2013. január 6., vasárnap

Ajándék nektek ;)

Tegnap egy nem szép hangú levelet hoztam nektek, bár látom hogy azóta senki nem reagált.... De most nem érdekel. Annak ellenére hogy holnap iskola, nekem egész jó kedvem van... így gondoltam fejlesztem a kreativitásomat és szerkesztek egy képet a Véletlen nem létezik szereplőivel. Idézetek is vannak benne, ami lehet hogy nem látszik annyira, de sajnos csak így tudtam berakni. Most már inkább nem fárasztok senkit  azzal, hogy Örülnék ha kapnék valami kis jelt, írnátok a chetbe vagy megnyomnátok azokat a picike kis gombokat...;) Úgyhogy inkább hagyjuk :D További szép napot, pihenjetek és (Próbáljatok) tanulni :D
Sziasztok.

UI. Ha minden igaz és minden jól megy akkor jövő héten egyik nap kaptok új részeket mindkét történetből. Úgy érzem fej fej mellett állnak. :D

Köszönöm a figyelmet. :D



Úgy érzem ez a szám pont megfelelő a holnapi nappal kapcsolatban...vagy inkább ironikus? Hm... Út a pokolba... Döntsétek el ti :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése