2013. július 22., hétfő

Díj Aliciától

Megvan a  Novellaíró versenynek az eredménye, amely Alicia oldalán volt. Bár nem értem el helyezést, mindazonáltal kaptam egy díjat, a "Legizgalmasabb Novella" címen. Nem tudom olvastátok e, ha nem,  ITT megtehetitek. Alicia kritikát is írt, íme:



Ann - Bosszúszomj
Meg kell mondjam ezt is alig bírtam megállni könnyek nélkül. Imádom az ilyen nyomozós/rendőrös történeteket, de ez valamiért más volt. Átéreztem Tom fájdalmát. Amikor megakarta ölni magát, de nem volt hozzá elég bátorsága, teljesen átéreztem az egészet! Annyira erősen belevésődött az agyamba ez az egész történet, hogy úgy érzem csak ezt olvasnám egész nap. És amikor ahhoz a részhez értem amikor Nelson Davis fegyvert szegez Tomra, majdnem tövig rágtam a körmeimet. Gondolatban végig azt mondogattam, hogy " történjen már valami, nem akarom, hogy lelőjje Tomot ". Nem is tudom, talán olyan érzés mint amikor egy akciófilmet nézek és épp a végénél tart a film és úgy van, hogy lehet meghal a főszereplő. Na hát kb ilyen érzést váltott ki belőlem! Nem is tudom mit csináltam volna, ha egyszer csak lelövi Tomot.. És a befejezés.. annyira gyönyörű és megható volt! Nem is mondok többet, mert mindjárt potyognak a könnyeim.. Imádtam és azt hiszem ennél szebb és tökéletesebb befejezést el se tudtam volna képzelni hozzá!

Nagyon köszönöm a díjat, Alicia!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése