2012. december 4., kedd

Vakáció extrákkal 5.rész Kizárólag haladóknak

Elhoztam nektek a már régen beígért folytatást hogy legyen mit olvasnotok a szünetig :D Igyekszem gépelni, addig is jó olvasást és kitartást a  sulihoz. :D

Vakáció extrákkal

 5.rész
Kizárólag haladóknak

Elgondolkodva merengtem a plafonra és semmi kedvem nem volt feltápászkodni attól függetlenül hogy Rory kicsapta az ajtót és rám ugrott.
-Ááááá, mit csinálsz?- kiáltottam fel fájdalmasan és a fejéhez vágtam a párnát
- Nem, te mit csinálsz? Itt fekszel egyedül ebben az üres és komor szobában mikor a medence és a szálloda tele van jobbnál jobb pasikkal? Minek jöttünk el idáig? Hogy egész nap bent feküdj az ágyban?
- Ez egy jó ötlet. Ugyan már Rory, a fél napot átutaztuk. Azt ne mondd nekem hogy nem lehetek fáradt.- mondtam
- Nem, úgyhogy most öltözz.
- Hova?
-Fürdőruhába. Lemegyünk a medencéhez.
-Minek?
-Nem is tudom.....talán fürödni. Na pattanj föl, ne akard hogy én rángassam rád azt a falatnyi kis bikinit amit hoztam.- tápászkodott föl az ágyamról
-Nem is biztos hogy hoztam fürdőruhát.
-Tessék? Nem hallottam rendesen.....mit mondtál?
Felsóhajtottam.
-Na jó, menj ki. Átöltözök.- ültem föl nagy nehezen és matatni kezdtem a táskámban
Elővettem öt darab bikinit.
-Jesszus, minek raktam be ennyit?- kérdeztem magamtól
Felsóhajtottam.
Volt ott türkizkék, rózsaszín, lila, bordó és fekete színű... Akkor melyik legyen?
Úgy döntöttem a feketét veszem fel. Mikor átöltöztem a tükör előtt nézegetni kezdtem magam. Megállapítottam hogy ennél frissebb már nem is lehetek.
Vállamra kaptam a törülközőmet, felvettem a strandpapucsomat és kimentem a nappaliba.
Amint kitettem a lábamat a szobából, Greggel találtam szembe magamat.
Elvörösödtem és a törülközőmet magam elé kaptam.
-Szia.- mosolygott
- Máris itt?- kérdeztem
-Zavarok?
-Nem.... kipakoltál már?
-Még nem.
-Na végre. Mi tartott ennyi ideig?- lépett ki a szobából Rory
Felnevettem.
-Te mondod? Hol van Sam?- kérdeztem
-Öltözik vagy vetkőzik..nem tudom.- mosolygott majd lazán Greg vállára támaszkodott aki a kanapé karfáján üldögélt.
-Na? Hogy mutatunk?- mosolygott Rory majd jókedvűen nevetni kezdett
-Nagyon..érdekesen.- mondtam
Greg elmosolyodott majd felállt.
Most hogy jobban szemügyre tudtam venni igen alaposan végigmértem a kidolgozott felsőtestét és az izmos vádliját. Jól mutatott rajta a fürdőnadrág.
-Ti összebeszéltetek?- néztem Roryra
-Mi?
-Rory mondta hogy rögtön lemegyünk a medencéhez és csobbanunk egyet.- válaszolta Greg
-Miért tekerted körbe magad törülközővel?- mért végig Rory
Furcsán néztem rá.
-Miért is? Fürödni megyünk.
- Hogy akarsz te pasit fogni ha nem mutatod meg hogy mennyi anyag van benned?- csóválta a fejét Rory
-Hogy mi?- éreztem hogy elönt a forróság
Greg elmosolyodott Rory pedig bement a szobájába és egy fekete strandkendővel a kezébe jött vissza majd megragadta a derekamat és köré tekerte.
-Mindjárt jobb.- mondta elismerően
Forgatni kezdtem a szememet.
-Kész vagyok.- jött ki a szobából Sam - Látom ti is. Nagyon jó. Indulhatunk?
-Hát hogyne. Gyere Ann.- ragadott karon Rory és elindult az ajtó felé
Greg követett minket.
-Várj egy kicsit. Had nézzem meg magamat a tükörben. Nem akarok úgy kinézni mint egy útszéli...- álltam meg a hatalmas tükör előtt.
-Attól hogy megmutatod mid van még nem vagy ribanc.- mondta Sam
-De ha túl sokat akkor igen.- mondtam
Megállapítottam hogy akármennyire is tiltakozom a kinézetem miatt attól még  nem sikerül Roryt meggyőznöm arról hogy nekem ez így akkor se jó, így hát szemet hunytam a hibáim felett és felsóhajtottam.
- Ez mit jelent?- kérdezte Rory
-Azt hogy olyan akarok lenni mint ti.- mondtam
-Miért is?- kérdezte Sam
-Azért mert én is úgy akarok hozzáállni a dolgokhoz és az emberekhez hogy nem érdekel mit gondolnak rólam.
-Ez mind szép és jó. Ideje lenne elkezdened.- mondta Rory elismerően
-Hogyne.- motyogtam
-Nincs veled semmi baj csak hinned kell magadban.- mondta Greg
-Igen, persze.- mondtam
Ez az ami soha nem ment.
Rory megragadta a kezemet és eltaszigált a tükör elől majd ki a lakosztályból.
Elvörösödtem. Reménykedtem benne hogy nem jön senki velem szembe főleg nem a 736- os szoba felől. Már csak a két szuper iker hiányzott volna hogy teljes legyen a boldogságom.
Megálltunk a lift előtt.
-És azt már eldöntöttük hova megyünk este?- nyomta meg a gombot Sam
-Felfedezzük a szigetet.- mondta Rory- Mindegy csak jó legyen a party hangulat.
Mikor beszálltunk a liftbe rögtön Greg mögé álltam hogyha valaki belép ne én legyek az első akit meglát, és szerencsére Greg széles és izmos válla egy az egyben eltakart.
Mikor leértünk a földszintre Rory leadta a kulcsot a portán majd kimentünk a szálloda medencéjéhez.
Sajnos majdnem ideggörcsöt kaptam mikor megláttam azt a sok nyüzsgő embert a víz közekében...
-Atya ég. Telt ház.- szólalt meg Sam
-Az, de van szabad napozóágy. Pakoljunk le és irány a medence.- indult el Rory mire mi is követtük
Leraktuk a cuccokat.
-Rory, bekened a hátamat naptejjel?- tűrtem félre a hajamat
-Per....- kezdett bele de valaki közbevágott
-Természetesen. Remélem én is megfelelek.- nem mertem hátra nézni
Bár még csak egyszer hallottam ezt a hangot de egy életre meg is jegyeztem hogy kihez tartozik. Tudtam hogy Tom önelégült csajozós vigyorával találnám szembe magamat.
Zavartan néztem Samre és Roryra akik csak mosolyogtak.
Na ne.
Valami furcsa elhatározás kezdett úrrá lenni rajtam mikor láttam magam előtt hogy mivé leszek ha hagyom magamhoz közelebb engedni ezt a különösen veszélyes hímpéldányt. Egy elkeseredett megbántott és kihasznált arc lebegett előttem akit újra és újra becsaptak..
Köszöntem szépen de ebből nem kértem.
Határozottan és talán egy picit gőgösen is fordultam hátra és találtam szembe magam egy igen csak magabiztos tekintettel.
-Nem is ismerlek.- mondtam
Tom érdeklődve felült és levette a napszemüvegét.
-Akkor bemutatkoznék. Tom vagyok, Tom Kaulitz.- mosolygott
-Szerinted miért érdekelne engem hogy ki vagy?- kérdeztem
-Az előbb mondtad hogy nem is ismersz.- mondta
-Az nem azt jelenti hogy kíváncsi vagyok rád.
-Ó jaj.....- vigyorodott el majd végigmért- És neked mi a neved?
Roryhoz fordultam.
-Rory, bekened a hátam?- kérdeztem
-Persze.- nyúlt a tubusért de Tom megelőzte
-Majd én megcsinálom. Ne fáradj Rory.- nyitotta ki a tubust és rányomott a kezére egy kis naptejet.
Rory csak nézett rám, Sam szüntelenül vigyorgott, Greg pedig hitetlenül meredt hol rám hol Tomra.
-Mondd csak, szándékosan vagy ilyen tapadós? Kezdem unni.- mondtam
Tom rárakta a kezét a hátamra mire felszisszentem.
-Csak nem hideg?- hallottam a hangján hogy nevet miközben mindkét kezével kenni kezdte a hátamat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése