2013. január 13., vasárnap

Vakáció extrákkal 7. rész Soha többet fagylalt


Sziasztok!


Hoztam nektek egy új csemegét,a  Vakáció extrákkal következő részét. Remélem örültök neki. Továbbra is várom a kritikákat, visszajelzéseket.
Minden jót nektek, jó olvasást !



Vakáció extrákkal
7. rész
Soha többet fagylalt


-Heló.- mosolygott Bill  mikor odaért hozzánk
-Szia.- köszöntünk egyszerre
Hjaj..
-Bill, ők itt az új barátaim. Greg, Rory, Sam és Ann. Megbeszéltük hogy elmegyünk fagyizni de előtte megvárunk téged. Benne vagy?- mosolygott öccsére aki csak meglepetten bámult Tomra
-Hát persze, király. Menjünk csak. De Tom, előtte beszélhetnénk mondjuk négyszemközt?- nézett rá jelentőségteljesen
-Persze.- mondta az idősebb majd kicsit arrébb mentek.
Hiába akartak négyszemközt beszélni tuti hogy rajtam kívül még jó páran hallották a szóváltásukat...
Ez valami színjáték a részükről?!
-Tom, ugye ezt most nem gondolod komolyan ? Neked nincs véletlenül deja vu érzésed?- kérdezte Bill
-Nekem mindig az van.- vigyorgott szemtelenül
-Veszem észre. Idefigyelj, legalább most az egyszer használd azt a maradék csöpp eszedet, oké? Nem akarom  hogy megint az legyen mint tavaly meg azelőtt meg az előtt....- kezdett bele Bill
-Meg azelőtt meg azelőtt... Bill ezt minden évben elrizsázod nekem. Hidd el, tudok magamra vigyázni.
-Megnyugtatlak, nem rád gondoltam hanem a lányokra.- mondta
Na tessék, tudtam hogy előbb vagy utóbb itt fogunk kilyukadni.
-Ugyan már, mi történhetne a lányokkal? Jaj Bill, te totál zizi vagy.- mondta Tom
-Nem, te vagy a totál zizi. Neked az már a mániáddá vált hogy így vagy úgy bármi áron összeszedsz pár jó csajt aztán kidobod őket mint valami használt rongyot?- háborodott fel Bill
-Használt rongyot? Ez nem volt szép tőled Bill. És különben is honnan veszed hogy ezt akarom csinálni?
-Ugyan már Tom, az ikertesóm vagy, már az anyaméhben tudtam mekkora tapló leszel ha lányokról van szó.
-Tahó? Egyre jobban megbántasz öcsi.- mosolygott Tom
-Ez már nem vicces. Komolyan, te sosem fogsz felnőni? Mindig is az a 17 éves agyi felfogásod lesz mint egy kanos tininek? Felnőtt ember vagy már Tom.
-Hát persze.- nyújtotta el idétlenül a mondatot Tom- De neked tényleg fogalmad sincs hogy én mit akarok. - veregette hátba öccsét mosolyogva- Na? Jössz fagyizni?
Bill gúnyosan felnevetett majd hozzá tette:
-Hát persze. Már csak azért is hogy rajtad tartsam a szememet.
-Akkor istenkirály lesz a fagyizás nem igaz?- fordult felénk majd elindult Billel a nyomában
Rory vigyorgott, Sam úgy bámult Billre mintha a megmentője lett volna, Greg pedig Tomot méregette szemrehányóan, én pedig elindultam a szálloda bejárata felé de Rory és Sam elkapták a kezemet.
-Nono, nem mész sehova, itt maradsz.- mondta Rory
-Dehogy. Ti is hallottátok, nem? Ezek idióták.- mondtam
-Milyen ezek?! Csak Tom de ő is csak egy picit- És különben is, ha igaz volna, szerinted előttünk beszélték volna meg?- kérdezte Sam
-Nem tök mindegy? Eleget olvasok újságot, nagyon jól tudom miket művel a lányokkal. Ez nem elég indok arra hogy elhúzzam a csíkot?- kérdeztem fölháborodva
-Nem, és amúgy sem halsz bele. Na gyerünk.- ragadta meg a kezemet Rory és visszaráncigált
-Ebben tévedsz.- duzzogtam
Rory vigyorogva megpaskolta a fejem búbját.
-Akkor indulunk?- szólalt meg vigyorogva Tom
-Igen.- mondta Sam és karon ragadott
Egyik oldalamon Sam, másik oldalamon Rory ment nehogy elszökjek előlük.Vigyáztak rám, mintha a testőreim lettek volna.
Rákvörös lettem.
Mikor végre megérkeztünk a fagyizóhoz megkönnyebbülten huppantam le egy székre.
-És most? Végre visszamehetek a szállodába?- kérdeztem
-Nem.- szólt rám Rory
-De eljöttem a fagyizóig, örülnetek kéne.- mondtam
Sam nevetni kezdett.
-Ann, te aztán lehetetlen nőszemély vagy.- mondta Sam jókedvűen kacarászva
-Épp ezért szeretnék visszamenni.- álltam föl de Rory visszanyomott a székre
Greg leült mellém.
Mialatt mi szóváltásba keveredtünk a két Mr. Tökéletes a fagyi kínálatot nézegette.
-Ki mit kér?- kérdezte Tom
-Semmit.- mormogtam
-Szóval neked jó lesz a csoki- vanília?- fordult felém mosolyogva
-N...- kezdtem bele de Sam közbevágott
-Még mehet rá eper, tejszín és citromos fagyi is. Ann 5 gombócot szokott legyűrni egyszerre csak most egy kicsit szerénykedik, igaz? - lökött meg Sam mosolyogva
Gonoszul elmosolyodtam.
-Hát persze. Kiforgatlak a vagyonodból ha velem kezdesz.- fordultam bájos és gúnyolódó arccal Tom felé
-Örülök.- vigyorgott majd rám kacsintott
Fészkelődni kezdtem.
-Ez hihetetlen.- mormogtam
-Amúgy tényleg az. Sose hittem volna hogy egyszer a Kaulitzok fognak meghívni minket fagyizni.- mondta Sam
-Én soha nem is akartam...- mondtam
-Ráadásul első nap.- mondta Rory
-Ácsi ácsi.- dőltem előre a székembe- Nem úgy volt hogy bájgúnároknak tartod őket?Mondjuk nem mintha én más véleményen lennék mert tényleg azok, csak én azt hittem...
-Én nem rájuk gondoltam hanem a fagyis fiúra.- vigyorogva kacsingatni kezdett a fagyis srác felé aki éppen a két Mr. Tökéletest szolgálta ki
-Sam, Rory, Greg. Milyet szeretnétek?- fordult felénk Tom
-Hagy kérdezzek valamit. Hova rejtetted el a pénztárcádat? Csak úszónaci van rajtad nem igaz?- kacsintott rá Sam
-Jogos.- vigyorgott Tom- De ezt most Bill állja
-Oké.- mosolygott Sam- Akkor madártejeset és csokit szeretnék.
-Én tejszínt és szintén csokit.- mondta Rory
-Ha muszáj akkor csoki, vanília.- mondta Greg egykedvűen
Furcsa volt hogy Greg mennyire megváltozott mióta összefutottunk az ikrekkel a medencénél. Azóta szinte egy szót se szólt, ha meg igen akkor is csak morcosan és egykedvűen válaszolt.
Vajon mi baja lehet?
Jó, nem mintha én más véleménnyel lettem volna az ikrekről de ez akkor is furcsa. Elvégre Gregnek nem kell attól félnie hogy esetleg Tom kihasználná vagy ilyesmi...
Jesszus, hogy gondolhatok ilyesmikre?
Vagy csak szimplán nem tetszik neki a stílusa? Vagy tudja hogy Tom igazából egy seggfej?
Na jó, azt én is tudom...
-Oké. Rendelés felvéve.- mosolygott Tom majd vissza fordult a fagyis sráchoz
-Jesszus, mikor lesz már vége ennek? Éhes vagyok.- morgolódtam
Rory vigyorogva megpaskolta a hasamat.
-Nemsokára vacsizhatunk. 8- kor ugye?- fordult Sam felé Rory
-Igen, akkor.- lépett mellém Tom és odaadta Gregnek és nekem a fagyinkat
A mindenit, tényleg komolyan gondolta az 5 gombócot....
Bill odaadta Samnek és Rorynak a fagyit majd leült.
-És most mesélni.- ült le vigyorogva a MAGNUM-jával Tom
-Mire vagy ennyire kíváncsi?- kérdeztem
-Mindenre.- mondta
-És ha azt mondanám hogy egy sztriptízbárban rúd táncolok, mit szólnál?- kérdeztem
-Eszméletlen csaj vagy.- mosolygott- Miért? Így van?
-Úgy nézek ki?
-Nem. Mármint eszméletlenül szexi vagy de te inkább egy eszes ügyvédnek vagy tanárnak nézel ki.
-Egyik sem talált. Szakács vagyok, szeretek főzni és idegesíteni másokat. Például téged.- nyaltam bele a fagyimba
-Azt szeretem.- vigyorgott majd Roryhoz és Samhez fordult.
-Nektek is hasonló munkátok van?
-Egyáltalán nem.Mindhármunknak a legkülönbözőbb szakmája van. Én fogorvos vagyok, van egy rendelőm Los Angelesben.- mondta Rory
-Fogdoki vagy?- lepődött meg Tom
-Miért? Meglepődtél?
-Kicsit. Még sosem találkoztam ilyen fiatal és gyönyörű fogorvossal, csak asszisztenssel.- vigyorgott Tom- Nekem egy 50 éves fogorvosom van akinek 19 éves az asszisztense. Bár fordítva lennének.- vigyorgott
-Nagyon sajnállak.- mormogtam
-Hát még én. Ha hamarabb tudomást szereztem volna rólad , akkor tuti hozzád járnék ha fájna a fogam.
-Vigyázz mit kívánsz.- mosolygott Rory
Tom nevetni kezdett, majd Sam felé fordult.
Sam mosolyogva nyalogatta a fagyiját majd megszólalt.
-Akár hiszed akár nem, én egy menő esküvőszervező vagyok. Van egy saját cégem és imádom a munkámat.- vigyorgott jókedvűen
-Annak örülök.- mosolygott Tom- Akkor most már tudom hova menjek ha házasságra adom a fejem.
Ja hát persze....
Bill felnevetett.
-Ezt most komolyan mondtad? Hamarabb fagy be a pokol mint hogy te megházasodj.- nevetett jókedvűen a fiatalabbik
-Van benne némi igazság de ki tudja mit hoz a jövő. Nem igaz?- nézett rám
Még mit nem...
-De, biztos találsz valami vak és hiú csajt aki képes hozzád menni.- mondtam
Tom elvigyorodott.
-Oké, én végeztem. Köszi a fagyit, megfájdult tőle a hasam.- álltam fel
-Máris mész? Maradj még egy kicsit.- mondta Sam
-Á, nem. Sürgős dolgom van.- mondtam
-Segítsek?- állt fel Tom
-Köszi, de egyedül is jól elboldogulok.
-Hát persze.- vigyorgott Rory gonoszul
-Hát jó, akkor majd találkozunk.- mondta Tom mire hátat fordítottam és elindultam a szálloda felé
-Remélem nem.- motyogtam alig hallhatóan
Hiába nézett ki eszméletlenül jól, akkor is távol kell tőle tartanom magamat. Mert baromság lett volna tagadnom hogy nem néz ki jól mert igenis helyes de akkor is. Bár mikor ez a gondolat átsuhant az agyamon legszívesebben megütöttem volna magamat...
Elég jól ismertem a személyiségemet, saját magamat hogy tudjam, simán letudnak venni a lábamról a hozzá hasonló helyes pofik...persze csak ha engedem. Elégszer tapasztaltam hogy milyenek az ilyen tipikus helyes pofik, de bármennyire is nehéz lesz nem engedek a csábításnak.
Én is egy szemétláda leszek mint a legtöbb fiú akikkel eddig dolgom volt.
-Ann, várj egy kicsit.- kiabált utánam Greg
Megfordultam.
-Greg, azt hittem ott maradsz. Nem úgy volt hogy..- kezdtem bele
-Nem, nem úgy volt.- nevetett Greg- Nekem ez a Tom  nem szimpatikus, túlságosan fennhordja az orrát.
-Nekem mondod?- indultam el
-Ahogy látom neked sem szimpatikus.- mondta- Jól kezeled a konfliktushelyzeteket.
-Mire akarsz kilyukadni?- kérdeztem
-Hát.. ügyesen letudtad volna rázni ha nem lenne ennyire ragadós típus.- mondta mosolyogva
-Látod, ebben egyet értünk.- mosolyogtam rá majd kinyitottam a szálloda ajtaját
-Amúgy miért jövünk vissza a szállodába, még korán van. Most letudnál menni úszni mert az a kretén nem loholna utánad.- mondta
-Kretén? Te tudsz csúnyán is beszélni?- mosolyogtam
-Ha akarok akkor igen, és ha utálok valakit, akkor is.- mondta
-Heló. A 729- es szoba kulcsát szeretném.- szóltam a portásnőnek majd újra Greg felé fordultam
-Hogy mit mondtál? Nem értettem.- mondtam
-Parancsoljon hölgyem, a kulcs.- adta át a kulcsot a nő
-Köszönöm.- vettem ki a kezéből majd elindultam a lift felé Greggel az oldalamon
Greg csak vigyorgott.
-Ann, te aztán hóbortos egy lány vagy.- mosolygott és óvatosan átfogta a vállamat
Nyeltem egyet.
Próbáltam nyugtatgatni magamat hogy nem lesz semmi baj, elvégre Greg pontos ellentéte Tomnak..nem szemétkedik, nem pofátlan és valószínűleg nem egy gátlástalan nőcsábász ami azt jelentette hogy nem jelentett veszélyt együtt mutatkoznom vele.
-Na és mit csináljunk?- kérdezte mikor beléptünk a liftbe
-Szeretnék pihenni egy kicsit mielőtt lemegyünk vacsorázni. Kikészített a repülő út.- mondtam
-Engem is. Mint mondtam soha nem tudom megszokni.- nevetett mire én is nevetni kezdtem
-Én olyat fogok aludni...- mondtam
-Hát igen... És mit szólnál ha holnap lemennénk a tengerpartra?
-Jó ötlet. Szólok Rorynak és Samnek is. Majd megbeszéljük.- mosolyogtam- De most megyek, szia.- köszöntem el tőle majd kiléptem a liftből és elindultam a lakosztályunk felé
Elővettem a kulcsot és babrálni kezdtem a zárral.
-A fenébe, miért nem nyílik?- kezdtem idegeskedni, de mikor láttam hogy nyílik a lift ajtaja és kilépett belőle Tom, majdnem beletörtem a kulcsot a zárba
-Jaj, ne. Könyörgöm, most ne hagyj cserben.- suttogtam könyörögve, mire kattant a zár és kinyílt az ajtó.
Mint a villám besüvítettem a nappaliba, de mikor beakartam csukni egy láb állt az utamba.
Mérgesen néztem Tomra.
-Vidd innen a lábadat vagy rá csukom az ajtót.- fenyegetőztem

2 megjegyzés: