2013. január 26., szombat

Vakáció extrákkal 8. rész Veszedelmes

Heló mindenki. Meghoztam az új részt a Vakáció extrákkalból :) Mindenkinek jó szórakozást és kellemes hétvégét kívánok :)

 

 Vakáció extrákkal

8. rész

Veszedelmes
"Az igaz szerelem veszélyes jószág, belülről ragadja meg az embert, úgy tartja rabságban, és ha nem szabadulhat idejében, bármire képes lesz érte."
 

-Én is szeretlek.- mondta mosolyogva
-Mi a fenének jöttél utánam? Az agyamra mész Kaulitz.- néztem rá szemrehányóan
-Ajjaj, már most úgy beszélsz mint a friss házasok. Mi lesz 20 év múlva?- mosolygott szemtelenül
Ilyenkor a falat tudtam volna kaparni.
-Hagyjál már békén.- beakartam csukni az ajtót de ő lazán belökte és mellém lépett
-Nem akarod újra kezdeni ezt az ismerkedős dolgot?- súgta játékosan a fülembe
-Akkor már az elején fejbe lőnélek.- súgtam neki vissza
-Olyan gonosz vagy.- csukta be maga mögött az ajtót majd sértődötten méregetett engem
-Nincs valaki más akit piszkálhatnál?- kérdeztem
-Itt vagy te nekem. Érted még a holdat is lelopnám az égről.- mondta
-Jaj, ne fárasszál már kérlek.- túrtam bele a hajamba
-Miért? Kimerültél?
-Igen Kaulitz, és te is ráteszel két lapáttal. Leszívod az összes agysejtemet.- mondtam
-Miért? Kevés van?- vigyorgott mintha olyan vicceset mondott volna, mire felkaptam egy párnát a kanapéról és a képébe hajítottam
-Nem, okostojás. Csak utálom ilyen idiótákra pazarolni az időmet. Egyáltalán mi a fenének vagy itt? Azért jöttem fel hogy egyedül lehessek és pihenjek egy kicsit, úgyhogy húzd el a csíkot.- ültem le bosszúsan a kanapéra
-Sajnos nem tehetem. Itt kell maradnom veled vagy megőrülök.- ült le kényelmesen mellém
-Na jó, álljunk meg egy szóra- álltam fel mérgesen- Ki engedte meg neked hogy leülj?
-Hogy mi?- nézett rám értelmetlen, vigyorgó arccal
-Jól hallottad. Az agyamra mész ezzel az idióta viselkedéseddel. Olyan vagy mint egy neveletlen tinédzser.- mondtam
-Akkor te leszel az én neveletlen hercegnőm.- mondta levakarhatatlan vigyorral a képén
-Na idefigyelj.- egyre idegesebb lettem- Két másodpercet adok hogy felállj és elhúzz innen vagy különben úgy seggbe rúglak hogy kirepülsz a hetedikről.- mondtam
-Esküszöm te hihetetlen lány vagy. Még egy lány sem ajánlotta fel hogy megtanít repülni.- vigyorgott
Mély levegőt vettem.
-Menj innen vagy esküszöm behúzok egyet.
-Majd később.- ült föl- Amúgy Samantha és Rory üzeni hogy nem lesznek ott a vacsorán mert elmennek randizni. Sam eléggé összemelegedett az öcsikémmel, Rory pedig a fagyis sráccal megy el nyalni..fagyit..gondolom.- vigyorodott el
Na ne... ezzel a tökkel ütöttel kell lemennem enni? Mondjuk ki mondta azt hogy kell?
-Akkor miért nem maradtál lent velük?- kérdeztem
-Hát pont ezért. Egyedül voltam és néztem ahogy beszélgetnek, ahogy lassítva bámulják egymást. Úgy gondoltam nekem is ki kell próbálnom valakivel.- mondta
-Be tudok ajánlani valakit.- mondtam
-Nekem nem kell, már megtaláltam az igazit.- mért végig mosolyogva
-Én még nem, és nem is fogom, úgyhogy húzd el a csíkot.- mondtam
- Miért vagy ennyire igazságtalan?- játszotta a sértődöttet
-Igazságtalan? Mondok neked valamit Kaulitz amit nem tudsz. Nem kedvellek és soha nem is foglak, ezt vésd az eszedbe.Elég ilyen idiótával volt már dolgom, nagyon jól tudom hogy mit akarsz, de azt garantálom hogy ha tovább fogsz piszkálni, a füledből nyakkendőt csinálok és kihajítalak az ablakon.- mondtam- Vetted azt az adást?
Tom felállt majd vigyorogva elindult felém.
Magabiztosság és győzelem ült ki az arcára, majdhogynem fennhangon és gőgösen fordult felém és közelebb hajolt majd a fülembe suttogta:
-Majd meglátjuk.- suttogta és egy apró puszit adott a fülcimpámra majd egy féloldalas sunyi vigyorral az arcán kiment az ajtón.
Megőrjített a viselkedésével és a gesztusaival. Annyira próbáltam harcolni ellene, féltem attól hogy megadom magam, pedig nagyon is tudtam hogy mit akar elérni, csak kihasználna. De az a mosoly amit folyton láttam az arcán amikor rám nézett...áhh, biztos mindenkinél ezt csinálja ha felakar szedni pár csajt. Hogy lehet valaki ennyire...ennyire szemét és egoista. Azt hiszi övé az egész világ, hogy megtehet bármit.
Eszembe jutott hogy fogom magam és felülök a legelső gépre és haza megyek...
Mint egy darab fa , úgy álltam a szoba közepén mikor is hirtelen nyílt az ajtó.
Samantha és Rory lépett be rajta vigyorgó arccal.
Megkönnyebűlten, mégis dühös arccal tekintettem rájuk.
-Hát ti? Nem úgy volt hogy..- kezdtem bele de félbeszakítottak
-Csak felkapunk valami lenge rucit és már itt se vagyunk.- mondta Rory és bement a szobájába
-De én nem akarok egyedül vacsorázni.- mondtam
-Ki mondta hogy egyedül leszel?- kiabált ki a szobájából Sam
Morogni kezdtem hogy " na persze még mit nem..hiányozna...ajánlom hogy ne legyen igazatok..."
Ekkor Samantah kilépett a szobájából és megpördült előttem
Egy narancs sárga egyszerű nyári ruha volt rajta.
-Na? Jól nézek ki?- kérdezte
-Mint mindig.- válaszoltam-Nem hittem volna hogy Bill ilyen hamar beadja  a derekát és rögtön elhív randizni.Azt hittem hogy egy kis szende szűz.- mondtam
-Ez nem randi, hanem A RANDI. És különben is, ne piszkáld, van elég gondja anélkül is hogy te langyikának csúfolod.
-Semmi rosszat nem mondtam rá.- mondtam
-Jólvan, csak tudod így is elég nehezen tudok szót érteni vele. Annyira zárkózott és.. és szűkszavú vagy mi. Pontosan a te megfelelőd csak fiúban.- mondta
Felnevettem.
-Hát, akkor sokat kell dolgoznod- veregettem hátba nevetve- Mert ha olyan mint én, akkor hogy is mondjam...
-Inkább bele se kezdj. A te észjárásodat soha se tudtam követni.
-Köszi.
-Figyelj, én csak annyit tudtam kihúzni belőle hogy egy szakítás miatt került a padlóra, és bár nem mondta, de tudom , nagyon lehet rajta látni hogy nem tud bízni egy lányban sem. Az , hogy bemegyünk a városba, az én ötletem volt, ő alig akart belemenni. Nem tudom hogy pontosan mi történt vele, de istenre esküszöm, ha egyszer találkozok azzal a csajjal, nem fogja megköszönni amit tőlem kap.
-Ennyire nincs jól?
-Most minden lányról azt hiszi hogy egy vérszívó szörnyeteg. Nem is tudom elképzelni hogy tud valaki ennyire megbántani egy ilyen aranyos fiút.
-Sammy, mutasd meg neki hogy te egyáltalán nem vagy olyan mint a többi. Ha kedves vagy vele, meghallgatod őt, semmit se kényszerítesz rá és csak úgy egyszerűen megtudod őt nevettetni akkor nyert ügyed van, ő pedig rájön hogy te vagy a világon a legaranyosabb lány és megbízhat benned.- mondtam
Sam elmosolyodott.
-Ez tényleg így van?- kérdezte -Én vagyok a legaranyosabb és legbájosabb? - tette hozzá mosolyogva
-Igen, te vagy az egyik. A másik a szomszéd szobában van.- mondtam
-Köszi a bókot drágáim. Na? Hogy festek?- kérdezte Rory
-Mi tartott ennyi ideig?- kérdezte Sam
-Csak nem találtam a bilincsemet.- vont vállat és elindult felénk
-A mit?- kérdeztünk rá egyszerre
-Csak vicceltem- nevetett fel- Azért annyira nem vagyok perverz. Habár....?!- vágott gondolkodó arcot mire Sammel összenéztünk
-Poén. Én csak jól akarom érezni magam. huppant le mellénk
-Mit is mondtál, hogy hívják a fagyis srácot?- kérdezte Sam
-Hát, aza  gond hogy túl hosszú a neve és nem tudom megjegyezni. Talán azért mert latin, spanyol...egy kicsit hasonlít Alejandróra vagy Robertóra...Mindegy, nem tudom. De mindegy is, nem igaz? Most meg mi van?- nézett ránk nevetve
-Szófosásod van?- kérdezte Sam
-Nem. csak örülök hogy minden kötöttség nélkül átbulizhatom az éjszakát.- mondta
-Ha már itt tartunk. Ti nem vagytok fáradtak? Hogy bírtok még elmenni bulizni?- kérdeztem- Én majd összeesek annyira kikészített a  repülőút...meg az az idióta Tom is.
-Idióta? Ugyan már, nem kell túlzásba esned.- mondta Sam
-Még csak nem is estem túlzásokba. Hihetetlen hogy mit tud művelni. Mindenhová követ. le se száll rólam, ti meg itt hagytok vele.- mondtam
-Ugyan már Ann, ennyire nem lehetsz ostoba.-karolta át a vállamat Rory
-Hogy mi?
-Hát nem veszed észre? Szerintem szerelmes beléd.- mondta vigyorogva
-Hát hogyne, még mit nem. Ez rossz vicc volt.- pattantam fel
-Ugyan már Ann, miért lenne lehetetlen?- kérdezte Rory
-Meg kérded? Dehogyis..mindenki tudja hogy mekkora egy idióta és hogy csak kihasznál mindenkit. Jesszus, még életében nem volt szerelmes, azt se tudja mit jelent ez a szó.- mondtam
-Szerintem meg ez a Szerelem első látásra.- mondta színpadiasan Rory
-Na jó. tudjátok mit? Inkább menjetek.- mondtam égő arccal
-Csak semmi szégyenlősködés. Na szia.- adott egy puszit Rory
-Bizony, szedd össze magad. Majd jövünk.- mondta Sam, majd mindketten kimentek az ajtón
Újra egyedül voltam.
-Na jó, elég. Igazuk van, össze kell szednem magam.- túrtam bele idegesen a hajamba majd felálltam
Úgy döntöttem alszok egyet mielőtt lemegyek vacsorázni.
Bementem a szobámba..atlétát és sortot húztam majd lófarokba fogtam a hajam és kerestem egy takarót majd összekuporodtam a kanapén és bekapcsoltam a TV-t. Már csukódtak a szemeim mikor hirtelen kopogást hallottam.
Kelletlenül felsóhajtottam de nem mozdultam  meg annak ellenére sem hogy tudtam ha nem nyitok ajtót minél hamarabb, akkor úgysem marad abba ez a z idegesítő kopogás, főleg ha ez az idióta Tom áll az ajtóban.
-A francba- morogni kezdtem majd nagy nehezen felálltam és az ajtó felé mentem
Már épp mondtam volna valami csúnyát, mert feltételeztem hogy ő áll az ajtóban, mikor s hirtelen megláttam Greget egy vigasztaló mosollyal az arcán.
-Szia.- köszönt udvariasan-Nem zavarok?

2 megjegyzés: