2013. szeptember 8., vasárnap

Magyarázat

Sziasztok drágáim! Annyira sajnálom hogy nem jelentkeztem, nem hoztam friss részeket, de ha a színtiszta igazságot akarjátok tudni, és van türelmetek végig hallgatni, akkor tessék..
Ugye elkezdődött a suli..hm, ez alapjáraton is rossz hír, de ugye én érettségire mentem, mert eddig, 4 évig szakmát tanultam, ami homlokegyenest eltér az érettségi tantárgyaktól, így eléggé para volt, mikor beraktak engem és a többi osztálytársamat egy olyan osztályba, akik már tartanak valahol, mi meg csak ülünk az órán és nézünk hogy ez mi ez, amiről a tanár magyaráz. Nos igen.. jövő héten meg már 3 tantárgyból is írunk.. szóval rohadtul elegem van. A másik.. suli mellett elkezdtem dolgozni is, hétvégenként.. szóval csak vasárnap leszek otthon, de lehet hogy akkor sem.A másik meg.. eléggé depressziós hangulatban vagyok, úgy érzem, cserben hagytak.. itt nem rátok gondoltam. Csak az érzelmi életem eléggé labilis, mi több, ezen a héten már annyit bőgtem, hogy kb. alig látok, annyira be van duzzadva a szemem.
Őszinte leszek hozzátok.. a napokban gondolkodtam hogy befejezem az egészet, de jobban átgondolva arra jutottam hogy nem tehetem.. nem csak miattam, de miattatok sem.. nem hagyhatlak cserben benneteket, látom hogy egy pár embert azért még érdekel hogy  mi van az oldallal, néha benéztek és érdeklődtök hogy mikor lesz friss. Szóval ígérem hogy hamarosan jelentkezem valami újjal
És ne haragudjatok hogy itt nyafogok, de most tényleg nem vagyok a helyzet magaslatán.
Nagyon nagyon szeretlek titeket, köszönöm hogy vagytok <3
Csók, puszi:
                  Ann



ui: Mit szóltok az új dizihez? Próbáltam kicsit ősziesebbé varázsolni a kinézetet, azért remélem tetszik nektek.


4 megjegyzés:

  1. Nagyon szép az új kinézet!
    És ne keseregj, mi várunk vissza :)
    Az érettségi kemény menet, de én is túéltem, holnap kezdem a fősulit, szóval bennem is van para bőven, de általában az írás megnyugtat, vagy épp az olvasás :) Szóval kitartást!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Jenni. Hát akkor sok sikert nekünk :) <3 Kitartás!

      Törlés
  2. szia.
    nekem nagyon tetszik ez az új dizájn, őszintén "megmondom", jobban, mint az eddigiek... :)
    és várok az új részekre ha úgy alakul, sok időt is, mert tudom, hogy egyszer úgyis hozod őket. :)
    stay strong, egyébként amíg be nem fejezed a blogot (ami, remélem még soká lesz), addig olvasni fogom. :)
    puszi. <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaajj, annyira köszönöm Dalmus, annyira jólestek a soraid <3 Ígérem összeszedem magam, és hamarosan hozom a részeket, főleg hogy tudom hogy itt lesztek :) <3

      Törlés