nappaliba, ahol Bill monológjával találta szembe magát.
-Minden rendben, Bill?  -   húzta fel a szemöldökét
Rory mindig is tudta, hogy Bill nem teljesen százas, de ez még őt is meglepte. A fiú egyedül állt a nappali közepén, és a kezeivel hadonászott, miközben dühösen mondta a magáét. Szokatlan látvány volt.
-Hol van Georg?  - fordult Rory felé, majd az órájára nézett
-Nem tűnt fel hogy mindeddig a szobámban voltam, okostojás?  -   mutatott az ajtó felé Rory
-Ja, de! Persze! Nők.. -  forgatta a szemét  - Fél óra sem elég a tollaszkodásra.
-Te mondod?  -  Samanta lépett ki az ajtó mögül, egy lenge, sárga, nyári ruhában 
Bill végig mérte Samet, majd elismerően megszólalt.
-Ezzel a rucival eget lehetne rengetni.  Nagyon dögös. -  mondta
-Köszi Bill!  
-És Rory.. - hm.. imádom a feketét. -  mondta
Rory felhúzta a szemöldökét.
-Köszi a bókot kakukk tojás! 
-Készen vagytok?   - hirtelen Georg lépett be az ajtón, egy táskával a kezében
-Rád vártunk, okos! -  fordult felé Bill 
.Nos, itt vagyok, úgy hogy indulhatunk. -  Georg kinyitotta az ajtót
-Minek a táska?  -  kérdezte Rory, mikor elment mellette
 Úgy érted a homár táska?  - röhögött fel Bill  - Georg, hagyd itt, még a végén leégetsz mindannyiunkat.
-Bill, kussolj!  - szűrte a fogai között Georg
-Már pedig én addig egy tapottat sem mozdulok, míg ezt a szart le nem rakod.  -   állt meg előtte karba tett kezekkel
-Bunyózni akarsz?  -  utánozta a mozdulatát -   Meglátjuk tudsz e repülni.
-Mit hoznál ebben a kis táskában?  A tisztasági csomagodat?
-Minden cuccom benne van!
-Úgy érted a tárcád, és a vitaminod? 
-Nem szedek vitaminokat! 
-Igaz, azok a bogyók nem egészségesek. -  mondta Bill
-Fiúk!  -  szólt közbe Sam - Még ma elindulunk, vagy mi lesz?

6 megjegyzés:

  1. Áááá, sírok! :'D Az nem homár tasi, hanem válltáska! Indiana Jones-nak is ilyen volt! XD Jaaaaj, nagyon siess a folytatással, mert már megöl az izgalom :D
    xoxo ♥♥

    VálaszTörlés
  2. JEAH!!! Ann és Tom *-*
    Georg és a homártasi, beszarok! xD Bill meg ugyanolyan f***, mint mindig! IMÁDOM! <3

    VálaszTörlés
  3. Hehe :) Ez rész juuj halálos :D Az a táska :D :P
    Szupi lett :) Várom a folytatást :)

    VálaszTörlés
  4. Naagyon köszönöm, örülök hogy tetszett. Sietek a folytatásokkal, ne aggódjatok :) <3

    VálaszTörlés
  5. Szia!
    Imádom az egész történetet, ahogy Ann ellenáll, lázad, tagad, dühöng és ahogy Tom ezt elviseli, kijátssza, nevet rajta, közben egymásba szeretnek.. nem is tudom, a leghevesebb blog címet elnyerted nálam!
    Nagyon tetszik, várom, hogyan alakul Tom és Ann estéje, és mi lesz Sammel és Billel...
    várom a folytatást..
    Jenni

    VálaszTörlés
  6. Szia Jenni. Nagyon örülök hogy elnyerte a tetszésedet az oldal... annyira jól estek a szavaid. Hogy mi lesz Annel és Tommal.. nos annyit elárulhatok hogy lesz még elég viszály köztük, na de a következő részekben még nagyon is a romantikán lesz a hangsúly. Sam és Bill... ők azonban a következő részben igen érdekes helyzetbe kerülnek, amiről nem árulhatok el többet. Megpróbálok sietni a résszel, remélem itt leszel.
    Még egyszer nagyon köszönöm :) <3

    VálaszTörlés