2013. július 19., péntek

Újra itt



Sziasztok. Mikor feljöttem az oldalra, eléggé meglepődtem. A szavazatokat elnézve egyértelműbbé vált hogy mit csináljak a kialakult helyzetben. Mivel megvoltam győződve hogy erről már nem dönthetek egyedül, szavazásra bocsájtottam. És lám meglett az eredménye, köszönöm mindazoknak, akik szavaztak. Úgy gondolom felesleges még 2 napot várni hogy lezáruljon a szavazás, mivel egyértelműen az igenek vezetnek, ami azt jelenti hogy a többség arra szavazott, hogy 5 novellával is indítsak versenyt. Természetesen így lesz, valószínűleg  még a hétvégén hozom az eredményhirdetést, de előbb egyeztetnem kell  drága segítő társaimmal is, akik segítenek hogy  jól döntsek a három helyezést illetően. Úgyhogy még egy kis türelmet kérnék tőletek, hamarosan mindenre fény derül :)
Ja és még valami, míg el nem felejtem.. mikor meghirdettem a versenyt, azt írtam hogy a díjazást majd később fogom közzétenni, mert őszintén fogalmam sem volt hogy mik legyenek, most azonban már igen, szóval:

1. helyezés: Névhez szóló oklevél +  egy év hirdetés az oldalon
2. helyezés: Névhez szóló oklevél  + fél év hirdetés az oldalon
3. helyezés: Névhez szóló oklevél  + három hónap hirdetés az oldalon

Remélem azért örültök majd neki. 
Nemsokára jelentkezek, addig is minden jót, vigyázzatok magatokra!
Csók, puszi:
                    Ann

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése