2012. december 23., vasárnap

Vakáció extrákkal 6. rész Csalóka érzelmek

Szép napot kívánok mindenkinek. Itt vagyok a vakáció extrákkal következő részével, és bocsánat a késésért. Mindenkinek jó olvasást! :D


 Vakáció extrákkal 

6. rész

Csalóka érzelmek

-Mire jó ez a színjáték?- Vagy csak túl kevés női hátat szoktál simogatni?- kérdeztem gúnyosan
-Vicces vagy. Te mindig így reagálsz ha valaki felajánlja  a segítségét vagy csak velem vagy ilyen?-
-Szerintem csak neked van képed odaállni a lányok elé és boci szemekkel rájuk nézni hogy had kenhesd be a hátukat...- mondtam
-És ez bejött mi?
-Nem, inkább nevetségesnek tartom.
-Kár.- mondta kicsit halkabban- A hasadat is bekenjem?
Felálltam és megfordultam hogy szembe tudjak vele nézni.
-Nem, kösz, ennyi bőven elég volt.- mondtam és levettem a fekete kendőt a derekamról
Tom ült előttem és csak vigyorgott.
-Mehetek veled?- kérdezte
-Szeretnél úszni? Velem?- gondoltam kicsit gonoszkodok vele
Ártatlan arckifejezéssel  ránéztem.
-Miért? Te szeretnél velem?- kérdezte
-Nagyon.- léptem közelebb hozzá és cirógatni kezdtem a pólóját
-Örülök.- óvatosan megfogta a derekamat
-Én is.- azzal egy laza mozdulattal belelöktem a medencébe
Nagy fröccsenéssel esett a vízbe én pedig nevetni kezdtem.
-Jól érzed magad?- álltam elégedetten a medence szélénél gonoszul vigyorogva
-Tökéletesen.- vigyorgott a vizes napszemüvegével a fején
-Jaj, bocsánat.- kaptam ártatlanul a számhoz- A méregdrága napszemüveged vizes lett.
-Semmi gond.- úszott közelebb- De azért lerakod nekem a napozóágyra?- nyújtotta felém a szemüveget
-Persze.- vigyorogtam gonoszul és elakartam venni de Tom megragadta a kezemet és és belökött a vízbe maga mellé.
Jókedvűen kacarászni kezdett.
-Nagyon vicces.- mondtam gúnyosan
-Mi van? Te akartál úszni. Én csak segítettem benne.- vigyorgott és az arcomba fröcskölt
-Ez igaz. Miattad nem kell kellemetlenül éreznem magam.- fröcsköltem vissza majd úszni kezdtem az ellenkező irányba de Tom továbbra se szállt le rólam
-Amúgy tudtad hogy a naptej lejön a bőrödről amint vízbe mész? Az olaj viszont nem, nekem van napolajam, beolajozzalak?- úszott utánam vigyorogva
-Mit csináljak hogy végre leszállj rólam?- kérdeztem tőle majd hirtelen megálltam
-Semmit.- mondta mosolyogva
-És mit csináljak hogy végre letöröld azt az idióta vigyort a képedről?
-Semmit.
-Tudod mit? Inkább menj és fárassz másokat engem meg hagyjál békén.
-Fárasztó vagyok?
-Nagyon, úgyhogy...
-Te figyelj csak..mindenkivel ilyen vagy akik kedvesek akarnak lenni veled?
-Többnyire. Miért? Te is kedves akarsz lenni velem?
-Nagyon is, és szerintem szuperül csinálom.- vigyorgott
Erre nem szóltam semmit, csak forgatni kezdtem a szememet majd odaúsztam ahol a többiek voltak
Kiszálltam a medencéből majd felkaptam egy törülközőt.
Tom is kijött a medencéből és vizes pólóval elém állt.
-Nem megyünk fagyizni?- kérdezte
-Eltaláltad. Nem szeretem  a fagyit.
-Mindenki szereti a fagyit. Mindenki szeret nyalni.- mondta miközben levette a vizes pólóját
-Hogy mit mondtál? Mit nyaltál?- elvonta a figyelmemet a vizes pólója és az ugráló bicepsze na meg a kockás hasa...
Hmmmm...
-Még semmit, ezért kérdezem tőled.- mosolygott szemtelenül
-Fagyiról beszéltél?- szólalt meg Sam mentve a kellemetlen helyzetet- Amúgy Sam vagyok és Annek jól esne egy hűsítő fagyi. Nem igaz?- fordított maga felé és jelentőségteljesen rám nézett
-Szóval Ann a neved.- mosolyodott el Tom- Szexy.
-Ide figyelj, te nem értesz a szép szóból? Tudok goromba is lenni.- kezdtem fenyegetőzni
-Na, egyre kíváncsibbá teszel.- fonta össze a kezét csupasz mellkasán
Nyeltem egy nagyot.
-Te aztán kibírhatatlan vagy.- mondtam
-Azért ne túlozz. Különben is, Rory és Sam is velünk jönnének meg...- nézett Gregre
-Greg vagyok. Heló.- nyújtotta a kezét
-Meg Greg is, úgyhogy nem kell félned. Heló.- fogott vele kezet
-Én nem félek, nem tudom miért hiszed azt hogy félek tőled. Csak nem szeretem pazarolni az időmet..-
-Nem is tudom..- nézett végig rajtam mosolyogva- Mondjuk azért mert úgy remegsz mint a kocsonya.
Lebuktam. Hiába, muszáj volt bevallanom hogy ha a közelemben volt nem tudtam a testemnek parancsolni de ez nem azt jelentette hogy jaj de oda vagyok érte...
-Fázom. mondtam rezzenéstelen arccal
-Szegényke.- mosolygott Tom és kivette a kezemből a törülközőt majd a vállamra terítette.- Itt kinn lehet vagy 36 fok. De nem baj, felmelegíthetlek.
-Nem, kösz.- ráztam le magamról a kezét
Makacsul álltam a tekintetét.
-Mindjárt jön az öcsém úgyhogy együtt mehetnénk fagyizni. Én állom.- mosolygott
-Hányszor mondjam hogy....- kezdtem bele
-Hát persze. Ne is foglalkozz vele, kicsit fáradt, nem tudja mit beszél.- állt mellém Sam és átfogta a vállamat és megszorította.
-Akkor jó. Bill mindjárt itt lesz.
Sam leültetett a székre.
Rory Greg felé fordult.
-Na és mondjátok honnan jöttetek?- kérdezte Tom
-Neked nem min...- Kezdtem bele de Sam közbe szólt
-Los Angelesből. Három hétig leszünk itt. - mosolygott
-Csak? Akkor ki kell használni minden percet nem igaz?
-De, úgyhogy ha megengeditek én mennék is az....- álltam fel de Sam megragadta a vállamat és visszanyomott a székre
-Nem kell annyira sietni Ann.- mosolygott bájosan- Van időnk bőven, nem?- nézett rám szúrós szemekkel
-Nem.
-Miért is?
-Az imént mondtátok hogy nincs sok időnk így hát én megyek és alszok egy jót.- álltam fel újra mire mindketten felálltak
Tom integetni kezdett.
Na de jó, még egy Kaulitz.
Már csak ez hiányzott a boldogságomhoz.
Dupla csapás a nyaralásunk legelső napján.... Jól kezdődik.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése