2014. június 16., hétfő

Egy díj Eva Kaulitztól

Nagyon nagyon röstellem hogy csak most rakom ki a díjat, amit Evatól kaptam még JANUÁRBAN! Meg is felejtkeztem róla, meg hát ugye nem nagyon jártam erre felé..
DE most itt vagyok :D
Nagyon szépen köszönöm Eva, megtisztelő hogy rám is gondoltál :)
Tehát...

Szabályok:
1. Köszönd meg annak, akitől kaptad!
2. Írj 10 dolgot magadról!
3. Válaszolj 10 kérdésre!
4. Tegyél fel 10 kérdést!
5. Küldd tovább! 

A 10 dolog rólam :D
  • Szeretek, nem is.. imádok írni
  • Nem rég jöttem rá, hogy nem érdemes a seggfejekkel foglalkozni
  • Utálom az elnyomókat
  • Van 2 nagyon jó barátnőm, akik szint úgy történeteket írnak
  • Nem dohányzok
  • Zene nélkül nem léteznék
  • Nemrég kezdtem el nézni a Trónok harcát, amit imádok! <3
  • Egyik kedvenc könyvem a Szürke 50 árnyalata
  • Imádom a különféle tollakat
  • A második ponthoz hozzáfűzni valóm: általában szétrúgom a seggüket :D



Eva kérdései:

Mióta írsz?
2007 nyarán kezdtem bele az írásba.

Mesélj el egy Tokio Hotellel kapcsolatos élményedet!
Emlékszem mikor először kezdtem bele a fanfictionbe.. remegtek a kezeim, attól féltem, el fogom rontani, hogy még magamat is kinevetem. Annyi erőt adtak nekem mind az írásban, mind az élettapasztalatokban.. És ezért köszönet jár nekik :) Lehet hogy nem nagy élmény, de az biztos hogy soha nem felejtem el, amit értem tettek.

Mik azok a dolgok amikről szívesen írsz/írnál?
Szeretem a katonai jellegű történeteket, amikben bőven van akció, és adrenalin löket, mindazonáltal van egy sokkal vissza fogottabb felem is, Érdekelnek a romantikus és a humoros írások is.

Volt-e olyan pillanat az életedben, amikor megállítottad volna az időt? (Ha igen, akkor mi?)
Mikor a párommal és a barátaimmal mindig megállítanám az időt :)

Ki az, akire igazán felnézel?

Lehet hogy hülyén hangzik, de saját magamra. Nagyon is büszke vagyok arra, hogy képes voltam idáig eljutni, nem egyszer gondoltam arra, hogy feladom, mert nem bírom már. Lehet hogy sokan azt hiszik hogy valami gond van a fejemben, de az igazság az, hogy csak az az ember merjen bármit is szólni rám, aki végig tudná csinálni ugyanazt, mint amit én. ;)

Van-e kedvenc íród/könyved?
Van, nem is egy. Szeretem a Szürke 50 árnylata trilógiát, a Harry Potter könyveket, és reményeim szerint hamarosan neki tudok kezdeni A Trónok Harca könyveknek is, amelymek az első része csekély 1000 oldalas :D 

Mi az, ami igazán meg tud fogni?
A zene, és egy jó olvasmány :) 

Közeljövőre tekintve milyen terveid vannak?
Hm... nem tudom. Terveim lennének, csak ki a fene mondja meg, mi lesz egy év múlva :D 

Miket szeretnél elérni az életben?
Mindenféleképpen nyomot szeretnék hagyni magam után, esetleg egy könyv formájában, vagy valami emlékezetes, jótettel :)

Elégedett vagy magaddal?
Tisztában vagyok a hibáimmal és a hiányosságaimmal. Tudom, hogy nem vagyok tökéletes, de az a legfontosabb, hogy mikor reggel felkelek és a tükörbe nézzek, csak is azt az embert lássam, akit én akarok :)

Az én kérdéseim:


  • Hány éves vagy?
  • Mennyire érzed magad kitartónak?
  • Ért már valaha nagy trauma? ( nem muszáj kifejtened, ha nem akarod)
  • Hogy érzed, vannak igaz barátaid?
  • Milyen az írói stílusod? (gondolok itt a humoros, romantikus, krimi..)
  • Volt már rá példa, hogy piszkáltak téged a suliban?
  • Milyen országba szeretnél majd eljutni?
  • Mi a kedvenc ételed?
  • Megváltoznál egy olyan emberért akit nagyon szeretsz?
  • Mit gondolsz alapjában véve önmagadról?


És akiknek küldeném:


Köszönöm a Díjat, mégegyszer! :)

3 megjegyzés: