2013. december 23., hétfő

Annyi minden.. és még valami :)

Sziasztok kedves olvasóim! Rég írtam már tudom, de nem is kezdek mentegetőzni, gondolom mindenki tudja hogy miről beszélek.. suli, tanulás,néha alvás..
Szóval csak a bocsánatotokat szeretném kérni, amiért ennyi ideig hanyagoltalak benneteket. Nem is tudom mióta ígérgetem már a friss részeket, valamint a Vakáció extrákkal fináléját.
Mert biza az is lesz, a közeljövőben biztosan :) Reményeim szerint.
Nos ez lenne az egyik meglepetésem, mivel már említettem, hogy kigondoltam a folytatásokat, de nem tudtam leírni nektek, ezért csináltam egy kis "kedvcsinálót" ahhoz a bizonyos részhez.
Aki nem szereti a spoileres írásokat, az gördítsen el a bejegyzés fölött, bár azért igyekeztem nem túl lőni a célon.
Akkor lássuk csak...

 

Hallottam a hangját..
Úgy gondoltam elbújok, és megijesztem őt, hadd tudja meg, milyen az, amikor rám ugrik kifelé menet  a fürdőből.
Gondosan ügyelve arra, hogy ne vegyen észre, elbújtam a fürdő ajtaja mögött, és vigyorogva vártam, míg bejön.
Hallottam a lépteit, majd hirtelen egy telefon csörgését.
-Csá haver!   -  Tom szinte rögtön felvette a csörgő készüléket, majd megállt az ajtó előtt
-Én nagyon jól vagyok, tudod, a szokásos.  -  mondta fülig érő szájjal
Annyira szerettem mikor mosolyog, mikor valami rosszban sántikál, mikor.. De létezik egyáltalán olyan szerelem mint a miénk? Soha életemben nem tapasztaltam még ehhez hasonlót sem. Úgy éreztem, mintha már fájna ahogy szeretem, ahogy rajongok érte. De ez a fájdalom más volt.. furcsán bizsergető.
-Igen, úgy, ahogy mondod.  - nevetett fel
Elmosolyodtam.
-Tudod nagyon jól, hogy milyen vagyok, szeretem kiélvezni az élet minden egyes pillanatát.  - mondta jól megnyújtva az utolsó szót.
-Andreas, annak már vége.  Igazából már meguntam a csajt, azt hittem ő különleges, de rá kellett jönnöm, hogy nem.  
-Nem, Ő most még nem tud róla hogy van nekem valaki más. Majd akkor tudja meg, ha eljön annak az ideje. Ugyan már,  nem jelent nekem semmit az a lány. Soha nem is szerettem.. Csak azt hittem, hogy szeretem..

Nos ez lenne az. Természetesen igen csak kétértelmű lett az előzetes, remélem megbolygattam a fantáziátokat..
Nagyon várom  a véleményeket!
hamarosan jelentkezem!
Sziasztok! 



1 megjegyzés:

  1. szia!
    hú, megbolygattad bizony! :D már nagyon várom az újabb részeket, tisztára fel vagyok csigázva:DD
    ütős a design. tetszik.
    nagyon boldog Karácsonyt kívánok egyébként❤!

    VálaszTörlés