2013. augusztus 25., vasárnap

Kilenc hónap/ Beharangozó

Sziasztok Drágáim, újra itt vagyok. Sajnálattal közlöm hogy nem résszel jövök, bár nagyon jól haladok vele, hanem egy ÚJ Novella úgymond "előzetesével".
Már elkezdtem írni, de odáig nem jutottam el, hogy ide fel is rakjam..

9 HÓNAP






A novella témája elég érdekes, bár a cím alapján gondolom kitaláltátok mi lehet...

9 hónap

Tartalom:
Robin állatorvosként dolgozik saját rendelőjében, sikeres, gyönyörű,  ám de magányos harminchoz közelítő nő, jelentéktelen exekkel a háta mögött.
Évekig kereste a tökéletes férfit akivel családot alapíthat, de addigi próbálgatási kudarcba fulladtak, ezért úgy döntött, egyedül néz elébe a gyereknevelésnek. Mesterséges megtermékenyítés útján akart teherbe esni, de mint minden, általában az életben, ez sem megy olyan könnyen, főleg nem első csapásra.
Ezért nem is sejti, hogy mikor egy véletlen folytán megismeri álmai  hercegét, - a kétballábas, de pimaszul jóképű fotós Tom Kaulitzot -  , a terve egy pillanat alatt kudarcba fulladhat.
Egy gesztus, egy pillantás, vagy akár egy érintés is elég ahhoz, hogy tudja, Ő az, akit mindeddig keresett,  ám mikor végül kiderül, hogy a mesterséges megtermékenyítés sikerrel jár, Robin kétségbeesik..Fogalma sincs mit tegyen... mondja el, vagy tartsa titokban? Azt nem teheti..
Végül úgy dönt, kész tények elé tárja a férfit, aki sok huzavona után úgy dönt, belevág, amiért nagy árat fizet...
Mert egy terhes nő már nem olyan mint régebben.. ott van a hirtelen jött hangulatváltozás, a falánkság, a túlzott érzékenység, a hormonok tombolása, a kinőtt ruhák, az egyre növekvő pocak, és  a  fáradékonyság.
De vajon a férfiak ezt mennyi ideig  bírják elviselni? Főleg Tom, aki csak nem rég tudta meg, hogy a nő, akibe szerelmes, terhes lett egy fagyasztott spermától, még mielőtt találkoztak..
Vajon mellette fog állni, vagy megfutamodik? Kiállja a próbát? 
Nos, ez majd kiderül..

Szeretném, ha  megírnátok a véleményeteket, mert ha nem kapok vissza jelzéseket, nincs értelme felraknom az oldalra. Eredetileg kb. 10 részesre terveztem, vagyis egy kiadós novellát fogtok kapni végeredménynek. De ismétlem.. csak is akkor fogom publikálni az oldalon, ha megfelelő mennyiségű vissza jelzést fogok kapni.
Szóval hajrá, én számítok rátok, kedves olvasóim! 
Ha netán valami kérdésetek lenne a novellával kapcsolatban, ne habozzatok megkérdezni! <3
Addig is, jók legyetek!
Csók, puszi:
                    Ann


10 megjegyzés:

  1. Huh ez nagyon izgalmas :)
    Nekem tedd fel :) <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kööszi Annamária.
      :) ha minden jól megy, hamarosan hozom :)

      Törlés
  2. Szia Ann!
    Egy pár napja néztem be az oldaladra és azonnal megszerettem. Sajnos még nem volt időm olvasgatni sokat, de ezt igyekszem pótolni. Azt azonban már így is látom, hogy nagyon kreatív vagy és érdekes történeteid vannak. Remélem publikálni fogod ezt a novelládat, mert nekem nagyon tetszik az ötleted és szívesen olvasnám. Gratulálok az első helyezésedhez, nagyon ügyes vagy! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Eva.
      Nagyon köszönöm, és örülök hogy elnyerte a tetszésedet az oldal, igyekszem sűrűn frissíteni, már rajta vagyok az ügyön.
      A novella pedig.. :) örülök hogy tetszik, ígérem hamarosan hozom.
      Köszönöm hogy benéztél :) <3

      Törlés
  3. Váó, ez igazán jónak ígérkezik! :o Várom az első részét! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Ket :) örülök hogy elnyerte a tetszésedet <3

      Törlés
  4. Uuuh **--** aztaa! Ez nagyon nagyon jónak és izgalmasnak ígérkezik, szóval szerintem mindenféleképpen fel kell kerülnie az oldalra! Én mindenesetre biztosan olvasni fogom :))♥ Már alig várom :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát, izgalmas lesz az biztos. Remélem tényleg tetszeni fog majd :) <3

      Törlés
  5. szia. :)
    engem érdekelne, úgyhogy majd feltétlenül rakd fel!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Dalmus. A visszajelzéseket nézve, remélem tényleg sikerül felraknom az oldalra :) Köszi hogy írtál <3

      Törlés