2013. szeptember 25., szerda

Már megint..

Sziasztok! Igen, tudom, megint  új designt csináltam, fogalmam sincs miért, valahogy nem tetszett az előző, és mivel volt időm, mert ma nem voltam suliban - teszem hozzá nem vagyok valami fényesen  - gondoltam összedobok valamit hogy kicsit más legyen a blog. Remélem azért tetszik nektek, nekem most még igen, de ki tudja mi lesz pár nap múlva. Ha nektek gond, és nem tetszik hogy hetente váltogatom a dizit, nyugodtan szóljatok! :)


A részekről... megnéztem a szavazást, és látom.. majdnem fej fej mellett áll a voksok száma, teszem hozzá, eddig 9 - en szavaztatok, ami nem túl nagy arány. Na mindegy. Kíváncsi vagyok mennyire megfogtok majd lepődni, lesznek e nagy hurrogások, felháborodások, mert csak most kezdek bele lendülni a történetbe.
Úgyhogy semmi "jóra" ne számítsatok! :)
De tudjátok hogy szeretlek benneteket! <3
Csók, puszi: Ann 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése