2013. szeptember 21., szombat

Közvéleménykutatás

Sziasztok drágáim! Remélem jól vagytok, és várjátok a következő részeket. Annyit elárulhatok, hogy a holnapi nap folyamán kerül fel a Vakáció extrákkal folytatása, ami igencsak tele lesz fordulatokkal, ezért szeretném kiérni a  véleményeteket. Nem tudom hányszor említettem már, hogy számomra nagyon fontos az olvasók véleménye, ez azt jelenti, hogy bármi gondolatod van az oldallal, vagy a történettel kapcsolatban, nyugodtan tedd fel, vagy itt, vagy a csetben, vagy az ask -  on, a lényeg, hogy tudjam, van, akit "lázba" hoz ez az egész. Félre értés ne essék :) itt nem arról van szó, hogy nem kapok véleményeket, mert kapok, amiért nagyon de nagyon hálás vagyok, csak most az eddigieknél is sokkal fontosabb, hogy megosszátok velem a gondolataitokat. Ezért, kiteszek egy szavazást..

Gondolom az eddigi részekből kiderült, hogy már egészen más a történet atmoszférája, lehet hogy kicsit komolyabb lett a hangvétele, talán azért, mert az első részeket már több mint két éve írtam, és az akkori gondolkodásom eltért a mostanitól, mindenesetre akkor nem hittem volna, hogy valaha is eljutok idáig.. :)
Van egy oldalam, vannak olvasóim, akik nagyon fontosak számomra, és vannak történeteim, amikkel kapcsolatban azt érzem, hogy a Vakáció extrákkal az, ami nagyon is közel áll hozzám. Természetesen az összes sztorit szeretem, de számomra ez a "titkos" kedvenc, ha szabad ilyet mondanom.
Na de, nagyon elkanyarodtam a témától.. khm, szóval kiteszek egy szavazást, és szeretnélek megkérni titeket arra, hogy szavazzatok, voksoljatok, tippeljetek hogy vajon szerintetek mi történik később,  - a következő részekben  -  milyen fordulatokra számítotok, mi az, amit elvártok a folytatásokkal kapcsolatban.
Úgyhogy akinek van két másodpercnyi ideje, az légyszi nyomjon egy gombot, és máris megvan az örömöm. :)
Ne feledjétek, nagyon de nagyon fontos ez számomra, szóval hajrá!
Ui: Hogy tetszik nektek az új dizi? :)

2 megjegyzés:

  1. szia. :)
    én szavaztam, és kíváncsi vagyok, hogy mi lesz a következő részekben. :D nagyon várom már a holnapi Vakáció extrákkal részt. :D ^^ egyébként tetszik az új dizájn, bár az előző jobban tetszett. (remélem nem sértődtél meg, egyáltalán nem bántásból írtam!)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon köszönöm Dalmus. Természetesen nem veszem bántásnak, örülök hogy megosztottad velem a véleményedet :) <3

      Törlés