2013. szeptember 10., kedd

Vakáció extrákkal 35. rész Katie

Sziasztok Drágák! Mikor utoljára jelentkeztem, nem voltam valami jó passzban, teszem hozzá ez most sem változott, de azért próbálom rendbe hozni az érzelmi életemet. De köszönöm mindenkinek aki támogatott/támogat, ez igen is sokat jelent számomra.
 A jó hír az, hogy mivel már elég korán beérek suliba, ráadásul mindig velem van a füzetem, így tudtam írni, méghozzá nem is akármilyet.
A Vakáció extrákkalba sikerült összeszednem egy teljes és hosszú részt.. hm.. elég érdekesre sikerült, remélem ez egy jó nagy csavarnak fog számítani a ti szemetekben is.
Úgyhogy  nem is húzom tovább az időt, tessék átnyálazni a törit, várom az ötleteket hogy mi lesz ezek után :)
Csók, puszi:
                      Ann





-Én mennék, Sam. - szólalt meg Bill, Georgot nézve  - De ha Georg nem..
-Jól van,  nyertél!  -   Georg dühösen ledobta a táskát, majd kikapta belőle a tárcáját, és zsebre dugta
Bill felhúzta a szemöldökét.
-Ennyi?   -  kérdezte
-Ennyi. -  nézett rá, majd dühösen kiviharzott a nappaliból
Bill kárörvendően felnevetett, majd becsukta maga mögött az ajtót.

***

-Várj egy picit Tom!  - húzódtam el tőle
-Mi a baj?  - kérdezte
-Valaki kopogott. - mondtam
-Bill?  - nézett rám, majd sóhajtott egyet
Nagy nehezen feltápászkodott, majd megfogta a kezemet és felhúzott.
-Nem szabadulsz tőlem egy percre sem. -  szorított magához a derekamnál fogva
-Nem áll szándékomban. -  nevettem  fel
Elindultunk az ajtó felé, majd mikor Tom kinyitotta, Bill vigyorgó képével találtuk szembe magunkat.
-Bill!  - szólalt meg Tom lesütött szemekkel
-Sziasztok!  - intett vigyorogva
-Mi van öcsi?  - kérdezte Tom
-Megzavartam valamit?  - hajolt be a nappaliba
-Ami azt illet igen. -  válaszolta Tom
Felnevettem.
Megsimogattam Tom mellkasát, majd Bill felé fordultam.
-Sam és Rory?  - kérdeztem
-A hallban. -  válaszolt
-És te?  - vágta rá Tom
-Elmegyünk egy kicsit. Körbenézünk, hátha van valahol valami jó kis parti. -  mondta Bill
-Remek ötlet, addig sem zaklatsz bennünket. -  helyeselt Tom összeszorított fogakkal, majd jobb kezével lazán nekitámaszkodott az ajtófélfának
Bill sunyin felhúzta a szemöldökét, majd karba tett kézzel pillantott rám.
-Ann. - szólalt meg
-Tessék! - néztem rá mosolyogva
-Mondd csak, szereted a bátyá.. - kezdett bele, mire Tom egy hirtelen mozdulattal  rácsapta az ajtót
-Ez meg mi volt?  - néztem rá meglepetten
-Nem tetszik ez nekem.  Bill nem szokott így viselkedni, fogalmam sincs mi baja lehet. -  szólalt meg Tom
-Nem lehet hogy részeg?  - kérdeztem
-Nem, biztos hogy nem. Akkor kb. alig tud menni, és ostobaságokat fecseg.
-Akkor csak szimplán kíváncsi volt rád, biztos tőlem félt annyira. -  bújtam a mellkasához
Tom felsóhajtott, majd simogatni kezdte a hátamat.
-Ha valami baj lesz, Georg úgy is felhív. -  mondta
-Igen, úgy hogy nyugodj meg Tom! Én amennyire Billt  ismerem, nem az a balhés típus, szóval amiatt nem kell aggódnod hogy esetleg bajba kerül. -  mondtam
-Igazad van kicsim!  -  egy halvány mosoly jelent meg az arcán, majd gyengéden az államnál megemelte a fejemet  - Mit szeretnél csinálni?  - egy apró csókot lehelt ajkaimra
Felnevettem.
-Mit szólnál egy kis fürdőzéshez?

