2013. szeptember 1., vasárnap

Szeptember 1... Boldog szülinapot Bill és Tom!

Sziasztok!
Nagy nap a mai.. Bill és Tom  ma ünneplik 24. születésnapjukat! Jaaj, emlékszem, mikor még csak 16 évesek voltak.. megvoltam győződve arról, teszem hozzá nem csak én, hanem a két világ legjobb barátnőim is, hogy az ikreknek nem állna jól a borosta, erre tessék.. szerintem most a legszexisebbek, mindig is azok voltak, de most vannak a legjobb formában. Annyira szeretem őket, és annyi mindent elszeretnék mondani nekik. Megköszönni hogy megváltoztatták az életemet, mert általuk kaptam a két legjobb barátnőmet, amiért annyi gyönyörű emlékem van..
De valószínűbb, hogy ha valami véletlen folytán találkoznék velük, csak szimplán megölelném őket, és köszönetet mondanék MINDENÉRT!
Köszönöm hogy vagytok nekem, nagyon szeretlek titeket!

BOLDOG SZÜLETÉSNAPOT SRÁCOK!


És ami a történeteket illeti.. hamarosan hozom a részeket, már dolgozom rajtuk! 
Addig is legyetek jók, puszi!
Ann

2 megjegyzés:

  1. Egyetértek minden mondatoddal, Ann. :) Valószínűleg én is csak szorosan megölelném őket, mert ha elkezdeném nekik azt a monológot előadni, amit szívem szerint mondanék nekik, akkor a 32. születésnapjukat is közösen ünnepelnénk... :) ♥

    VálaszTörlés
  2. Hát igen... nem lehet szavakkal kifejezni.. nagyon nagyon hálásak vagyunk nekik mindannyian <3 :)

    VálaszTörlés