2013. július 21., vasárnap

Bungee Jumping videó :D

Az előző Vakáció extrákkal részben  volt az a várva várt bungee jumping, ahol  drága szereplőink félre téve félelmeiket, végül felmerészkednek 290 m magasra, hogy onnan egy óriási adrenalin lökettel a mélybe zuhanjanak, természetesen biztonságos óvintézkedések közepette. Hogy ez mennyire jött össze nekik, az majd a folytatásokból kiderülnek, most viszont hoztam nektek egy videót, ami egy igazi ugrásról készült 134 m magasan. Teszem hozzá, ahogy a legutóbbi részben leírtam a felszerelést a biztonságos ugráshoz, talán egy kicsit hasonlít a videóban lévőre. Annyira nem mélyedtem bele a kutakodásba, próbáltam saját magam kifejezni, éljen az írói szabadság.
Aki szeretné, lesse meg, nekem már a látottaktól megfájdult a gyomrom :)


Ja és még valami, vissza olvastam a korábbi részeket, és rá kellett jönnöm, hogy a többi íróhoz képest, az én fantáziám kicsit gyerekesebb a többiekéhez képest. Szerintetek ez jó, vagy rossz? Úgy értem az én párbeszédeim kicsit mások mint a velem egykorúaknak. Próbálok javulni, de mindig a viccesebb résznél akadok ki, értem ez alatt a Vakáció extrákkalt... Pontosan emiatt kezdtem bele a Nyomtalanul című történetembe, de  az is mintha kezdene nevetségessé változni, annak ellenére hogy vérengzőssé akartam írni. Nem megy már ez az írás dolog nekem..

1 megjegyzés:

  1. Mi az hogy nem megy? Dehogynem! És ez egyáltalán nem igaz, mert egy kicsit sem gyerekes a fantáziád. Én ezt inkább más szavakkal fejezném ki.. például vidám, szabad akaratú, vicces, és nagyonnagyon imádni való :DD♥♥ Mert most nézzünk engem pl. Mikor elkezdtem olvasni a Vakáció extrákkal-t annyira megtetszett, hogy képes voltam éjfélig egyhuzamban csak azt olvasni, azért hogy elolvassam az összes részét! :DDD Annyira megfogott és beleszerettem hogy amíg olvastam és közben hallgattam zenét, az úgy belerögződött a fejembe, hogy később mikor meghallottam újra azokat a dalokat, vagy csak magamtól elkezdtem hallgatni, egyből a történet jutott eszembe róla :DD Szóval szerintem egyáltalán nem gyerekes :DD És a nyomtalanul.. hát arról meg ne is beszéljünk :DD Azok a beszólások amiket ott művel Tom és Enie. Pl " Kapd be " --- " Már megvolt " :'DD jézusom sírok :DD És amikor a Billes részeket írod.. hát az meg pláne nem gyerekes! :DD Szóval ezt felejtsd el... :D Mindenkinek megvan a saját maga stílusa, és éppen ezért egyediek a történeteink! :DD♥♥♥

    VálaszTörlés