2013. január 24., csütörtök

Minden.....

A Liebster Awardban el kellett mondanom magamról 11 dolgot ami rám jellemző. Úgy gondolom hogy kitudnám egészíteni még pár dologgal. Ott szinte csak a tulajdonságaimat és a szokásaimat tettem közzé, most viszont arról szeretnék írni hogy miket szeretek csinálni, mik a kedvenceim, mik a főbb jellemzőim. Bár a Blogban van egy olyan modul hogy "magamról", úgy gondolom ez korántsem teljes, így hát ha már a Blogot olvassátok legalább tudjátok hogy ki az aki nap mint nap foglalkozik az oldallal. ;) :D

Akkor kezdeném is :):

 Kedvenc filmem:   Az éhezők viadala

Akik ismernek gondolom nagy szemekkel néznek hogy nem az Alkonyatot írtam ide.. :P
Kb. egy hónapja a húgommal egyik este filmcímeket nézegettünk és akkor bukkantunk rá erre a filmre. Már korábbról is hallottam róla, megelőzte a hírnevét. Eleinte csak megvontam a vállamat, annyira nem dobott fel. Mikor a filmet töltöttük, azt hittem hogy majd simán bealszok mert unalmas és gagyi lesz, de hála az égnek kellemeset csalódtam. Mi több :) Ez lett a kedvenc filmem. Annyira lehet benne érzékelni a mai világban a szegények elnyomását és a kiközösítésüket. De maga az ötlet ahogy megálmodták ezt a világot,egyszerűen magával ragadott. Persze vannak benne olyan részek mikor legszívesebben kiütném a képernyőt de összesítve talán ez az elmúlt év egyik legjobb filmje. A látvány, a helyszínek a szereplők ahogy a cselekményt végig viszik, ahogy velük együtt izgul a néző, hát őszintén én majdnem széttörtem a fotel karfáját. :)
Sajnos a könyvet még nem volt szerencsém elolvasni de már tervben van az is :) Nem sokára, valószínűleg novemberben jön a második része, a Futótűz amely reményeim szerint hozza az első résznek a szintjét, sőt, talán túl is szárnyalja azt :)



Kedvenc könyvem: Twilight saga...

Gondolom most egy csomóan forgatni kezdik a szemüket. :D Nekem viszont ez a sorozat sokat jelent, ha úgy vesszük megváltoztatta a z életemet. Ne tessék rögtön arra gondolni hogy " jesszus, egy újabb "fanatikus". Korántsem vagyok fanatikus, csak szeretem a könyvet, és egyben a filmet is. Nagy hatással van rám, beletudom élni magam, és azért hagy ne mondjam de az írónő azért tudott valamit ha már ilyen nagy példányszámban adta el a köteteket ;) Úgy mint J.K. Rowling a Harry Pottert, vagy Becca Fitzpatrick a Csitt Csittet és folytatásait. De sorolhatnék még itt egy csomó sikeres könyvet is. 
Ha már a híres történeteknél tartunk.. gondolom hallottatok a szürke 50 árnyalatáról ( ki nem? ). Osztálytársam már jó ideje rágja a fülemet hogy olvassam el mert hogy tetszene..hm.. igen, ebben biztos vagyok, Tipikus női olvasmány.. :) Elnyerte a tetszésemet főleg hogy szinte csak pozitív kritikákat olvastam róla. De hát mindenkinek más a véleménye. 



Kedvenc sorozatom: Gossip Girl

 Igen..tipikus tini sorozat tele bonyodalmakkal, cselszövésekkel. :) Pont ezért tetszik annyira. Nagyon szeretem, magát a történetet (ami valjuk be, tele van csavarokkal) , a szereplőket ahogy folyton egymás ellen áskálódnak de közben tudnak igazán szeretni..Jó, ez biztos nyálasan hangzott de ez a véleményem róla. 
Oda vagyok a férfi szereplőkért, főleg a rossz fiú Chukért és Danért, annyira szexik :)  A másik meg....én nem tudom ki a sorozatnak a stylistja, de amilyen ruhákat láthatunk a női szereplőkön..azta, nekem egy évi ösztöndíjam se lenne elég egy ruhadarab vásárlására sem.. Jó, de hát ez egyéni probléma :D Én mindenkinek ajánlom aki szereti az ilyen jellegű sorozatokat. 


Kedvenc zené(i)m: 


Ezzel nagy bajban vagyok, van egy két nagyon nagy kedvencem, mint például Nickelbacktől a Lullaby című dal, vagy a Linkin Parktól a Numb, de valami miatt nem tudom egyiket se  az első helyre rakni mert még a végén lelkiismeret furdalásom lesz amiért az egyik előrébb került mint a másik. A többiről nem is beszélve. Bár a 11 kérdés között szerepelt hogy mi az aktuális kedvencem, oda muszáj volt kiraknom egyet a sok közül, szóval fogadjátok el azt a választ, hogy egyszerűen zene mániás vagyok :)


Kedvenc idézetem:

" Soha ne add fel, játszd végig a játékot " Gondolom ismerős :) ;). Mindig ezt mondogatom magamnak ha fel akarom adni ami mostanában elég sokszor megesik...
 " A hatalom néha amnéziát okoz, sokan elfelejtik honnan indultak " Sajnos ez egyre több emberre igaz, elszállnak maguktól ha nagyobb hatalom jut a kezükbe és szeretik kihasználni azokat akik alattuk vannak, éreztetik velük hogy ők senkik...a legnagyobb baj hogy én is körül vagyok véve ilyen emberekkel. Néha azért szívesen eléjük állnék és megmondanám nekik merre hány méter....


Kedvenc karakter:

Szeretem az akciódús filmeket amik tele vannak adrenalinnal és látványossággal :D Ezért a kedvenc karaktereim közé tartozik Jack Sparrow, aki egy igazi kultusz figura lett gondolom mindenki szemében, az enyémben biztos. Azok a mozdulatok és beszólások amiket a film alatt hallhatunk tőle...jó, ez Király Attila érdeme is, kivételesen jó szinkron hangot választottak A Kapitánynak. Imádom :)
A másik nagy kedvencem  a már jól ismert Winchester Duó az Odaátból. A két testvér, akik különös neveltetésben részesültek, démonokat hajkurásztak, de legfőbb céljuk az volt hogy megöljék azt a lényt aki kiskorukban megölte az édesanyjukat. Nagyon jó, ebben a sorozatban is olyan figurák és aranyköpések vannak, ráadásul a színészek sem utolsók :) A két főszereplő eléggé szemrevaló teremtés :)


 Kedvenc színész-színésznő:

Hm... :) Sok van. Általában ha látok egy jó alkotást akkor rögtön azt mondom hogy "jujjjj de szeretem őt meg őt meg őt..." Ez mind szép és jó, de azért vannak olyanok is, akik a mai szemmel már nem nagyon kerülnének a top 10-es listámra se... 
Na de most a kedvencekről van szó :)
Nagyon szeretem Johnny Deppet, egy kiváló színész, tehetséggel megáldva, amit mondjuk nem sok színésznek nevezett híres emberre lehetne mondani. Vannak akikre ha ránézek, megkérdezem, hogy mégis mi a fenét keres ott?! 
A már fentebb említett Odaát szereplők, Jared és Jensen is nagy favoritjaim, de ott van például Jim Carrey, aki az idiótán fésült sérójával feszitett az Ace Ventura című vígjátékban. Ő egy elbűvölő ember :) <3 
Továbbá Jackson Rathbone, az Alkonyat Jasperje :P , Ed Westwick, a Gossip Girl Chuck Basse, Ryan Reynolds a mindig totál szexuálisan kigyúrt kockahasával és a szemtelen mosolyával, nem utolsó sorban színészi tehetségével,Orlando Bloom, a még mindig fiatalos családapa ( aki a már jól ismert  Gyűrűk Urában Legolast játszotta aki kiskoromban az első szerelmem volt :D ), és végül, az örök fiatal Keanu Reeves <3
És most  a színésznők: Jennifer Lawrence..az Éhezők viadalában nyújtott teljesítményéért le a kalappal, nálam a maximális pontot érte el a színészi alakításban. 
Charlize Theron... láttátok az Édes Novembert? Igazi depressziós és romantikus film amin én tele sírtam a párnámat. De komolyan.... Egy halálos beteget játszik, ( egyébként Keanu Reeves a partnere ) de olyan hitelesen alakítja a karaktarét hogy teljesen át tudod érezni a film mondani valóját, a hangulatát és azt, ami a szereplőben lejátszódik, mennyit szenved, a fájdalmát és a szerelmét.
Leighton Meester.... a Gossip Girl Blairje aki szeret mások fölött uralkodni. :) Abszolút jól játsza a szerepét, mintha rászabták volna :) 
Blake Lively...ugyancsak a Gossip Girlből. Ő játsza Serenát, Blair legjobb barátnőjét. De láthattuk már  a Zöld lámpásban is, Ryan Reynolds mellett.
Azt hiszem ennyi.. :)
  

Kedvenc mese:

Spongya Boob :) Imádom, azt a szerencsétlen kis szivacsot a tökkel ütött brigádjával együtt. Sokaknak kihívás ezt végig nézni mert eléggé agyzsibbasztó, de én pont ezért szeretem.



Azt hiszem ennyi lenne.. :)
 
 
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése