2013. július 27., szombat

Vakáció extrákkal 30. rész Készülj

Újra itt, ezen a forró napon, meghoztam a következő részt :)
Jó olvasást! És mint mindig, most is nagyon örülnék a hozzászólásoknak :)


***

-Jaj, Tom, te olyan bátor vagy. -  vigyorgott megjátszva Georg - Kapd be!
-Igen, tudom. Ez rólad nem mondható el, barátom.  -  mosolygott kárörvendően Tom
Nick kicserélte a köteleket, majd vigyorogva felénk fordult.
-Beszari bagázs! Nagyon jól szórakoztam. Remélem ti is!
-Ó, de még mennyire. Egy életre megjegyeztem. - szólalt meg Bill - Tom, neked véged!
-Jaj, már!  - szólalt meg Rory - Ne nyafogjunk már! Valami új dolgot szerettünk volna kipróbálni, nem? Hát tessék, megvolt!
Sam agyhalott tekintettel nézett Roryra.
- Most meg mi van? Így vissza gondolva, tény hogy még nincs meg a gyomrom, de annyira nem volt rossz.
-Nem volt rossz? -  nézett rá kétségbeesetten Georg
-Nos, ennek örülök!  -  szólalt meg nevetve Nick  -  De most irány lefelé!

***

-Ann? Minden rendben?  - kérdezte Sam
-Persze. - válaszoltam
A hátam mögé néztem. A fiúk jóval mögöttünk jöttek, Bill és Georg Tomnot szadizták, aki magállás nélkül nevetett.
-Mi az? - kérdezte Sam
-Semmi. -  fordultam hirtelen előre
-Mi történt?  - kérdezte Rory
-Semmi. - válaszoltam ismét
Eléggé zavarba ejtő volt, éreztem, hogy az arcomat elönti a forróság, mint általában, amikor kellemetlenül érzem magam egy férfi miatt.
Tessék, ez jellemző!
-SemmI  - kérdezte újra Samantha  - Megcsókolt?
-Nem!  - vágtam rá talán túl hevesen
A két legjobb barátom elmosolyodott.
-Ne nézzetek így! - szóltam rájuk
-Miért? Hogy nézünk?
-Nem történt semmi, nem csókolt meg, oké?  - magyaráztam rákvörös arccal
-Oké, oké. Elhisszük.  - mosolygott Rory
Furcsán néztem rájuk. Olyan kíváncsi, éhes tekintettel  néztek rám, hogy végül felsóhajtottam.
-Elhívott ma este vacsorázni!  - mondtam
-Na végre, kiderült hogy mégsem töketlen!  -   nevetett fel Rory
-De ugye igent mondtál?  - nézett rám Sam
-Igen.
-Azért! - karolt át Sam is  - Hát, babám! Előkapunk valami vérpezsdítően szexy ruhát, amiben ha meglát, az a csinos szája is tátva marad!

***

-Ann? Beszélhetnénk?  -  jött oda hozzám Tom
-Persze. - felálltam a székről, és mosolyogva néztem fel hatalmas barna szemeibe
Már délután öt lehetett, Rory és Sam a szálloda medencéjében fürödtek,   arra várva hogy Bill és Georg is csatlakozzon.
Tom megfogta a kezemet és leültetett.
-Fél 8 - kor találkozunk a hallban. - mondta
-Rendben. - mondtam
A fenébe is, ha így fog rám nézni, nem tudom mit csinálok. Annyira jól néz ki, férfias és szexy, mégis gyengéd és csábos. Hogy lehet valakinek ilyen gyönyörű szeme? Egyszerűen megbabonázott.
-Ann?  -  mosolygott 
-Hm?  - néztem rám
Megfogta a kezemet és felhúzott magához. Egy pillanatra megállt a szívverésem is, mikor  magához szorított, de mikor a szeme az ajkaimra tévedt, azt hittem  a karjaiba omlok. 
Nyeltem egy nagyot, mire Tom is elmosolyodott.
Lehajolt hozzám, majd egy apró, puha csókot adott az arcomra. Lehunytam a szememet.
A fenébe, azt hittem megcsókol, egyáltalán szeretném hogy megcsókoljon? Persze hogy szeretném, a francba is, talán túlságosan is  akarom. 
Nem hittem volna hogy ez lesz, főleg ahogy indult ez az egész, az elején minden olyan más volt.
Beleborzongtam.
-Valami baj van?  - lépett el mellőlem
-Nincs. - suttogtam
Kíváncsi szemei az enyémeket fürkészték.
-Én csak.. -  suttogtam - .. nem akarsz fürdeni a medencében:? -  hirtelen semmi értelmes nem jutott eszembe, elvégre nem mondhattam neki azt, hogy "A fenébe is, nem tudom rólad levenni a szemem, zavarba hozol, hogy lehetsz ennyire tökéletes a fenébe is?". Inkább zavartan pislogtam, és ahogy észrevettem Tom elég jól szórakozott rajtam.
-Ha te igen, akkor én is. -  megsimogatta sz arcomat
A medence felé néztem. Rory és Sam a medencében voltak, még mindig a fiúkat várták.
-Ann?  - mosolygott rám Tom
-Tudod mit? - kaptam észhez - Én inkább felmegyek. Majd találkozunk. -  nem akartam elsietni, annak ellenére hogy majdnem belegebedtem.
Vágyakoztam utána, de még mennyire.
Talán túlságosan is.
- Ha ezt szeretnéd, legyen. -  mosolygott
-Rendben. - suttogtam zavartan, majd elléptem mellőle, és vissza se nézve bementem a szállodába.
Hallottam hogy Rory és Sam utánam kiabálnak, így még a lift előtt megálltam 
-Ann, várj már! - loholtak utánam vizes bikiniben
-Mi az?  - fordultam vissza mosolyogva
-Mi is jövünk! Nem a randira mész készülődni?  - tűrte félre csurom vizes haját Samantha
-Jaj, ne, ugye nem akartok.. - kezdtem bele elborzadva 
-Kezelésbe veszünk, nehogy képes legyél rövidnadrágba elmenni egy ilyen különleges randira.- nyomta meg a gombot Sam
-Pedig jó választás lett volna. - emeltem égnek a szememet

***


3 megjegyzés:

  1. Juhúúúú, közeledünk, közeledünk! :D Folytatááást! :D
    xoxo ♥

    VálaszTörlés
  2. Háháhá! Hát persze, hogy Rory és Sam kezelésbe veszik Annt... Huhú... Tuti valami falatnyi kis rucika lesz a választott darab xD Nah Tomikának le fog esni az álla az biztos... Csak Ann nehogy elcsússzon Tom csurgó nyálán xD

    VálaszTörlés