2013. november 10., vasárnap

Alicia novellaversenye/ 1. helyezés

Sziasztok. Nem  tudom ki emlékszik rá, de még pár héttel ezelőtt írtam egy novellát, Ellenségek címen, Alicia novellaversenyére. Ma volt az eredményhirdetése.. velem együtt voltunk ketten, akik elküldték a novellát. Azért rendesen meglepődtem, igazából csak azt sajnálom hogy Alicia szívét lelkét beleadta a projektbe, de többen még csak vissza sem jeleztek neki, hogy miért nem küldték el a novellát.
Ő viszont két történettel is tartott egy eredményhirdetést.. ahol első helyezést kaptam.
Nagyon hálás vagyok, és kívánom hogy legközelebb nagyon sikeres legyen a verseny!
Köszi Alicia! <3

UPDATE: A múltkor elfelejtettem berakni a véleményt, amelyet Alicia a novellámhoz írt.

Íme:

Ez pontosan olyan volt, mint amilyet elképzeltem! Rengeteg veszekedés, szívatás és hasonlók. Ahhaahha kiráz a hideg tőle, ha csak vissza gondolok milyen pimasz volt Tom. Anyám! Rá jöttem, hogy rendőrként még jobban imádom! **---** Úgy örültem neki, hogy megint ennél a zsarus témánál maradtál. Annyit röhögtem rajta, hogy az már lehetetlen. És úú amikor a kórházba került és magához tért és visszahúzta a lányt mielőtt orvosért ment volna na ott végem volt! Ennél szexibbre nem is formálhattad volna a karakterét! Neked is csak azt tudom mondani, hogy nagyon ügyes és szép munka volt! Alaposan kidolgoztad és ravaszul megoldottad a kettejük veszekedéseit. A végénél pedig há' majd összecsináltam magam olyan édesek voltak! Nagyon-nagyon tetszett és csak gratulálni tudok!


3 megjegyzés:

  1. Tudtaaaam! :) Nagyon ügyes vagy Drága, gratulálok, megérdemelted! :) ♥
    xoxo♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Én is gratulálok neked, Diane. Ügyes voltál.
      Köszönöm hogy annyit segítesz nekem :)
      Szeretlek! :)

      Törlés
  2. Gratulálok csajszi :)
    Nagyon Ügye vagy :)

    VálaszTörlés