***

-Tuti hogy jó ez a hely?  -  torpant meg a bejáratnál Rory  
-Na ná!  - vágta rá Bill, majd vállon ragadta a két lányt - Én már törzsvendég vagyok itt, szinte mindenki ismer! Heló Dave, csá Mike!  - köszönt oda két vadidegen srácnak
-Ez meg kicsoda?  - fordultak vissza értetlenül
-Minden bizonnyal. -  motyogta Sam -   Mondd csak Bill, te ittál?  - állította meg a férfit
-Még nem, Samantha, de úgy tervezem. -  kacsintott a lányra, majd még előttük belépett a klubba
Valami idióta diszkós szám ment, Sam és Rory hunyorogva néztek körbe, ugyan is a kék villódzó fény szinte megvakította mindkettőjüket.
Georg szorosan mögöttük haladt, néha félrelökve a lányokat egy egy részeg alak elől.
-Bill!  - próbálta túlkiabálni a tömeget Sam, mikor látta, hogy a férfi hirtelen ledermedt
Először azt hitte rosszul van és az ájulás környékezi ettől a rengeteg embertől, de mikor az arcára nézett, szó szerint megijedt.
-Bill!  - rántotta meg hirtelen a kezét  - Bill, jól vagy? 
Rory és Georg Bill felé fordultak.
-Mi baja van?  - kérdezte Rory
-Fogalmam sincs!  -   túrt bele idegesen a hajába Sam
-Bill, haver! Szólalj már meg!  -   rázta meg a vállánál fogva Georg
-Mi van vele? Transzba esett?  -   kérdezte Rory, ajkát idegesen harapdálva
- Bill, baszki! Ez rohadtul nem vicces!  -  Sam egyre idegesebb lett
Fogalma sem volt mi baja van, lehet hogy tényleg rosszul van?
 -Oó!  -   szólalt meg hirtelen Georg
-Mi az?  - nézett rá Sam
-Az ott Katie! -  bökött egy lány felé Georg  -   Bill exbarátnője.
Sam és Rory követték Georg pillantását, és mikor meglátták  a barna, hosszú hajú, szupermodell alkatú miniruhás lányt, szinte egy emberként szisszentek fel.
-Ú!  - szólalt meg Rory  - Rém ronda némber ez a Katie. Mint egy kirakat baba.
Sam gesztikulálni kezdett, a tekintete Bill és a lány között cikázott. Kezdett egyre idegesebb és feszültebb lenni.
-Ő az a lány, aki miatt depressziós lett?  - kérdezte Sam
-Igen, ő az!  - válaszolta Georg
-Miatta szenvedett annyit és miatta  nem akar megbízni egy lányban sem, köztük bennem se?  - az ajka megrándult az idegességtől
-Katie.. - szólalt meg hirtelen Bill
Samantha Bill felé kapta a fejét.
-Bill. -  megszorította a kezét
A férfi szemei elkeseredettséget tükröztek.
-Katie. - szólalt meg újra
-A francba, ez nem normális, szerintem menjünk innen. Egyáltalán hogy került ide ez a liba?  - kérdezte Rory
Sam idegesen túrt a hajába, próbálta eltakarni ökölbe szorított kezét.
-Bill!  - egy idegesítően sipítozó hang hallatszott Sam háta mögül.
Rory nyelt egyet.
-Szia Bill. De rég láttalak, hogy vagy kicsim?  -  Katie ellökve Samet, Bill nyakába ugrott  -  Úristen annyira hiányoztál! - az akcentusa elég muris volt, amitől a lány még idegesítőbbé vált Samantha számára
Bill mégis miért volt vele? Elviselhetetlen..
Bil szótlanul nézett a lány szemeibe.
-Szóval nem képzelődtem. De mit keresel itt?   - kérdezte
-Jaj, de butus vagy! Hozzád jöttem, azelőtt mindig itt nyaraltunk, emlékszel?  -   birizgálta  a haját  - Sajnálom hogy szakítottam veled, de Mark már a múlté. Én téged szeretlek!  
Sam hátra dobta a haját, majd megkopogtatta Katie csontos vállát.
-Hey, szivi. -  a lány érezte hogy egyre idegesebb lesz
-Mi van?  - fordult hátra kelletlenül
-Nem mi van, hanem tessék!   -   mondta Sam
Rory megfogta Samantha kezét, próbálta megnyugtatni a lányt, több kevesebb sikerrel.
-Te hozzám beszélsz?  - fordult meg Katie
-Igen, hozzád!  - tett egy lépést előre 
-Sam, nyugi!  - rántotta hátra Rory
Katie lenézően méregette Samanthát, akinek az ökle kifehéredett a dühtől, olyan ideges lett hirtelen.
-Ki vagy te?  - kérdezte Katie
-Hogy én ki vagyok?  - kezdett gesztikulálni Samantha  -  Az, aki mindjárt betöri az orrodat! 
Bill meg sem rezdült a háta mögött, Katie pedig idegesen csavargatni kezdet barna fürtjeit.
-Mit képzelsz?   - kérdezte gúnyosan
 -Na jó, csak egyszer mondom el szivi, úgy hogy nagyon figyelj azzal az aszott agyaddal!  Jobb lesz ha minél előbb leszállsz Billről, mert ő hallani sem akar rólad!  -  mondta Sam
Katie gúnyosan felhorkantott.
Samből nem csak a féltékenység, sokkal inkább a düh és az indulat beszélt, mert teljes szívéből gyűlölte azokat az embereket, akik csak úgy kihasználják a másikat. És neki bőven elég volt annyi, amennyit Bill mesélt..
-Chh, nekem te ne mondd meg hogy mit csináljak! Különben is ki vagy te, és mit keresel Bill mellett? 
-A barátja vagyok, és megfogadtam, hogy ha valaha találkozok veled, átrendezem a plasztikázott arcszerkezetedet. - mondta Sam
Bill ekkor egy szó nélkül sarkon fordult, ezzel kitépve magát Katie szorításából.
Sam tett egy lépést előre, de Katie félrelökte.
-Jobb lesz ha nem állsz az utunkba, megértetted?   - mondta gúnyosan
Sam érezte hogy nincs visszaút, az eszét elárasztotta a düh és az indulat.
Vele nem fog packázni holmi kis csontos primadonna, főleg nem Billel, aki jelenleg eléggé labilis ha érzelmi döntésekről van szó. Bőven elég volt Samanthának amit Bill mesélt a barátnőjéről.
Vagyis a volt barátnőjéről..
-Nem, te ne állj az utamba! -  azzal a lendülettel  egy laza jobb oldalast nyomott le Katie felháborodott arcszerkezetére


Na? Várom  a tippeket a folytatáshoz! Szerintetek ezek után mi fog történni?

6 megjegyzés:

  1. *-* FOLYTASD! Remélem Sam jól megtépi ezt a Katiet! Hajrá Sam! :D

    VálaszTörlés
  2. Hatalmas! :D Hajrááá Sam! :D :D Húúú, de mennyire várom a következő részt! :D Siess! ♥♥♥

    VálaszTörlés
  3. Úgy érzem ez a Katie nem véletlenül bukkant fel ilyen hirtelen és azt hiszem még egy jó darabig jelen lesz a részekben. Már csak reménykedni tudok benne, hogy valami igazán izgalmas tervet eszeltél ki. A Tomos bonyodalmat pedig izgatottan/kíváncsian várom! Siess a résszel :)♥♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Háát, ez majd később kiderül :) de ígérem hozom a részeket :) <3

      Törlés