2013. január 16., szerda

Díj Diane-től és Ginától :)

Díj Diane-től és Ginától


 A szabályok:
1. : Mindenkinek 11 dolgot kell mondania magáról.
2. : A jelölő minden kérdésére válaszolni kell!
3. : 11 kérdést kell feltenni a jelölteknek!
4. : 11 embert kell megjelölni! (nincs visszajelölés/visszaadás)

11 dolog rólam:

1. Őszinte -   Általában ha a véleményemet kérdezik mindig megmondom hogy mit gondolok az adott dologról, vagy személyről. Szeretek őszintén beszélni másokkal/ másokról és ugyan ezt várom el én is.

2. Megbízható -  Legyen szó bármekkora titokról amiről tudom hogy nagyot robbanna ha a köztudatba jutna, soha, még csak meg se fordulna a fejemben az, hogy tovább adjam másoknak.A legjobb érzés az, hogy azok akiket szeretek, tudják hogy megbízhatnak bennem feltétel nélkül.

3. Érzékeny -  Sajnos túlságosan is, bár ennek oka is van. Sokszor elgondolkodok azon hogy ha nem történt volna egy bizonyos, rossz dolog az életemben még sok évvel ezelőtt, akkor vajon ugyanilyen ember lennék? Mert bár azt mondják hogy a nők sokkal érzékenyebbek, de ennyire? Van hogy csak csúnyán néznek rám vagy erősebben rám szólnak máris a bőgés határán vagyok.

4. Film őrült -  Nos igen.....nagyon nagy film rajongó vagyok, szinte minden típusút megnézek, na jó, egy kivételével.... ;) Imádom a vígjátékokat, a romantikus filmeket, a fantasykat, kaland filmeket,horror filmeket, akciófilmeket. Vagyis szinte az összeset. Szeretem ha egy film újat tud bemutatni, tetszenek a könyv alapján készült művek is mint például Az Éhezők viadala, a Twilight, A Gyűrűk Ura vagy a Harry Potter. A DVD gyűjteményemben ezek mind megtalálhatóak, rajtuk kívül van még kb. 800 filmem.

5. Könyv faló -  Imádok olvasni, mindegy hány oldalas, ha nagyon érdekes és le tud kötni, fél nap alatt képes vagyok kiolvasni egy vaskosabb darabot. Sok kedvencem van, bár mostanában valahogy egy könyvet se tudtam elolvasni, pedig már 4 példány is van a várólistámon. Úgy gondoltam majd a vizsgák után mikor már kevésbé stresszesek a mindennapjaim és nem kell annyit tanulnom, na meg persze gyakorlatra járni ( szakács tanuló vagyok ). Bár már arra is gondoltam, ha elkezdenék egy könyvet, lehet hogy elterelné a figyelmemet a rossz dolgokról amik mostanában felgyülemlenek bennem és nem hagynak nyugodtan gondolkodni.

6. Stresszelős -  Erre nem vagyok büszke de sajnos így van. Nagyon durván rá tudok stresszelni bizonyos dolgokra, emiatt nem egyszer estem komoly depresszióba. Van hogy remegve, össze szűkült gyomorral megyek iskolába vagy dolgozni mert félek hogy mi vár rám, mit fogok elszúrni.

7. Zene őrült -  Bizony, erre van a legnagyobb szükségem. A telefonom is tele van a kedvenc számaimmal, vannak amelyeket rongyosra hallgatok de egyszerűen nem tudom megunni. Ahhoz hogy írni tudja és megjöjjön az ihlet, zenére van szükségem. Sok féle zenét meghallgatok, a rocktól kezdve az R'N'B- ig. Az életem fontos része. :)

8. Barátok-Család -  Nélkülük elveszett lennék, ők mindig mellettem állnak akármekkora bajba is keveredek. A nehéz időszakokban is mindig mellettem állnak, és ez nagyon sokat jelent számomra. Sok szeretetet és odaadást kapok tőlük, amit próbálok viszonozni  minden egyes nap. Nélkülük nem bírnám ki az élet megpróbáltatásit.

9. Nagyszájú -  Nem mindig, csak ha a helyzet megkívánja. Vagyis ha kiállok az igazamért, na jó, volt már rá példa hogy ez se kellett hozzá, csak úgy simán ha éppen rossz kedvem volt,kicsit erélyesebben szóltam vissza. Néha jól jön ha kiállok a saját véleményem mellett, de  volt már rá példa hogy ok nélkül szemtelenkedtem másokkal. Persze ezt utólag mindig megbánom.

10. Barátságos -  A baj az hogy ezt sokan kihasználják, bár volt már rá példa hogy emiatt is keveredtem már bajba, hogy túl barátságos vagyok mindenkivel. Még ha utálok is valakit, mindig mosolygok és jókedvűen köszönök neki, pedig tudom hogy kölcsönösen ki nem állhatjuk egymást. Valahogy nem az én szerepem az hogy másokat szadizzak még ha utálom is őket... :)

11. Fantázia dús -  Bezony :) Olyan fantáziám van... ha ezt mind papírra vetném...az igazság az, hogy nem is lenne elég papírlap hozzá. Szeretek elmenekülni a világ elől a sajátomba, és beleképzelni magamat egy másik, szebb és boldogabb világba.


Diane kérdései:


1. Van olyan dolog, amit másként csinálnál, ha visszamehetnél az időben?
Igen, van, bár lehet hogy nem ugyan az az ember lennék mint most, de azért kíváncsi volnék arra hogy a baleset-amely meghatározta az életem alakulását- nem történt volna meg, vajon boldogabb és elégedettebb lennék az életemmel?!

2. Mi az, amit mindenképpen meg szeretnél tenni az életedben?
Kijutni külföldre, világot látni.

3. Van valamilyen rossz szokásod?
Hááát...öhmm...sok. De nem a káros szenvedélyre kell gondolni xD Inkább csak annyit mondanék hogy vannak dolgok amelyeket gondolkodás nélkül lesz*rok, és ez a hozzáállás nem éppen megfelelő.

4. Ha most becsukod a szemed, mi jut először eszedbe?
Ryan Reynolds és Ed Westwick :)

5. Mik a terveid a jövőre nézve?
Elakarom végezni az óvónő képzőt.

6. Mi az aktuális kedvenc számod?
Nickelback- Lullaby




7. Szerinted melyik a legjobb tulajdonságod?
Segítőkész vagyok.

8. Melyik a legrosszabb?
Nagyszájú. :P

9. Család vagy karrier?
Karrier. Ebben a sz*r világban nem érdemes családot alapítani ezért inkább a karrieremet szeretném növelni, és elérni a céljaimat.

10. Ha választhatnál magadnak valami természetfeletti képességet, mi lenne az?
Hatalmas szuper nagy fizikai erő xD :D

11. Hiszel a szellemekben és démonokban?
Igen. De nem szeretnék egy rosszindulatú túlvilági lénnyel sem találkozni. A jók meg úgy sem zaklatnak.

Gina kérdései:

1. Mi a legnagyobb álmod?
Kiadni egy könyvet :D

2. Van kedvenc sorozatod (, ha igen, mi az)?
Több is :) Supernatural, Gossip Girl, Vampire Diaries, Secret Circle.... <----- The Best ;)

3. Hobbid/hobbijaid?
Írás, DVD- zés, olvasás, zenehallgatás. :)

4. Kedvenc együttes és miért?
TH :) Meghatározó része lett az életemnek, általuk kezdtem bele az írásba, na meg persze Diane barátnőm hatására ;)

5. Kedvenc szín?
Kék és Zöld mániás lettem :)

6. Vannak testvéreid?
Vannak. Egy bátyám,húgom és öcsém van :)

7. Ki az a személy, akit soha nem hajítanál ki az ágyadból? (Álompasi/álomcsaj)
Hát ez nagyon nehéz kérdés. De akkor legyen Ed Westwick és Ryan Reynolds :)

8. Kedvenc versed vagy dalszöveged?
Hát....ismételten ebből is sok van... xD De akkor legyen a  Nickelbacktől Lullaby című dal

9. Van olyan zeneszám, ami hatással volt rád, vagy meghatározó volt az életedben (, ha igen, melyik)?
Az összes komolyabb szerzeményű szám amelyet meghallgatok mind hatással vannak rám.

10. Miért kezdtél el írni?
Barátnőm hatására, és így megtaláltam önmagamat.

11. Ha választhatnál, milyen természetfeletti fajhoz tartoznál?
Szimplán szuperhősök :P



A baj az, hogy nem ismerek más blogolókat, csak Ginát és Diane-t így nem tudom tovább küldeni.
De ha annyira szeretnétek itt vannak az én kérdéseim is:

1. Piszkos a fantáziád?
2. Szereted az extrém dolgokat?
3. Mennyire vagy hiszékeny típus?
4.Milyen őrültségeket csináltál mostanában?
5. Milyen filmeket szeretsz ( Címmel ) ?
6. Sok barátod van?
7. Mi a kedvenc idézeted?
8. Csalódtál már olyanban akit nagyon szerettél?
9. Van ideálod?
10. Nagykorú vagy már?
11. Találkoztál már hírességgel?

5 megjegyzés:

  1. Én azért megválaszolom a kérdéseidet! ^.^

    1. Piszkos a fantáziád?
    Igen, nagyon, de ezt tudod...

    2. Szereted az extrém dolgokat?
    Miben extrém? :P

    3. Mennyire vagy hiszékeny típus?
    Hát so-so... Nem tudom, talán közepesen...

    4. Milyen őrültségeket csináltál mostanában?
    Csináltam én olyat?! Hm... szerintem nem csináltam őrültségeket...

    5. Milyen filmeket szeretsz ( Címmel ) ?
    Zöld Lámpás, Perzsia hercege, Kárhozottak királynője, A Bosszúállók (The Avengers), America kapitány, Thor... stb.

    6. Sok barátod van?
    Nem, de ők jó barátok.

    7. Mi a kedvenc idézeted?
    Depiset vagy vidámat írjak? Legyen vicces: Odaát 5. évad 21. rész:
    "Sam: Megcsókoltad?!
    Dean: SAM!!
    Sam: Csak kérdeztem...
    Bobby: Neeem?
    Crowley: Khm...
    Bobby: Miért csináltál képet róla?!
    Crowley: Miért nyelveztél?"

    8. Csalódtál már olyanban akit nagyon szerettél?
    Igen...

    9. Van ideálod?
    Kezdek rájönni, hogy nincs... Inkább a különleges, egyedi dolgok fognak meg a fiúkban...

    10. Nagykorú vagy már?
    Még nem, de február 9-én az leszek :D

    11. Találkoztál már hírességgel?
    Nem...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D Nos igen...ez az idézet nagyon odab*sz xD Kiben csalódtál nagyot?

      Törlés
    2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés
    3. Hát szerintem tudod, kiben...
      Mindig szidom... Nem nevezem meg, mert jó arc vagyok! :D De szerintem abból rájössz, hogy folyton tőlem kuncsorog mindent és szerepe volt, hogy összejöttem Mr. VaDállattal... (nem véletlen nagy a D betű...)
      Azóta is fújok rá emiatt, de sajnos minden nap el kell viselnem a hülye fejét. Ráadásul SZŐKE!

      Törlés
    4. Most már tudom..... :/ De azért sok ember van akik nagyon szeretnek, köztük én a legjobban :)

      Törlés