2013. december 24., kedd

Boldog Karácsonyt! És Vakáció extrákkal 38. rész A testvérek

Sziasztok! Először is..
Boldog Karácsonyt minden kedves olvasómnak!
Köszönöm hogy az elmúlt évben ennyien megtiszteltetek a figyelmetekkel!

És most pedig a meglepetés..
A tegnapi bejegyzésem nem is tudom.. megleptelek vele titeket?
A meglepi viszont az új rész lesz, ami sajnos nagyon rövidre sikeredett, de azért remélem tetszeni fog, méghozzá a Vakáció extrákkal..




Roty felsóhajtott, majd kezeibe temetve arcát, megrázta a fejét.
-Nagyon remélem, hogy ez az egész nem fog kitudódni. Nem hiszem hogy Samantha karrierjének jót tenne ez az egész. 
-Basszus. Ebbe én még bele sem gondoltam. - hitetlenkedtem
Jól gondolta Rory, Sam mégis csak egy esküvőszervező..
-Ha Katien múlik, Sam lesz az egyetlen verekedős esküvőszervező. -  mondta Rory
-Mit csináljunk? - ha valamelyikünk megtudná oldani ezt az egészet, az csak is Rory lehet.
Mindig is Ő volt az, aki megoldást talált a dolgokra.
-Fogalmam sincs. 
Ettől a választól féltem..

Tom hirtelen felriadt. Mikor kinyitotta a szemét, csak akkor tudatosult benne, hogy időközben elaludt a kanapén. A tévé halkan szólt, és a digitális óra fél hármat mutatott.
Rögtön felugrott, és Bill szobájába rohant hogy megnézze, öccse haza e jött az éjszaka folyamán. 
De az ágy üres volt, pont ugyanolyan, mint amilyennek az előző nap otthagyta.
Tom lehunyta a szemét, majd kezével nekitámaszkodott az ajtófélfának.
Mégis mi a fenét csináljon? Lehet hogy komoly bajba került, szüksége lenne rá, de ő csak tehetetlenül álldogál és fogalma sincs. hogy merre lehet, és hogy egyáltalán hol keresse.
A rohadt életbe.
Ám ekkor hirtelen, Tom gondolatmenetéből egy nagy koppanás riasztotta fel.
Reflexszerűen a villanykapcsolóhoz nyúlt, majd mikor felkapcsolta a lámpákat, Bill alakját vélte felismerni a nappali padlóján.
-Úristen!  - ijedten elindult öccse felé, majd leguggolt, és megragadta a kezét  - Bill, megsérültél?
 A fiatalabbik nyöszörögni kezdett, ahogy Tom megpróbálta felemelni a földről.
-Honnan szereztél még egy tévét?  - kérdezte hunyorogva Bill
-Basszus.  - Tomot hirtelen megcsapta az erős alkohol szag, amit öccse árasztott magából
Megpróbálta újból felemelni a földről, de Bill erősen ellenkezett,
-Na, Tom!  Hagyjál!  - ügyetlenül próbálta lehámozni magáról bátyja karjait, de ő nem hagyta magát
-Akkora egy seggfej vagy, Bill!  -  talpra rántotta öccsét, majd azzal a lendülettel rálökte a kanapéra
Fölösleges lett volna  a szobájába cipelni, a fürdőszoba így közelebb volt.
Bill hunyorogva pillantott fel testvérére.
-Belőled is kettő van?  - kérdezte
-Bill,  fogd be! Hol a francban voltál eddig, és miért vagy ilyen rohadt részeg? 
-Ha jól emlékszem tengervizet ittam.  - taglalta lassan a szavakat
Bill hirtelen elröhögte magát, azt hitte valami baromi vicceset nyögött ki, ám mikor meglátta testvére arckifejezését, hörögni kezdett.
-Miért nem tudtad soha értékelni a vicceimet?  -  a kezével eltakarta a  lámpa fényét
-Nem vagyok vicces kedvemben, aggódtam miattad te barom! Egyáltalán van fogalmad arról, hogy mi történt addig, amíg te atom részegre ittad magad?  -  kérdezte Tom dühösen
Bill homályos tekintetet megragadt testvére sötét szemeiben. Kis időbe telt, míg eljutott a tudatáig amit testvére mondott, ám kábult elméje szinte immunis volt arra, hogy esetleg Sam kerülhetett bajba.
-Miről beszélsz Tom? Samnatha ott volt Katie..  - ekkor tudatosult benne, hogy ott volt Ő is.
-Katie?
-Igen!   - válaszolt Tom
-Mit keresett ott?  -  lehunyta a szemét a fejébe nyilalló fájdalom miatt 
Arca megrándult, mikor megpróbált vissza gondolni, mi is történtpontosan.
-Én elmentem Tom, nem csináltam semmit.
-Te nem, de Samet börtönbe csukták! 

6 megjegyzés:

  1. Juj ez nagyon durva!!! Már halálra aggódtam magam vajon mi lehetett Billel.
    Végre előkerült. Ahogy általában észre vettem a férfiak ilyen esetben mindig csont részegre le isszák magukat. Szegény Tom most már meg nyugodhat elő került Bill.
    Remélem Sam helyzete is rendeződik!!! Nagyon Szuper Lett :) <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :) Próbálok sietni a résszel, már én is nagyon izgatott vagyok ezzel kapcsolatban :)

      Törlés
  2. Pff...Katie. Ez a csaj csak balhét tud okozni?! :O Ne már... :O Szegény Bill-t itt kísérti, Sam helyében én is tuti megtéptem volna... :/ Azért remélem ő kiszabadul (márhogy Sam) és minden oké lesz. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nos igen.. Katie eléggé ellenszenves karakter :) De majd minden kiderül :)

      Törlés
  3. Nah, szép... részegen állít haza... Nem ám Sammel törődött volna... Áh a szégyentelen! Remélem Tom gatyába rázza és Sam beolvas neki...
    Am marha jó lett! És lécci folytasd minél előbb! :D Puszi! :* <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Gina. Hát igen, Billre ráférne egy kis gatyába rázás :) De majd minden kiderül :)

      Törlés