2014. június 16., hétfő

Visszatérés


Sziasztok!

Nos, itt vagyok, teljesen felkészülten, új géppel, és egy kis ihlettel megáldva. Tudom nagyon jól, hogy már egy ideje ígérgetem nektek a részeket, próbálok aktív lenni az oldalon - ami teszem hozzá nem nagyon jött össze eddig ,- mindazonáltal ezen szeretnék a közeljövőben változtatni.
Itt van a nyár, tombolnak a hormonok, minden gyönyörű... ezek a dolgok segítenek írás terén, mert jobb kedvem lesz tőlük, ami azt jelenti hogy könnyebben letudom írni a kusza gondolataimat.
Új novellákkal és természetesen a folytatásokkal szeretnék nektek előrukkolni, azt szeretném hogy az oldal jó és megfelelő legyen a kedves olvasóim számára, ezért ha van valami új ötletetek, észrevételetek amiről úgy gondoljátok hogy érdemes lenne megosztanotok vele, úgy kérlek titeket, keressetek fel a kommentek között és természetesen a chet dobozban is..
Most pedig a történetekről pár szóban:

Vakáció extrákkal: 
Nos igen, az oldal legkedveltebb, és talán a legolvasottabb története. Bevallom, nekem is ez az egyik kedvencem, hiszen ez  az, amire azt mondhatom, hogy talán a legjobban kidolgozott és legtöbb ideje megírt sztoriaimhoz tartozik. Szeretem, egyszerű, viszont tudomásul vettem hogy van még rajta mit csiszolni. A folytatásról annyit, hogy már a fejemben minden összeállt, a baj csak az, hogy eddig nem nagyon tudtam publikálni, és az időm sem engedhette meg, hogy kivitelezzem a gondolataimat.
Annyit viszont garantálhatok, hogy a finálé igencsak meglepő és kulcs fontosságú lesz, amit pár résszel később ti is megtapasztalhattok.. :)

Az ellentétek vonzásában:
Ó, igen, a másik nagy kedvencem. Úgy vettem észre, hogy ezt a történetet is nagyon kedvelitek, így ebből is próbálom össze szedni a folytatásokat, bár itt azért nehezebb dolgom lesz, mert még nem nagyon körvonalazódott minden.. az alapokat természetesen már kigondoltam, csak azt nem, hogyan építsem fel.
Viszont már ennek a fináléját is nagyon tusom már... mindenféleképpen hatalmasat fog durranni.

9 Hónap:
Jaaaj, hát igen... Igazán egyedi történet, ha szabad ilyet mondanom. Szeretek vele foglalkozni, mert teljesen más, mint  a többi.. Nem is tudom, itt a karakterek sokkal érettebbek, és megfontoltabbak.. Én legalább is így akartam megformálni őket, azt nem tudom ez az olvasóknak mennyire jött vissza.
Mindenféleképpen folytatni fogom, bevallom, az elején nem akartam öt résznél tovább húzni, most viszont úgy érzem, talán meg lesz 15 - 20 is. :) Ígérem nem okozok csalódást ezzel kapcsolatban sem.

Nyomtalanul:
Nos igen, a nagy kérdés. Ezzel a sztorival kapcsolatban még én sem nagyon tudom  a válaszokat, nem tudom, nektek elég e annyi válasz hogy majd egyszer, mikor hirtelen beugrik az ötlet, akkor megírom a folytatásokat? :) Mindazonáltal nem szeretnék egy történetet sem félbeszakítani, majd idővel úgyis megjön az ihlet... Hiszen egy író agya kifürkészhetetlen.

Ennyi voltam mára, ígérem hamarosan jelentkezem valami hasznossal, addig is mit szóltok az új kinézethez?
A fejlécet Diane készítette, aki ismét kitűnő munkát végzett :) Köszönöm!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése